Хімія

Posted in Дистанційне навчавння

Навчання під час карантину для учнів 7-х класів

Хімія

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
7 Практична робота №5 «Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.»
  1. Використання безкоштовного сервісу «Інтерактивне навчання видавництво «Ранок» для повноцінної підготовки до практичної роботи http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-7-klas/4507-tema-3-voda/7959-laboratorniyi-dosld-4-vigotovlennya-vodnih-rozchinv-z-zadanimi-masovimi-chastkami-rozchinenih-rechovin

2. Повторіть алгоритм розв'язування задач за допомогою теоретичного матеріалу

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/30.php

3. Закріпіть вміння обчислювати масу речовини й об'єму розчинника, необхідних для виготовлення розчину, виконавши практичну роботу.

https://naurok.com.ua/praktichna-robota-5-vigotovlennya-vodnih-rozchiniv-iz-zadanimi-masovimi-chastkami-rozchinenih-rechovin-113722.html

4. Розгадайте кросворд «Розчин та його компоненти»

       https://learningapps.org/4149974

7

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.

.Лабораторний дослід №10 «Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.»

1. Перегляд лабораторного досліду №5 "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами".

https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0

2. Теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/32.php

  1. Виконайте завдання для засвоєння матеріалу №1-8

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/33.php

 

7 Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи.

1. Демонстрація "Взаємодія кальцій оксиду з водою".

https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY

2. Розгляньте мультимедійну презентацію "Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти та основи. Поняття про індикатори», виконайте вправи запропоновані на слайдах.

https://vseosvita.ua/library/vzaemodia-vodi-z-oksidami-ponatta-pro-kisloti-ta-osnovi-ponatta-pro-indikatori-laboratornij-doslid-no-10-13621.html

7 Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.

1. Демонстрація "Взаємодія фосфор оксиду з водою"

https://www.youtube.com/watch?v=SReeiN0wuDs

2. Ознайомтеся з матеріалами презентації «Взаємодія води з оксидами металічних елементів» https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-metalichnih-elementiv-7-klas-15697.html.

3. Картка – завдання до уроку 

https://drive.google.com/file/d/0Bwh9Q6cDv8tTM1h5a0M2QlZDd0U/view?usp=sharing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання під час карантину для учнів 8-х класів

Хімія

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
8

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

Демонстрації

14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.

1. Опрацювати теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-8-class-2016/49.php

2.Переглянути відео-урок «8 клас.Амфотерні оксиди та гідроксиди»

https://www.youtube.com/watch?v=hS1xS6X8Nyw&app=desktop

  1. Розглянути відео «Амфотерні властивості алюміній гідроксиду»

https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc

  1. Виконайте завдання для засвоєння матеріалу №1-10*

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-8-class-2016/49.php

8 Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
  1. Повторіть теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-8-class-2016/33.php

2. Здійснити розрахунки за хімічними рівняннями

(№402, 407, 410, 414, 423, 426 письмово)

http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations

3. Підготуватися до контролю знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи»

https://sites.google.com/site/sajtvikladacahimiieuzefovic/materiali-dla-pidgotovki-do-zanat/osnovni-klasi-neorganicnih-spoluk

8 Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота.

1. Виконати письмово завдання

https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-oksidi-kisloti-osnovi-8290.html

2. Завдання для кмітливих- розгляньте відео «ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ЗНО ХІМІЯ | ОКСИДИ ОСНОВИ КИСЛОТИ СОЛІ»

https://www.youtube.com/watch?v=OkGTqk4lb7g

3. Виконайте інтерактивні вправи для закріплення матеріалу

https://learningapps.org/5023559,https://learningapps.org/5277827, https://learningapps.org/4090375, https://learningapps.org/6429944,

https://learningapps.org/8907071, https://learningapps.org/5230179

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання під час карантину для учнів 9-х класів

Хімія

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
9

Практична робота №4 «Властивості

етанової кислоти.»

1. Опрацювати теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/43.php

2. Хімічні властивості, застосування оцтової кислоти (ВІДЕО)

https://www.youtube.com/watch?v=iUVVzjK6-Lw

3. Розглянути демонстрації для підготовки написання практичної роботи

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/018-взаємодія-оцтової-кислоти-з-купруміі-оксидом

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/019-взаємодія-оцтової-кислоти-з-натрій-гідроксидом

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/020-взаємодія-оцтової-кислоти-з-натрій-карбонатом

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/021-взаємодія-оцтової-кислоти-з-металами

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/025-заморожування-оцтової-кислоти

9

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.

Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.»

Домашній експеримент

2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.

1. Опрацювати теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/44.php

2. Виконати інтерактивну вправу «Оксигеновмісні сполуки (тести)»

https://learningapps.org/5138369

3. Переглянути відеоматеріали «Виділення вільних жирних кислот з мила», «Утворення нерозчинних кальцієвих солей жирних кислот»

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/023-виділення-вільних-жирних-кислот-з-мила

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/027-утворення-нерозчинних-кальцієвих-солей-жирних-кислот

4. Для кмітливих- підготувати Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.»

5. Виконайте домашній експеримент

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/45.php

9 Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

1. Опрацювати теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/46.php

2. Розглянути презентацію «Жири»

https://ppt4web.ru/khimija/zhiri.html

3. Переглянути відеоматеріали «Визначення ненасиченості жирів»,

https://sites.google.com/view/allhemi/медіатека/відеоексперименти-з-органічної-хімії/029-визначення-ненасиченості-жирів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання під час карантину для учнів 10-го класу

Хімія

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
10 Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи

1. Опрацювати теоретичний матеріал

https://history.vn.ua/pidruchniki/savchin-chemistry-10-class-2018-standard-level/29.php

2. Для кмітливих- виконати навчальний проект№ 19 Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування

3. Виконати завдання для самоконтролю №1-7

https://history.vn.ua/pidruchniki/savchin-chemistry-10-class-2018-standard-level/29.php

4. Розглянути моделі молекул амінів

https://sites.google.com/view/allhemi/теорія/14-аміни

10

Аміни як органічні основи

 

1. Розглянути відео урок «Нітрогеновмісні сполуки. Аміни.»

https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

2. Виконати тестове завдання

https://videouroki.net/tests/amini-1.html

3. Для кмітливих- виконати навчальний проект № 23 Виведення плям органічного походження.

10

Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержанняаніліну.

 

1. Розглянути навчальні матеріали безкоштовного сервісу «Інтерактивне навчання видавництво «Ранок»

Демонстраційний дослід "Взаємодія аніліну з хлоридною кислотою"

https://www.youtube.com/watch?v=mFC6Z3B5cyM

Демонстраційний дослід "Взаємодія аніліну з бромом"

https://www.youtube.com/watch?v=I3mOM-oWePc

2. Створити опорний конспект за матеріалами презентації «Аміни та метіламіни.»

https://www.youtube.com/watch?v=Iv5tssCX8xY

https://sites.google.com/view/allhemi/теорія/15-анілін

3. Для кмітливих- виконати навчальний проект № 20 Анілін – основа для виробництва барвників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання під час карантину для учнів 11-го класу

Хімія

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
11 Алюміній: фізичні і хімічні властивості. Основи.

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 35 Хімічні властивості Алюмінію

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-11-class-2019-standard-level/37.php

2. Розглянути дослід «Добування алюміній(ІІІ) гідроксиду»

https://www.youtube.com/watch?v=VVKawTuxUkM

3. Прочитати матеріал «Алюміній гідроксид», «Солі Алюмінію»після чого здійснити перетворення та закінчити рівняння реакцій

https://studfile.net/preview/7278581/page:29/

11 Ферум. Залізо. Фізичні і хімічні властивості. Основи.

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 36 Ферум. Залізо

https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-11-class-2019-standard-level/38.php

2. Розглянути дослід «Добування ферум(ІІІ) гідроксиду»

https://www.youtube.com/watch?v=pIgDxACozsU

3. Переглянути мультимедійну презентацію та скласти рівняння хімічних реакцій по варіантах (останній слайд)

https://ppt-online.org/155322

11 Ферум. Залізо. Фізичні і хімічні властивості. Основи.

1. Створити опорний конспект

http://tabletki.pp.ua/zdorovya/6782-yaka-rol-zalza-v-organzm-lyudini.html

2. Виконати письмово тестування

https://naurok.com.ua/test/ferum-zalizo-38288.html

11

Якісні реакції на деякі йони.

Лабораторні досліди

3-6.Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.

7-8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

1. Розглянути демонстраційні досліди

Демонстраційний дослід: Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+

https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs

Лабораторний дослід № 6. Виявлення катіонів амонію

https://www.youtube.com/watch?v=tzGJ9-T2Ixc

Лабораторний дослід № 5. Виявлення катіонів Барію

https://www.youtube.com/watch?v=mdL-8mVTU70

Демонстраційний дослід: виявлення йонів амонію

https://www.youtube.com/watch?v=Uv86CAhMpL8

Якісні реакції на фосфат-йон

https://www.youtube.com/watch?v=nAqhJGbb75A

Опыты по химии. Качественная реакция на силикат-ион

https://www.youtube.com/watch?v=3TA_R6zx44A

2. Записати рівняння реакцій до кожного демонстраційного досліду.