Хімія
Навчання під час карантину для учнів 7-х класів
Хімія
Клас | Тема | Платформи та Інтернет ресурси |
7 | Практична робота №5 «Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.» |
2. Повторіть алгоритм розв'язування задач за допомогою теоретичного матеріалу https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/30.php 3. Закріпіть вміння обчислювати масу речовини й об'єму розчинника, необхідних для виготовлення розчину, виконавши практичну роботу. 4. Розгадайте кросворд «Розчин та його компоненти» |
7 |
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори. .Лабораторний дослід №10 «Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.» |
1. Перегляд лабораторного досліду №5 "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами". https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0 2. Теоретичний матеріал https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/32.php
https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/33.php
|
7 | Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. |
1. Демонстрація "Взаємодія кальцій оксиду з водою". https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY 2. Розгляньте мультимедійну презентацію "Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти та основи. Поняття про індикатори», виконайте вправи запропоновані на слайдах. |
7 | Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори. |
1. Демонстрація "Взаємодія фосфор оксиду з водою" https://www.youtube.com/watch?v=SReeiN0wuDs 2. Ознайомтеся з матеріалами презентації «Взаємодія води з оксидами металічних елементів» https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-metalichnih-elementiv-7-klas-15697.html. 3. Картка – завдання до уроку https://drive.google.com/file/d/0Bwh9Q6cDv8tTM1h5a0M2QlZDd0U/view?usp=sharing |
Навчання під час карантину для учнів 8-х класів
Хімія
Клас | Тема | Платформи та Інтернет ресурси |
8 |
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні). Демонстрації 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду. |
1. Опрацювати теоретичний матеріал https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-8-class-2016/49.php 2.Переглянути відео-урок «8 клас.Амфотерні оксиди та гідроксиди» https://www.youtube.com/watch?v=hS1xS6X8Nyw&app=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-8-class-2016/49.php |
8 | Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-8-class-2016/33.php 2. Здійснити розрахунки за хімічними рівняннями (№402, 407, 410, 414, 423, 426 письмово) http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations 3. Підготуватися до контролю знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи» |
8 | Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота. |
1. Виконати письмово завдання https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-oksidi-kisloti-osnovi-8290.html 2. Завдання для кмітливих- розгляньте відео «ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ЗНО ХІМІЯ | ОКСИДИ ОСНОВИ КИСЛОТИ СОЛІ» https://www.youtube.com/watch?v=OkGTqk4lb7g 3. Виконайте інтерактивні вправи для закріплення матеріалу https://learningapps.org/5023559,https://learningapps.org/5277827, https://learningapps.org/4090375, https://learningapps.org/6429944, https://learningapps.org/8907071, https://learningapps.org/5230179 |
Навчання під час карантину для учнів 9-х класів
Хімія
Клас | Тема | Платформи та Інтернет ресурси |
9 |
Практична робота №4 «Властивості етанової кислоти.» |
1. Опрацювати теоретичний матеріал https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/43.php 2. Хімічні властивості, застосування оцтової кислоти (ВІДЕО) https://www.youtube.com/watch?v=iUVVzjK6-Lw 3. Розглянути демонстрації для підготовки написання практичної роботи |
9 |
Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.» Домашній експеримент 2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника. |
1. Опрацювати теоретичний матеріал https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/44.php 2. Виконати інтерактивну вправу «Оксигеновмісні сполуки (тести)» https://learningapps.org/5138369 3. Переглянути відеоматеріали «Виділення вільних жирних кислот з мила», «Утворення нерозчинних кальцієвих солей жирних кислот» 4. Для кмітливих- підготувати Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.» 5. Виконайте домашній експеримент https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/45.php |
9 | Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. |
1. Опрацювати теоретичний матеріал https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/46.php 2. Розглянути презентацію «Жири» https://ppt4web.ru/khimija/zhiri.html 3. Переглянути відеоматеріали «Визначення ненасиченості жирів», |
Навчання під час карантину для учнів 10-го класу
Хімія
Клас | Тема | Платформи та Інтернет ресурси |
10 | Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи |
1. Опрацювати теоретичний матеріал https://history.vn.ua/pidruchniki/savchin-chemistry-10-class-2018-standard-level/29.php 2. Для кмітливих- виконати навчальний проект№ 19 Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування 3. Виконати завдання для самоконтролю №1-7 https://history.vn.ua/pidruchniki/savchin-chemistry-10-class-2018-standard-level/29.php 4. Розглянути моделі молекул амінів |
10 |
Аміни як органічні основи
|
1. Розглянути відео урок «Нітрогеновмісні сполуки. Аміни.» https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io 2. Виконати тестове завдання https://videouroki.net/tests/amini-1.html 3. Для кмітливих- виконати навчальний проект № 23 Виведення плям органічного походження. |
10 |
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержанняаніліну.
|
1. Розглянути навчальні матеріали безкоштовного сервісу «Інтерактивне навчання видавництво «Ранок» Демонстраційний дослід "Взаємодія аніліну з хлоридною кислотою" https://www.youtube.com/watch?v=mFC6Z3B5cyM Демонстраційний дослід "Взаємодія аніліну з бромом" https://www.youtube.com/watch?v=I3mOM-oWePc 2. Створити опорний конспект за матеріалами презентації «Аміни та метіламіни.» https://www.youtube.com/watch?v=Iv5tssCX8xY https://sites.google.com/view/allhemi/теорія/15-анілін 3. Для кмітливих- виконати навчальний проект № 20 Анілін – основа для виробництва барвників |
Навчання під час карантину для учнів 11-го класу
Хімія
Клас | Тема | Платформи та Інтернет ресурси |
11 | Алюміній: фізичні і хімічні властивості. Основи. |
1. Опрацювати теоретичний матеріал § 35 Хімічні властивості Алюмінію https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-11-class-2019-standard-level/37.php 2. Розглянути дослід «Добування алюміній(ІІІ) гідроксиду» https://www.youtube.com/watch?v=VVKawTuxUkM 3. Прочитати матеріал «Алюміній гідроксид», «Солі Алюмінію»після чого здійснити перетворення та закінчити рівняння реакцій |
11 | Ферум. Залізо. Фізичні і хімічні властивості. Основи. |
1. Опрацювати теоретичний матеріал § 36 Ферум. Залізо https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-11-class-2019-standard-level/38.php 2. Розглянути дослід «Добування ферум(ІІІ) гідроксиду» https://www.youtube.com/watch?v=pIgDxACozsU 3. Переглянути мультимедійну презентацію та скласти рівняння хімічних реакцій по варіантах (останній слайд) |
11 | Ферум. Залізо. Фізичні і хімічні властивості. Основи. |
1. Створити опорний конспект http://tabletki.pp.ua/zdorovya/6782-yaka-rol-zalza-v-organzm-lyudini.html 2. Виконати письмово тестування |
11 |
Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 3-6.Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. 7-8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. |
1. Розглянути демонстраційні досліди Демонстраційний дослід: Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+ https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs Лабораторний дослід № 6. Виявлення катіонів амонію https://www.youtube.com/watch?v=tzGJ9-T2Ixc Лабораторний дослід № 5. Виявлення катіонів Барію https://www.youtube.com/watch?v=mdL-8mVTU70 Демонстраційний дослід: виявлення йонів амонію https://www.youtube.com/watch?v=Uv86CAhMpL8 Якісні реакції на фосфат-йон https://www.youtube.com/watch?v=nAqhJGbb75A Опыты по химии. Качественная реакция на силикат-ион https://www.youtube.com/watch?v=3TA_R6zx44A 2. Записати рівняння реакцій до кожного демонстраційного досліду. |