Біологія

Posted in Дистанційне навчавння

Навчання під час карантину для 5-х класів

Природознавство

Клас Тема Платформа та інтернет ресурси

5-А

5-Б

5-В

Практичне заняття №11

Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 36 ст 156 – 158)

https://pidruchnyk.com.ua/162-prirodoznavstvo-yaroshenko-boyko-5-klas.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/NXcEk-cNpIw - отруйні рослини

https://youtu.be/QOhxjTh-Xc0 - отруйні тварини

https://youtu.be/M3uNwhLRjiM - отруйні гриби

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/1653113 – які гриби отруйні?

https://learningapps.org/2200173 – їстівні та отруйні гриби

5-А

5-Б

5-В

Середовище життя Чинники середовища. Вплив на організм чинників не живої природи.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 37-38 ст 159 – 166)

https://pidruchnyk.com.ua/162-prirodoznavstvo-yaroshenko-boyko-5-klas.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/i3IkDNY-q5A - середовище існування

https://youtu.be/096_0kEMkHM - вплив чинників середовища існування

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/8633184 - вплив навколишнього середовища

5-А

5-Б

5-В

Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 39 ст 167 – 171)

https://pidruchnyk.com.ua/162-prirodoznavstvo-yaroshenko-boyko-5-klas.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/uW7SUbbXGzU -  Пристосування організмів

https://youtu.be/rcxZVBHvW38 - пристосування рослин

https://youtu.be/0dH5v9nG4fA - пристосування тварин

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://vseosvita.ua/library/pristosuvanna-organizmiv-do-periodicnih-zmin-umov-navkolisnogo-seredovisa-prirodoznavstvo-5-klas-34938.html - Пристосування організмів до періодичних змін умов навколишнього середовища

5-А

5-Б

5-В

Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу

http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_5_kl_urok_55_riznomanitnist_seredovishh_zhittja/2014-02-03-745

Відео матеріали:

https://youtu.be/rdZ_bvQ-ykI - Різноманітність середовищ життя

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://vseosvita.ua/library/riznorivnevi-zavdanna-z-prirodoznavstva-5-klas-tema-seredovise-isnuvanna-organizmiv-87578.html - тестові завдання з теми

Навчання під час карантину для 6-х класів

Біологія

Клас Тема Платформа та інтернет ресурси

6-А

6-Б

6-В

Голонасінні

Лабораторне дослідження: будова пагонів шишок і хвойних рослин

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 42 ст 186 – 190)

https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/3rEbEKPMBGQ - характеристика голонасінних

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/2256653 - Різноманітність голонасінних

6-А

6-Б

6-В

Покритонасінні (Квіткові)

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 43 - 44 ст 191 – 196)

https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/nLV3REdIxMg - покритонасінні

https://youtu.be/0MmBtDzMxRE - покритонасінні рослини

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/5442411 - запліднення квіткових рослин

6-А

6-Б

6-В

Практична робота №3

Порівняння будови мохів папоротей та покритонасінних (квіткових рослин)

Практична робота №3 (завдання для виконання)

https://naurok.com.ua/urok-praktichna-robota-porivnyannya-budovi-mohiv-paporotey-ta-pokritonasinnih-114536.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/WNX5whX4w7I - Голонасінні та Покритонасінні

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/5420069 порівняльна характеристика грибів та рослин 

6-А

6-Б

6-В

Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури) Життєві форми рослин

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 45 ст 196 - 203)

https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/6mXm9tEFeEI - Чому біорізноманіття настільки важливе?

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/1460226 – різноманітність груп рослин

Навчання під час карантину для учнів 7-х класів

Біологія

Клас Тема Платформа та Інтернет-ресурси

7-А

7-Б

7-В

Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворенням)
  1. 40

http://nataliyaborisova.blogspot.com/2017/04/7_1.html

https://www.youtube.com/watch?v=Iz9UPeJ4_Hs

7-А

7-Б

7-В

Періоди та тривалість життя тварин.

Л.д. №4. Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових  молюсків і кісткових риб)

  1. 37
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozvitok-tvarin-z-peretvorennyam-ta-bez-peretvorennya-periodi-ta-trivalist-zhittya-u-tvarin-83120.html

7-А

7-Б

7-В

Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин»
  1. 37-41
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-procesi-zhittediyalnosti-tvarin-biologiya-7klas-66423.html

Навчання під час карантину для учнів 8-х класів

Біологія

Клас Тема Платформа та інтернет ресурси

8-А

8-Б

8-В

Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху Лабораторне дослідження: вимірювання порога слухової чутливості

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 45 ст 175 – 180)

https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/no1NUR3yVG0 - вухо, анатомія вуха

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/2049770 – будова органів слуху

8-А

8-Б

8-В

Сенсорні системи смаку, нюху

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 46 ст 180 – 183)

https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/9Uhc7c0D6S0 - органи чутя

https://youtu.be/vcATe-6zLvQ - органи смаку

https://youtu.be/N2gINoJzAFU - органи смаку і нюху

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:

https://learningapps.org/4813467 - сенсорні системи

8-А

8-Б

8-В

Сенсорні системи рівноваги, руху

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 47 ст 183 – 187)

https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/fpr7tednEw8 - Сенсорна система руху, дотику, температури та болю

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок

https://learningapps.org/4905724

8-А

8-Б

8-В

Сенсорні системи дотику, температури, болю Тематичне оцінювання

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 47 ст 183 – 187)

https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/fpr7tednEw8 - Сенсорна система дотику, температури та болю

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок(тестові завдання)

https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-u-8-klasi-z-temi-zv-yazok-organizmu-lyudini-iz-zovnishnim-seredovischem-sensorni-sistemi-66455.html

Навчання під час карантину для учнів 9-х класів

Біологія

Клас Тема Платформа та інтернет ресурси

9-А

9-Б

9-В

Еволюція людини. Етапи еволюції людини.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 44 ст 178 – 183)

https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/sSSWippFHs0  - антропогенез

https://youtu.be/Vz9Q5kqvJH0 - походження людини

https://youtu.be/6WmF3BENJRs - еволюція людини

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок

https://learningapps.org/2795112 - різноманітність форм життя

9-А

9-Б

9-В

Основи еволюційної філогенії та систематики.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 45 ст 186 – 190)

https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/O3h8GPcmldo - класифікації живих організмів

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок

https://learningapps.org/3203451 - які бувають основні організми

9-А

9-Б

9-В

Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Неклітинні форми життя: віруси.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 46 ст 190 – 195)

https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/8cvoyh5rjAc - віруси

https://youtu.be/8dMB9DhO8VE - роль вірусів

Вправи для засвоєння знань умінь та навичок

https://learningapps.org/3270013  - чорні справи вірусів

https://learningapps.org/6394529 - вірус як особлива форма життя

9-А

9-Б

9-В

Огляд основних еукаріотичних таксонів.

Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 47 ст 195 – 200)

https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html

Відео матеріали:

https://youtu.be/Tr_gb8Pd8WU - сучасна систематика живих організмів

https://learningapps.org/3352902 - знайди пару

https://learningapps.org/3053542 - пропущені слова 

Навчання під час карантину для учнів 10-го класу

Біологія і екологія

Клас Тема Платформа та Інтернет-ресурси
10 Сучасні завдання медичної генетики
  1. Опрацювати підручник:
  2. Переглянути Інтернет-ресурси за посиланням:

https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/osnovy-medychnoyi-genetyky-17454/

https://uk.wikipedia.org/wiki/Медична_генетика

  1. Написати повідомлення «Медична генетика»
10 Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою  схильністю, їхні причини
  1. Виконати завдання на стор.175,176
  2. Переглянути Інтернет-ресурси за посиланням:

https://www.slideshare.net/yuriy76/1-15513579

http://shvorobu.blogspot.com/2016/05/blog-post_18.html

10 Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація
  1. Виконати один з проектів (на вибір): теми на стор.174
  2. Переглянути Інтернет-ресурси за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY

https://www.youtube.com/watch?v=6O8UX5NiQUE

Навчання під час карантину для учнів 11-го класу

Біологія і екологія

Клас Тема Платформа та Інтернет-ресурси
11 Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона
  1. 37

https://www.youtube.com/watch?v=qEsxzLgTe8s

       

11 Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм
  1. 38
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-temi-antropichniy-vpliv-na-gidrosferu-prichini-porushennya-yakosti-prirodnih-vod-deficit-vodnih-resursiv-principi-ocinki-ekologichnogo-stanu-vodoym-153466.html
11 Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-antropicnij-vpliv-na-grunti-206149.html