Біологія
Навчання під час карантину для 5-х класів
Природознавство
Клас | Тема | Платформа та інтернет ресурси |
5-А 5-Б 5-В |
Практичне заняття №11 Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 36 ст 156 – 158) https://pidruchnyk.com.ua/162-prirodoznavstvo-yaroshenko-boyko-5-klas.html Відео матеріали: https://youtu.be/NXcEk-cNpIw - отруйні рослини https://youtu.be/QOhxjTh-Xc0 - отруйні твариниhttps://youtu.be/M3uNwhLRjiM - отруйні грибиВправи для засвоєння знань умінь та навичок:https://learningapps.org/1653113 – які гриби отруйні?https://learningapps.org/2200173 – їстівні та отруйні гриби |
5-А 5-Б 5-В |
Середовище життя Чинники середовища. Вплив на організм чинників не живої природи. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 37-38 ст 159 – 166) https://pidruchnyk.com.ua/162-prirodoznavstvo-yaroshenko-boyko-5-klas.html Відео матеріали: https://youtu.be/i3IkDNY-q5A - середовище існування https://youtu.be/096_0kEMkHM - вплив чинників середовища існування Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:https://learningapps.org/8633184 - вплив навколишнього середовища |
5-А 5-Б 5-В |
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 39 ст 167 – 171) https://pidruchnyk.com.ua/162-prirodoznavstvo-yaroshenko-boyko-5-klas.html Відео матеріали: https://youtu.be/uW7SUbbXGzU - Пристосування організмів https://youtu.be/rcxZVBHvW38 - пристосування рослин https://youtu.be/0dH5v9nG4fA - пристосування тварин Вправи для засвоєння знань умінь та навичок:https://vseosvita.ua/library/pristosuvanna-organizmiv-do-periodicnih-zmin-umov-navkolisnogo-seredovisa-prirodoznavstvo-5-klas-34938.html - Пристосування організмів до періодичних змін умов навколишнього середовища |
5-А 5-Б 5-В |
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу Відео матеріали: https://youtu.be/rdZ_bvQ-ykI - Різноманітність середовищ життя Вправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://vseosvita.ua/library/riznorivnevi-zavdanna-z-prirodoznavstva-5-klas-tema-seredovise-isnuvanna-organizmiv-87578.html - тестові завдання з теми |
Навчання під час карантину для 6-х класів
Біологія
Клас | Тема | Платформа та інтернет ресурси |
6-А 6-Б 6-В |
Голонасінні Лабораторне дослідження: будова пагонів шишок і хвойних рослин |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 42 ст 186 – 190) https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html Відео матеріали: https://youtu.be/3rEbEKPMBGQ - характеристика голонасінних Вправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://learningapps.org/2256653 - Різноманітність голонасінних |
6-А 6-Б 6-В |
Покритонасінні (Квіткові) |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 43 - 44 ст 191 – 196) https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html Відео матеріали: https://youtu.be/nLV3REdIxMg - покритонасінні https://youtu.be/0MmBtDzMxRE - покритонасінні рослиниВправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://learningapps.org/5442411 - запліднення квіткових рослин |
6-А 6-Б 6-В |
Практична робота №3 Порівняння будови мохів папоротей та покритонасінних (квіткових рослин) |
Практична робота №3 (завдання для виконання) https://naurok.com.ua/urok-praktichna-robota-porivnyannya-budovi-mohiv-paporotey-ta-pokritonasinnih-114536.html Відео матеріали: https://youtu.be/WNX5whX4w7I - Голонасінні та ПокритонасінніВправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://learningapps.org/5420069 порівняльна характеристика грибів та рослин |
6-А 6-Б 6-В |
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури) Життєві форми рослин |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 45 ст 196 - 203) https://pidruchnyk.com.ua/531-bologya-kostkov-6-klas.html Відео матеріали: https://youtu.be/6mXm9tEFeEI - Чому біорізноманіття настільки важливе?Вправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://learningapps.org/1460226 – різноманітність груп рослин |
Навчання під час карантину для учнів 7-х класів
Біологія
Клас | Тема | Платформа та Інтернет-ресурси |
7-А 7-Б 7-В |
Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворенням) |
http://nataliyaborisova.blogspot.com/2017/04/7_1.html https://www.youtube.com/watch?v=Iz9UPeJ4_Hs |
7-А 7-Б 7-В |
Періоди та тривалість життя тварин. Л.д. №4. Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб) |
|
7-А 7-Б 7-В |
Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин» |
|
Навчання під час карантину для учнів 8-х класів
Біологія
Клас | Тема | Платформа та інтернет ресурси |
8-А 8-Б 8-В |
Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху Лабораторне дослідження: вимірювання порога слухової чутливості |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 45 ст 175 – 180) https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html Відео матеріали: https://youtu.be/no1NUR3yVG0 - вухо, анатомія вуха Вправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://learningapps.org/2049770 – будова органів слуху |
8-А 8-Б 8-В |
Сенсорні системи смаку, нюху |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 46 ст 180 – 183) https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html Відео матеріали: https://youtu.be/9Uhc7c0D6S0 - органи чутя https://youtu.be/vcATe-6zLvQ - органи смаку https://youtu.be/N2gINoJzAFU - органи смаку і нюху Вправи для засвоєння знань умінь та навичок: https://learningapps.org/4813467 - сенсорні системи |
8-А 8-Б 8-В |
Сенсорні системи рівноваги, руху |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 47 ст 183 – 187) https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html Відео матеріали: https://youtu.be/fpr7tednEw8 - Сенсорна система руху, дотику, температури та болю Вправи для засвоєння знань умінь та навичок |
8-А 8-Б 8-В |
Сенсорні системи дотику, температури, болю Тематичне оцінювання |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 47 ст 183 – 187) https://pidruchnyk.com.ua/801-biology-8-mischuk.html Відео матеріали: https://youtu.be/fpr7tednEw8 - Сенсорна система дотику, температури та болю Вправи для засвоєння знань умінь та навичок(тестові завдання) |
Навчання під час карантину для учнів 9-х класів
Біологія
Клас | Тема | Платформа та інтернет ресурси |
9-А 9-Б 9-В |
Еволюція людини. Етапи еволюції людини. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 44 ст 178 – 183) https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html Відео матеріали: https://youtu.be/sSSWippFHs0 - антропогенез https://youtu.be/Vz9Q5kqvJH0 - походження людини https://youtu.be/6WmF3BENJRs - еволюція людини Вправи для засвоєння знань умінь та навичок https://learningapps.org/2795112 - різноманітність форм життя |
9-А 9-Б 9-В |
Основи еволюційної філогенії та систематики. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 45 ст 186 – 190) https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html Відео матеріали: https://youtu.be/O3h8GPcmldo - класифікації живих організмів Вправи для засвоєння знань умінь та навичок https://learningapps.org/3203451 - які бувають основні організми |
9-А 9-Б 9-В |
Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Неклітинні форми життя: віруси. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 46 ст 190 – 195) https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html Відео матеріали: https://youtu.be/8cvoyh5rjAc - віруси https://youtu.be/8dMB9DhO8VE - роль вірусів Вправи для засвоєння знань умінь та навичок https://learningapps.org/3270013 - чорні справи вірусів https://learningapps.org/6394529 - вірус як особлива форма життя |
9-А 9-Б 9-В |
Огляд основних еукаріотичних таксонів. |
Електронний підручник для засвоєння матеріалу (§ 47 ст 195 – 200) https://pidruchnyk.com.ua/1043-biologiya-9-klas-ostapchenko.html Відео матеріали: https://youtu.be/Tr_gb8Pd8WU - сучасна систематика живих організмів https://learningapps.org/3352902 - знайди пару https://learningapps.org/3053542 - пропущені слова |
Навчання під час карантину для учнів 10-го класу
Біологія і екологія
Клас | Тема | Платформа та Інтернет-ресурси |
10 | Сучасні завдання медичної генетики |
https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/osnovy-medychnoyi-genetyky-17454/ https://uk.wikipedia.org/wiki/Медична_генетика
|
10 | Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини |
|
10 | Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація |
|
Навчання під час карантину для учнів 11-го класу
Біологія і екологія
Клас | Тема | Платформа та Інтернет-ресурси |
11 | Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона |
https://www.youtube.com/watch?v=qEsxzLgTe8s
|
11 | Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм |
|
11 | Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-antropicnij-vpliv-na-grunti-206149.html |