• 20 школа Кировоград официальный сайт
  • 2
  • 3
  • Комунальний заклад

    «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»

  • Комунальний заклад

    «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»

  • Комунальний заклад

    «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

проспект Перемоги, 16, м. Кропивницький, 25002, тел.(0522) 24-85-52; ЄРДПОУ 33428884; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">nvo_20@ukr.net

 

 

Н А К А З

від 31 серпня 2020 року                                                             № 206 /о

Про організацію харчування

в 2020/2021 навчальному році

 

               Відповідно до наказів управління освіти Міської ради міста Кропивницького від 20.12.2019 року № 816/о «Про організацію харчування учнів та вихованців закладів освіти м. Кропивницького, батьки яких є учасниками АТО, ООС на 2020 рік», від 23.12.2019 року № 826/о «Про організацію харчування учнів та вихованців закладів освіти М. Кропивницького на 2020 рік», від 26.05.2020 року № 241/о «Про внесення доповнення до наказу управління освіти Міської ради міста Кропивницького від 23 грудня 2019 року № 826/о «Про організацію харчування учнів та вихованців закладів освіти М. Кропивницького на 2020 рік», від 27.08.2020 року «Про організацію харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Кропивницького на 2020/2021 н. р. «Про організацію харчування учнів та вихованців в закладах освіти на 2020/2021 н. р.», з метою підвищення якості та ефективності організації харчування учнів закладу

НАКАЗУЮ :

  1. Завіну В.П., заступника директора з навчально – виховної роботи, призначити відповідальною особою за харчування здобувачів освітиу 2020/2021 навчальному році.
  2. Завіні В.П., заступнику директора з навчально – виховної роботи:Розробити та затвердити графік харчування у режимі відсутності адаптивного карантину, в приміщені їдальні закладу .
    1. 1.Забезпечити організацію харчування здобувачів освіти 1 - 4 класів та учнів пільгових категорій 1- 11 класів відповідно до додатків 2, 3,4.
    2. 2. Здійснювати контроль за організацією харчування учнів закладу (разом з Радою по харчуванню та групою НАССР);
    3. 3.Тримати на постійному контролі стан організації та якості харчування учнів, щомісячно заслуховувати дане питання на нарадах при директорові,висвітлювати на педагогічних радах (не рідше двох разів на рік);
    4. 4.Координувати діяльність медичного персоналу щодо контролю за якістю та безпечністю харчування дітей у шкільній їдальні;
    5. 5.Опрацьовувати   інформацію щодо   кількості   дітей,   які   потребуютьгарячого харчування (у тому числі дітей пільгових категорій);
    6. 6.В разі відсутності медичної сестри закладу знімати проби зі страв за півгодини до видачі їжі, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.
  3. Створити Раду по хар чуванню учнів навчального закладу в такому складі:

         - голова Ради по харчуванню: Колосова С.О., директор закладу;

         - заступник голови: Завіна В.П., заступник директора;

         - члени Ради: - Клєщова С.Л., представник Ради закладу,

         - Кравцова О.О., представник батьківського комітету,

         - Мамонтова О.Г., заступник директора з питань АГД,

         - Мельниченко І.С., комірник шкільного харчоблоку,

         - Орєшкова І.В., соціальний педагог,

         - Волювач О.В., сестра медична,

         - Фіалковська Я.П., вчитель початкових класів.

Закріпити за членами Ради по харчуванню такі функціональні обов’язки:

  1. 1.Голова Ради по харчуванню Колосова С.О. здійснює загальне керівництво організації харчування;

-                     не рідше одного разу на місяць проводить комісійні перевірки на харчоблоці навчального закладу щодо дотримання норм закладки та виходу готової продукції;

-                     затверджує режим харчування дітей та графік видачі страв з харчоблоку;

-                     затверджує комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини;

  1. 2.Мамонтова О.Г., заступник директора з адміністративно-господарської роботи, відповідає за матеріально-технічне забезпечення харчоблоку та їдальні, належний стан електроприладів та іншого обладнання, наявність миючих засобів, відповідного інвентарю, належний стан меблів;
  2. 3.Волювач О.В., сестра медична:

-                     Відповідає за якість продуктів харчування, що знаходяться у хар­чоблоці, контролює правильність їхньої закладки, виконання ре­цептури і технології приготування блюд, контролює закладку продуктів відповідно до норм, якість і вихід блюд, що готуються, дотримання персоналом кухні санітарно-гігієнічних пра­вил, належний санітарний стан приміщення їдальні та харчоблоку;

-                     Доводить до відома групи НАССР інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики продуктів харчування;

-                     Забезпечує організацію харчування дітей, які знаходяться на диспансерному обліку й потребують дієтичного харчування;

-      Здійснює контроль за дотриманням дітьми правил особистої гігієни;

-        Забезпечує виконання протиепідемічних заходів щодо попередження спалахів гострих кишкових захворювань та харчових отруєнь;

-        Контролює   санітарно – гігієнічний стан, естетичне оформлення їдальні;

-        Забезпечує на належному рівні організацію водно питного режиму в закладі;

4.4. Мельниченко І.С., комірник шкільної їдальні, бере участь у скла­данні заявки на продукти харчування, прийом продуктів харчування здійснює тільки при наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо);

4.5. Орєшкова І.В., соціальний педагог:

- Відповідає за своєчасний збір інформації в закладі та подання необхідних документів для організації харчування дітей пільгових категорій.

- Оформлює документи на звільнення учнів пільгових категорій від плати за харчування в шкільній їдальні;

- Здійснює контроль ведення документації щодо організації харчування дітей пільгових категорій (відповідність записів у журналі контролю виданих сніданків і обідів у шкільному харчоблоці з записами в журналах класів, де навчаються учні – пільговики, відповідність ведення відміток відсутніх учнів даної категорії);

4.6. Кравцова О.О. та Клєщова С.Л. , представники Ради по харчуванню. разом з іншими членами Ради здійснюють періодичні перевірки якості і безпечності харчових продуктів, їх зберігання, терміни реалізації, ваговий вихід готової продукції (не рідше одного разу на місяць).

  1. Засідання Ради по харчуванню проводити один раз у квартал.
  2. Завіні В.П., заступнику директора з навчально-виховної роботи, відповідальній за організацію харчування в закладі:
  3. 1.Надавати інформацію про організацію харчування у навчальному закладі до управління освіти міської ради міста Кропивницького ради до 3 числа наступного місяця;
  4. 2.Забезпечити на харчоблоці безготівкову систему розрахунку за харчування учнів, які не підпадають під категорію дітей, що забезпечуються безкоштовним харчуванням;

                         Після завершення адаптивного карантину

  1. 3.Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного   одягу та використання приміщення дитячих їдалень не за цільовим призначенням;
  2. 4.Розробити та затвердити режим харчування учнів та графік видачі страв з харчоблоку;
  3. 5.Щомісячно проводити первірки на харчоблоках щодо дотримання норм закладки готової продукції, питання стану організації та якості харчування висвітлювати 2 рази на рік на засіданні педагогічної ради.
  4. Мельниченко І.С., комірнику закладу:

7.1.Прийом продуктів харчування здійснювати тільки належної якості при наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність, відповідність вимогам державних стандартів( накладні, товарно – транспортні накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно – епідеміологічної експертизи тощо).

7.2. При встановлені під час прийому недоброякісності будь – якого продукту, складати відповідний акт із залученням представників постачальної організації з подальшим поверненням постачальнику;

7.3. Облік продуктів харчування та продовольчої сировини здійснювати у Книзі складського обліку встановленої форми, суворо контролювати дотримання умов зберігання та термінів реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини.

7.4. При складанні меню-розгортки зазначати меню для дітей пільгових категорій та дітей, що потребують дієтичного харчування відповідно до наявності продуктів з урахуванням примірного двотижневого меню, картотеки страв, погоджуючи його з медичним персоналом, підписувати у керівника закладу щодня (в кінці робочого дня - на завтра).

7.5. Щодня розміщувати завірене керівником навчального закладу щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви на столі видачі їжі з харчоблоку.

7.6. Не замовляти, не приймати продукти, заборонені для вживання учнями в навчальному закладі.

7.7. Реалізовувати готові страви та буфетну продукцію у їдальні школи.

                                            Після завершення адаптивного карантину.

7.8. Забезпечити асортимент шкільного буфету стравами, визначеними Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально – виховного процесу.

                                             Після завершення адаптивного карантину.

7.9. Використовувати на харчоблоці безготівкову систему розрахунку за харчування учнів, які не підпадають під категорію дітей, що забезпечуються безконтовним харчуванням.

                                               Після завершення адаптивного карантину.

7.10. Суворо дотримуватись санітарно-гігієнічних а протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування,   дотримуючись   послідовності   виробничого   процесу   та технології приготування їжі для дітей.

7.11. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу та використання приміщення їдальні не за цільовим призначенням.

  1. Волювач О.В., сестрі медичній:
    1. 1.Суворо контролювати дотримання працівниками кухні санітарно-гігієнічних правил облаштування і утримання харчоблоку в навчальному закладі та своєчасне проходження обов'язкових медичних оглядів відповідно до чинного законодавства.
    2. 2.Брати участь у складанні щоденного меню-розкладки.
    3. 3. Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі дітям у об'ємі не більше однієї порції, відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладці відповідно температури, при якій вживатимуться страви, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.

8.4. Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі дітям у об'ємі не більше однієї порції, відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладці відповідно температури, при якій вживатимуться страви, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.

  1. 5.Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі дітям у об'ємі не більше однієї порції, відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладці відповідно температури, при якій вживатимуться страви, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.
  2. 6.Контролювати дотримання технології приготування страв.
  3. 7.Бути присутньою під час відбирання проб кухарем.
  4. 8.Контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої

сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих   продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються.

  1. 9.Бути присутньою під час контрольної зачистки свіжих овочів,
    результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної

    обробки риби, м'яса зазначати у Зошиті обліку відходів.
  2. 10.Контролювати санітарний стан харчоблоку.
  3. 11.Контролювати   своєчасне   проходження   медичних   оглядів   та

санітарних мінімумів працівниками шкільного харчоблоку.

8.12. Контролювати     дотримання     правил     особистої     гігієни

персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих

респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку.

  1. 13.Організувати харчування дітей, які знаходяться на диспансерному обліку й потребують дієтичного харчування згідно медичних висновків.

8.14.Забезпечити виконання протиепідемічних заходів щодо попередження спалахів гострих кишкових захворювань та харчових отруєнь.

8.15.Забезпечити на належному рівні організацію водно-питного режиму в навчальному закладі.

9. Пустовойт В.В., кухарю закладу визначити в обов’язки, відповідальність   за   зберігання   та   використання   денного   запасу продуктів, за повноту закладки продуктів і вихід страв, за якість і своєчасне приготування   їжі, за дотримання   технології   приготування,   за   відбір та зберігання добової проби страв, за дотримання правил особистої гігієни, за санітарний стан приміщень харчоблоку, а також:

9.1. Здійснювати вироблення та випікання хлібобулочних виробів .

                                                     Після завершення адаптивного карантину.

9.2. Забезпечення щодня всіх груп продовженого дня достатньою   кількістю кип'яченої води.

                                                         Після завершення адаптивного карантину.

9.3. Проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності   медичної сестри, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м'яса зазначати у Зошиті обліку відходів.

9.4. Складати акт, якщо питома вага неїстівної частини харчових продуктів перевищує стандартні відходи, та зазначати фактичну кількість відходів у Зошиті обліку відходів.

9.5. Зберігати до вечора відходи м'яса, риби, яєць тощо.

9.6. Відбирати проби з казана в об'ємі порції в чистий посуд з кришкою до видачі їжі в присутності медичної сестри, проби щодня зберігати на харчоблоці у холодильнику протягом доби.

9.7. Видавати готові страви тільки після зняття проби медичною сестрою та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі готових страв.

9.8. Суворо дотримуватись санітарно-гігієнічних а протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування,   дотримуючись   послідовності   виробничого   процесу   та технології приготування їжі для дітей.

9.9. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без спеціального одягу.

9.10. Власним підписом засвідчувати у Журналі здоров'я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних

інфекцій.

9.11. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.

10. Свіркул І.Ю. , кухарю закладу, визначити такі обовязки:

10.1.   Реалізацію готових страв у їдальні школи.

                                                             Після завершення адаптивного карантину.

10.2. Видавати готові страви тільки після зняття проби медичною сестрою та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі готових страв.

10.3. Суворо дотримуватись санітарно-гігієнічних а протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись   послідовності   виробничого   процесу   та технології приготування їжі для дітей.

10.4. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без спеціального одягу.

11. Вихователям ГПД 1- 4 класів:

11.1. Приділяти увагу формуванню в учнів культурно-гігієнічних навичок під час вживання їжі.

11.2. Привчати дітей сідати за стіл в охайному вигляді, з чистими
руками; вчити дітей їсти охайно, сидіти за столом правильно.

11.3. Закріпити за кожною дитиною постійне місце за столом у шкільній їдальні.

11.4. Не садити дітей за столи до закінчення сервірування.

11.5. Дотримуватись режиму харчування дітей, встановленого у навчальному закладі.

11.6. Для контролю використання батьківських та бюджетних (харчування пільгової категорії учнів) коштів подавати кухарю списки учнів, які   обідають, кожного дня.

11.7. Питання раціонального харчування та рекомендації щодо організації харчування дітей удома розмістити в куточках для батьків.

12. Відповідальність за суворе дотримання «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженого наказом МОН України та МОЗ України від 01.06.2005 № 242/329 (п.21)   покласти на класних керівників   1-11-х класів, а саме:

12.1. Ведення обліку дітей, охоплених безкоштовним харчуванням.

12.2. Вчасно повідомляти соціального педагога Орєшкову І.В., відповідальну за організацію харчування дітей пільгових категорій та ведення документації щодо даного питання про наявність таких учнів, подаючи довідки, що засвідчують право на звільнення від плати за харчування у школі.

  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

        Директор закладу                                               Світлана Колосова

 

 

 

 

З наказом ознайомлені:

Завіна В.П.

Мельниченко І.С.

Орєшкова І.В.

ПустовойтВ.В.

                                                                                            Додаток 1

                                                                до наказу від 31.08.2020 року № 206 /О

                                       Режим харчування учнів учнів на 2020/2021 н.р.:

Одноразове: 1) учні 5 – 11 класів пільгових категорій згідно додатку 3(сніданок);

2) учні 1 – 4 класів(сніданок).

Дворазове: учні пільгови категорій, які відвідують групи продовженого дня (сніданок, обід).

             Графік харчування у режимі відсутності адаптивного карантину,

                               в приміщені їдальні закладу :

               1А,1Б, 1В,1Г, 4В класи: 08.35- 08.55;

               2А,2Б, 2В,2Г, 3Г, 4Г класи: 09.35 – 09.50;

                 3А,3Б,3В,4А,4Б класи: 10.30- 10.50;

                 учні 5 – 11 класів (пільгові категорії) 11.40- 12.00.

                                                               

            Для учнів 1 - 4 класів, які відвідують

           групу продовженого дня(обіди):

1А, 1Б - 12.45 – 13.15;

1В, 1Г – 12.45 - 13.15;

2А, 2Б – 13.15 - 13.45;

2В, 2Г – 13.15 - 13.45;

3А, 3Г –13.45 – 14.15;

3В, 3Б – 13.45 – 14.15;

4  класи: 14.00- 14.30.

   У середу та п¢ятницю, в обідньому залі їдальні (сніданки),

                 під час адаптивного карантину:

1А,1Б, 1В,1Г, 4В класи: 08.35- 08.55;

2А,2Б, 2В,2Г, 3Г, 4Г класи: 09.35 – 09.50;

3А,3Б,3В,4А,4Б класи: 10.30- 10.50;

учні 5 – 11 класів (пільгові категорії) 11.40 - 12.00.

Для учнів 1 - 4 класів, які відвідують групу продовженого дня(обіди):

1А, 1Б - 12.45 – 13.15;

1В, 1Г – 12.45 - 13.15;

2А, 2Б – 13.15 - 13.45;

2В, 2Г – 13.15 - 13.45;

3А, 3Г –13.45 – 14.15;

3В, 3Б – 13.45 – 14.15;

1       класи: 14.00- 14.30.

                                                                     Додаток №2

                                                                до наказу від 31.08.2020 року № 206 /о

     Вартість харчування одного учня в закладі з 01.09.2020 по 31.12.2020      

Категорія Вартість харчування, грн.
Для учнів 1 – 4 класів (сніданок) 12 грн
Для учнів 5 – 11 класів пільгових категорій (сніданок) 13 грн
Для учнів пільгових категорій закладу, які відвідують групу продовженого дня 16 грн

                                                                                                       

         

                                                                                                           Додаток № 3

                                                                                до наказу від 31.08.2020 року № 206 /о

                                                                         Перелік

                   Категорій учнів, які звільняються від плати за харчування

  1. Учні, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.
  2. Діти працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обовязків.
  3. Учні окремих категорій, а саме : діти сироти, діти,позбавлені батьківського піклування, особи з їх числа, діти із прийомних сімей, діти – вихованці будинків сімейного типу.
  4. Учні з малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім¢ям».
  5. Учні, які потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
  6. Діти воїнів – афганців.
  7. Діти, один з батьків яких має посвідчення учасника бойових дій та безпосередньо брав, бере участь в антитерористичній операції в східних областях України, є учасником АТО(ООС) на час його перебування в зоні АТО(ООС) або загинув, зник безвісти, потрапив у полон чи отримав інвалідність під чкас участі в АТО(ООС), діти померлого учасника АТО(ООС), відповідно до «Порядку організації харчування учнів та вихованців навчальних закладів міста Кропивницького, батьки яких є учасниками АТО(ООС) , на 2020 рік»   згідно з додатком(наказ управління освіти Міської ради міста Кропивницького від 20.12.2019 року № 816/о «Про організацію харчування учнів та вихованців закладів освіти м. Кропивницького батьки яких є учасниками АТО(ООС), на 2020 рік.
  8. Учні з числа внутрішньопереміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і зюройних конфліктів.
  9. Учні 1 – 4 класів закладів загальної середньої освіти(відповідно до заяв батьків).

Додаток №4

                                                                                                                          до наказу від 31.08.2020 року №206/о

                                   Список учнів 1 – 4 класів, які охоплені харчуванням(сніданок),

                                                   відповідно до заяв батьків:

Клас Класний керівник Кількість дітей у класі Кількість дітей, які харчуються безкоштовно, одноразово(сніданок)
Резніченко Н.В. 28 28
Стукаленко О.П. 28 28
Гуд В.Я. 29 29
Росчислав Т.В. 28 28
Шумак Н.Г 32 32
Фіалковська Я.П. 31 31
Деморацька Г.І. 26 26
Коваленко Ю.М. 25 25
Кравцова О.А. 27 27
Снєгова О.В. 28 28
Федарка Т.П. 27 27
Кирпа А.М. 18 18
Клюй І.С. 29 29
Попова Ж.В. 28 28
Антанесян А.С. 29 29
Протасова О.Ю. 19 19