МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ
24 квітня учні 4-х класів Академічної гімназії отримали цікавий досвід, взявши участь у моніторинговому дослідженні якості початкової освіти в Новій українській школі.
Метою моніторингу 2024 року є вимірювання рівня сформованості читацької, математичної та природничо-наукової компетентності випускників початкової школи.
В ході моніторингу відстежується наскільки ж успішно відбувається реформа Нової української школи в перших-четвертих класах: як змінюється динаміка, чи успішно діти й вчителі переходять на нові стандарти навчання, як добре володіють ключовими компетентностями здобувачі освіти. Така інформація дає можливість формувати й провадити ефективну і якісну освітню політику.
А для наших учнів це було корисне і цікаве випробування своїх знань, їм сподобалася і процедура, і саме дослідження.