Англійська мова
3 клас | “Частини тіла” | Britishcouncil.org https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/t he-scary-skeleton https://learnenglishkids.britishcouncil.org/crafts/s keleton https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-ga mes/parts-the-body-2 YouTube https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms &vl=ru https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w iSLCollective https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets /grammar/irregular-plural-nouns/irregular-plurals-p ictionary/17061 |
5 клас | Я, моя родина, друзі. Ознайомлення з культурою інших країн - плем’я Тембе | https://learningapps.org/watch?v=pze1iexvn18 https://about.google/intl/ALL_ru/stories/rainforest/ https://www.youtube.com/watch?v=Lbn6kVlFaSQ |
Узагальнення вивченого - діагностична робота | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdlOEB8D wisk45TbK1FUMfiYG9jAW2_JFqdO4gYNJd7IVl3Iw/vi ewform?usp=sf_link https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_OdAQ Q0IcOvoBsxTByUZBtw33TOLON2U3PjLOJLcDsdA1A w/viewform?usp=sf_link | |
Моє місто. Помешкання | Learning Apps https://learningapps.org/watch?v=pmp2fnx1319 | |
9 клас | Робота, професії. Нетрадиційні професії | https://careerwise.minnstate.edu/careers/menandwom en.html https://www.ted.com/talks/scott_dinsmore_how_to_fin d_work_you_love elllo.org http://www.elllo.org/english/0701/T749-Tim-GoodJ ob.htm |
5 Клаc
Четвер, 12 березня
Тема: Харчування (Are you a healthy eater?).Розвиток навичок аудіювання а саме вміння знаходити і розуміти релевантну інформацію пов'язану з повсякденним життям.Аналіз проектної роботи з теми. Граматика: порядкові числівники, граматичні структури thereis / thereare.
П’ятниця, 13 березня
Тема: Звички харчування (EatingHabits). Розвиток лексико - граматичних навичок. Відпрацьовування запитань з проблеми особливостей харчування у підлітковому віці.Конструкції: thereis/ are, have/hasgot.
Вівторок, 17 березня
Тема: Узагальнення лексико-граматичного матеріалу з теми харчування. Опрацювання різновидів корисної і шкідливої їжі та стилю харчування у підлітковому віці. Писемне продукування: опис власного сніданку у письмовій формі.
Четвер, 19 березня
Тема: Харчування. Узагальнення лексичних структур з теми. Відпрацювання тестових завдань типу “matching” та “fillinggaps”. Опрацювання тексту і тестових завдань типу “matching” до нього. Продукування власної думки описуючи власні харчові звички.
П’ятниця, 20 березня
Тема: Країнознавство. Читання та аналіз поданого матеріалу з теми. Відпрацювання навички skimming та scanning (швидкого і вдумливого читання). Аналіз прочитаного матеріалу. Повторення граматичного матеріалу, а саме: числівники, конструкції thereis/ are, have/hasgot. Удосконалення вміння висловлення власної думки з прочитаного матеріалу.
Вівторок, 24 березня
Тема: Дозвілля. Введення нових лексичних одиниць з теми. Опрацювання лексичних структур з теми хобі та дозвілля. Введення граматичної одиниці «can» в стверджувальних, заперечних і запитальних реченнях. Відпрацювання запитальних речень з теми дозвілля за допомогою модального слова «can». Читання простих текстів з теми та тренування тестових завдань типу “matching” з метою перевірки розуміння прочитаного матеріалу.
Вівторок, 31 березня
Тема: Дозвілля. On the phone. Активізація тематичної лексики. Відпрацювання вміння описувати стиль життя, визначень приорітетів. Аргументувати свою позицію, вибір способів відпочинку. Граматика: PresentProgressive (affirmative-negative). Писемне продукування: діалог “Onthephone”. Фонетика: звуки[n]та [ŋ].
Четвер, 2 квітня
Тема: Довкілля. GetInvolved. Введення нових лексичних одиниць і структур з теми. Відпрацювання нового лексичного матеріалу у тексті “6 WaystoHelpProtecttheEnvironment”. Розвиток навичок читання та аудіювання. Вміння зрозуміти головну інформацію за допомогою техніки skimming. Граматика: PresentProgressive (negative and interrogative, short answers).
П’ятниця, 3 квітня
Тема: Довкілля. Let’s do something. Актуалізація лексико-граматичних структур та одиниць з теми. Тренування вміння висловлення власної думки щодо переваг екологічних видів транспорту. Опрацювання діалогу з тематики “Theweather”. Тренування тестової навички True / False (T/F). Grammar: partsofspeech.
=====================================================================
Додаткові джерела.
Завдання для різних рівнів і видів діяльності:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/
https://naurok.com.ua/test/there-is-or-there-are-49751.html
Завдання в ігровій формі:
https://www.starfall.com/h/ltr-classic/
Youtube канали від носіїв мови:
https://www.youtube.com/channel/UCHaHD477h-FeBbVh9Sh7syA
https://www.youtube.com/channel/UCvPcQtWGRlChbwbdYwYueJQ - youtubechannel пояснення до твору з англійської мови, та багато інших предметів.
Мультфільми для вивчення мови:
11 Клас
Четвер, 12 березня
Тема: Актуалізація лексичного матеріалу з теми «Їжа». Тренування правопису і вимови театичної лексики активного вжитку з теми, а саме коректне вживання у типових комунікативних ситуаціях і контекстах. Розвиток лексико-граматичних навичок. Опрацюваннятесту «School meals around the world» відпрацьовуючитехнікуMind Map. Розвиток мовної здогадки, лексико-граматичний аналіз тексту. Граматика: Passivevoice.
Вівторок, 17 березня
Тема: Культура харчування. Текст «THE LINK BETWEEN FOOD AND VIOLENT CRIME». Тренуваннятехніки skimming та лексико-граматичного аналізу тексту.Розвиток навичок аудіювання. Тренування навички передбачення за поданою у завданні інформації, виокремлення ключової інформації у процесі первинного прослуховування матеріалу та деталі у подальшому прослуховуванні з метою виконання завдання множинного вибору. Граматика: Future tenses (Future Simple, Future Progressive, to be going to and Present Simple, Present Continuous for future actions).
Четвер, 19 березня
Тема: Продукти харчування. Розвиток умінь читання. Тренування навички виокремити ключову інформацію в тексті, визначити його головну думку, вибрати вірну відповідь з нихки запропонованих варіантів та вибрати необхідну інформації. Language & Culture. Тренуання стратегії ознайомлювального читання.Відпрацювання завдань множинного вибору для частини Читання. Граматика: PassiveVoice (пасивний стан)б
Вівторок, 24 березня
Тема: Їжа. Розвиток навичок письма – висловлення власної думки “FutureFood”, з обґрунтуванням аргументів за і проти (Prosandconsessay). Повторення правил оформлення есе. Практика уміння дотримуватися структури письмового висловлення, дотримання інструкцій, подача аргументів до висловленої думки і їхнього обґрунтування. Граматика: Present and Future tenses, passive voice.
Вівторок , 31 березня
Тема: Узагальнення вивченої теми. Контроль засвоєного лексичного матеріалу з теми «Їжа» шляхом виконання тестових завдань типу “true/false”, “matching”, “multiplechoice”. Перевірка використання лексико-граматичних структур у процесі виконання завдань на продукування.
Четвер, 2 квітня
Тема: Магазити / Shopping. Введення нового лексичного матеріалу з теми. Опрацювання значення, правопису і вимови тематичної лексики активного вжитку. Аналіз доречності вживання тематичної лексики в типових комунікативних ситуаціях і контекстах. Тренування техніки заповнення пропусків у тексті (gapfilling), вибір слова відповідно до контексту (matching). Лексико-граматичний аналіз аудіо запису.
=====================================================================
Джерела для додаткового тренування
Завдання для різних рівнів і видів діяльності:
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/
https://www.bbc.co.uk/learningenglish/
https://naurok.com.ua/test/there-is-or-there-are-49751.html
Youtubeканали від носіїв мови:
https://www.youtube.com/channel/UCHaHD477h-FeBbVh9Sh7syA
https://www.youtube.com/channel/UCvPcQtWGRlChbwbdYwYueJQ
Відпрацювання вимови/Pronunciation
https://www.youtube.com/watch?v=fdRmGvmeY1U&list=PLD6B222E02447DC07
4 Клас
- На фермі. Розвиток навичок читання. Закріплення вивченої граматичної структури – ступені порівняння прикметників. Вищий та найвищий ступені.
- Цікавий світ тварин. Введення нових лексичних одиниць – назви тварин. Закріплення вивченої граматичної структури – ступені порівняння прикметників. Вищий та найвищий ступені.
- Помешкання. Наша домівка. Введення нових лексичних одиниць. Меблі
- Англійські домівки. Розвиток навичок читання. Активізація лексичних одиниць.
- Подорож містом. Введення нових лексичних одиниць. Вміння називати адресу.
- Лондон – столиця Великої Британії. Введення нових лексичних одиниць. Частини міста. Розвиток навичок читання.
8-А клас
- Past Simple. Розвиток граматичних навичок
- JustTasteit. Розвиток навичок читання. Звичаї в їжі в різних країнах.
- Past Continuous. Розвиток граматичних навичок
- Past Simple vs Past Continuous. Вживання обох граматичних конструкцій
- Написання власної історії з життя в минулому часі.
- Погода. Пори року. Введення нових лексичних одиниць
- Present Perfect. Розвиток граматичних навичок
- PresentPerfect. Закріплення вивченого матеріалу.
- Написання Власного листа використовуючи PresentPerfect.
Освітні платформи: