Англійська мова

Posted in Дистанційне навчавння

3 клас “Частини тіла” Britishcouncil.org https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/t he-scary-skeleton https://learnenglishkids.britishcouncil.org/crafts/s keleton https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-ga mes/parts-the-body-2 YouTube https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms &vl=ru https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w iSLCollective https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets /grammar/irregular-plural-nouns/irregular-plurals-p ictionary/17061
5 клас Я, моя родина, друзі. Ознайомлення з культурою інших країн - плем’я Тембе https://learningapps.org/watch?v=pze1iexvn18 https://about.google/intl/ALL_ru/stories/rainforest/ https://www.youtube.com/watch?v=Lbn6kVlFaSQ
Узагальнення вивченого - діагностична робота https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdlOEB8D wisk45TbK1FUMfiYG9jAW2_JFqdO4gYNJd7IVl3Iw/vi ewform?usp=sf_link https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_OdAQ Q0IcOvoBsxTByUZBtw33TOLON2U3PjLOJLcDsdA1A w/viewform?usp=sf_link
Моє місто. Помешкання Learning Apps https://learningapps.org/watch?v=pmp2fnx1319
9 клас Робота, професії. Нетрадиційні професії https://careerwise.minnstate.edu/careers/menandwom en.html https://www.ted.com/talks/scott_dinsmore_how_to_fin d_work_you_love elllo.org http://www.elllo.org/english/0701/T749-Tim-GoodJ ob.htm

 

5 Клаc

Четвер, 12 березня

Тема: Харчування (Are you a healthy eater?).Розвиток навичок аудіювання а саме вміння знаходити і розуміти релевантну інформацію пов'язану з повсякденним життям.Аналіз проектної роботи з теми. Граматика: порядкові числівники, граматичні структури thereis / thereare.

П’ятниця, 13 березня

Тема: Звички харчування (EatingHabits). Розвиток лексико - граматичних навичок. Відпрацьовування запитань з проблеми особливостей харчування у підлітковому віці.Конструкції: thereisarehave/hasgot.

Вівторок, 17 березня

Тема: Узагальнення лексико-граматичного матеріалу з теми харчування. Опрацювання різновидів корисної і шкідливої їжі та стилю харчування у підлітковому віці. Писемне продукування: опис власного сніданку у письмовій формі.

Четвер, 19 березня

Тема: Харчування. Узагальнення лексичних структур з теми. Відпрацювання тестових завдань типу “matching” та “fillinggaps”. Опрацювання тексту і тестових завдань типу “matching” до нього. Продукування власної думки описуючи власні харчові звички.

П’ятниця, 20 березня

Тема: Країнознавство. Читання та аналіз поданого матеріалу з теми. Відпрацювання навички skimming та scanning (швидкого і вдумливого читання). Аналіз прочитаного матеріалу. Повторення граматичного матеріалу, а саме: числівники, конструкції  thereisarehave/hasgot. Удосконалення вміння висловлення власної думки з прочитаного матеріалу.

Вівторок, 24 березня

Тема: Дозвілля. Введення нових лексичних одиниць з теми. Опрацювання лексичних структур з теми хобі та дозвілля. Введення граматичної одиниці «can» в стверджувальних, заперечних і запитальних реченнях. Відпрацювання запитальних речень з теми дозвілля за допомогою модального слова «can». Читання простих текстів з теми та тренування тестових завдань типу matching” з метою перевірки розуміння прочитаного матеріалу.

Вівторок, 31 березня

Тема: Дозвілля. On the phone. Активізація тематичної лексики. Відпрацювання вміння описувати стиль життя, визначень приорітетів. Аргументувати свою позицію, вибір способів відпочинку. Граматика: PresentProgressive (affirmative-negative)Писемне продукування: діалог “Onthephone”. Фонетика: звуки[n]та [ŋ].

Четвер, 2 квітня

Тема: Довкілля. GetInvolved. Введення нових лексичних одиниць і структур з теми. Відпрацювання нового лексичного матеріалу у тексті “6 WaystoHelpProtecttheEnvironment”. Розвиток навичок читання та аудіювання. Вміння зрозуміти головну інформацію за допомогою техніки skimming. Граматика: PresentProgressive (negative and interrogative, short answers).

П’ятниця, 3 квітня

Тема: Довкілля. Let’s do something. Актуалізація лексико-граматичних структур та одиниць з теми. Тренування вміння висловлення власної думки щодо переваг екологічних видів транспорту. Опрацювання діалогу з тематики “Theweather”. Тренування тестової навички True / False (T/F). Grammarpartsofspeech.

=====================================================================

Додаткові джерела.

Завдання для різних рівнів і видів діяльності:

https://learningapps.org/

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/

https://naurok.com.ua/test/there-is-or-there-are-49751.html

Завдання в ігровій формі:

https://www.starfall.com/h/ltr-classic/

Youtube канали від носіїв мови:

https://www.youtube.com/channel/UCHaHD477h-FeBbVh9Sh7syA

https://www.youtube.com/channel/UCvPcQtWGRlChbwbdYwYueJQ - youtubechannel пояснення до твору з англійської мови, та багато інших предметів.

Мультфільми для вивчення мови:

http://tutkatamka.com.ua/diti/diti-budut-v-zaxvati-9-multikiv-dlya-vivchennya-anglijsko%D1%97-movi/?fbclid=IwAR0PD1bnwJ_a4yEWpBTvOnRon3EGN_FiOjRz2vKu07Zw81CAyQtSMqTMrSU

11 Клас

Четвер, 12 березня

Тема: Актуалізація лексичного матеріалу з теми «Їжа». Тренування правопису і вимови театичної лексики активного вжитку з теми, а саме коректне вживання у типових комунікативних ситуаціях і контекстах. Розвиток лексико-граматичних навичок. Опрацюваннятесту «School meals around the world» відпрацьовуючитехнікуMind Map. Розвиток мовної здогадки, лексико-граматичний аналіз тексту.  ГраматикаPassivevoice.

Вівторок, 17 березня

Тема: Культура харчування. Текст «THE LINK BETWEEN FOOD AND VIOLENT CRIME»Тренуваннятехніки skimming та лексико-граматичного аналізу тексту.Розвиток навичок аудіювання. Тренування навички передбачення за поданою у завданні інформації, виокремлення ключової інформації у процесі первинного прослуховування матеріалу та деталі у подальшому прослуховуванні з метою виконання завдання множинного вибору. Граматика: Future tenses (Future Simple, Future Progressive, to be going to and Present Simple, Present Continuous for future actions).

Четвер, 19 березня

Тема: Продукти харчування. Розвиток умінь читання. Тренування навички виокремити ключову інформацію в тексті, визначити його головну думку, вибрати вірну відповідь з нихки запропонованих варіантів та вибрати необхідну інформації.  Language & Culture. Тренуання стратегії ознайомлювального читання.Відпрацювання завдань множинного вибору для частини Читання. Граматика: PassiveVoice (пасивний стан)б

Вівторок, 24 березня

Тема: Їжа. Розвиток навичок письма – висловлення власної думки “FutureFood”, з обґрунтуванням аргументів за і проти (Prosandconsessay). Повторення правил оформлення есе. Практика уміння дотримуватися структури письмового висловлення, дотримання інструкцій, подача аргументів до висловленої думки і їхнього обґрунтування. Граматика: Present and Future tenses, passive voice.

Вівторок , 31 березня

Тема: Узагальнення вивченої теми. Контроль засвоєного лексичного матеріалу з теми «Їжа» шляхом виконання тестових завдань типу “true/false”, “matching”, “multiplechoice”. Перевірка використання лексико-граматичних структур у процесі виконання завдань на продукування.

Четвер, 2 квітня

Тема: Магазити / Shopping. Введення нового лексичного матеріалу з теми. Опрацювання значення, правопису і вимови тематичної лексики активного вжитку. Аналіз доречності вживання тематичної лексики в типових комунікативних ситуаціях і контекстах. Тренування техніки заповнення пропусків у тексті (gapfilling), вибір слова відповідно до контексту (matching). Лексико-граматичний аналіз аудіо запису.

=====================================================================

Джерела для додаткового тренування

Завдання для різних рівнів і видів діяльності:

https://learningapps.org/

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/

https://www.bbc.co.uk/learningenglish/

https://naurok.com.ua/test/there-is-or-there-are-49751.html

Youtubeканали від носіїв мови:

https://www.youtube.com/channel/UCHaHD477h-FeBbVh9Sh7syA

https://www.youtube.com/channel/UCvPcQtWGRlChbwbdYwYueJQ

Відпрацювання вимови/Pronunciation

https://www.youtube.com/watch?v=fdRmGvmeY1U&list=PLD6B222E02447DC07

 

Клас

  1. На фермі. Розвиток навичок читання. Закріплення вивченої граматичної структури – ступені порівняння прикметників. Вищий та найвищий ступені.
  2. Цікавий світ тварин. Введення нових лексичних одиниць – назви тварин. Закріплення вивченої граматичної структури – ступені порівняння прикметників. Вищий та найвищий ступені.
  3. Помешкання. Наша домівка. Введення нових лексичних одиниць. Меблі
  4. Англійські домівки. Розвиток навичок читання. Активізація лексичних одиниць.
  5. Подорож містом. Введення нових лексичних одиниць. Вміння називати адресу.
  6. Лондон – столиця Великої Британії. Введення нових лексичних одиниць. Частини міста. Розвиток навичок читання.

8-А клас

  1. Past Simple. Розвиток граматичних навичок
  2. JustTasteit. Розвиток навичок читання. Звичаї в їжі в різних країнах.
  3. Past Continuous. Розвиток граматичних навичок
  4. Past Simple vs Past Continuous. Вживання обох граматичних конструкцій
  5. Написання власної історії з життя в минулому часі.
  6. Погода. Пори року. Введення нових лексичних одиниць
  7. Present Perfect. Розвиток граматичних навичок
  8. PresentPerfect. Закріплення вивченого матеріалу.
  9. Написання Власного листа використовуючи PresentPerfect.

Освітні платформи:

-         https://www.ed-era.com/

-         https://prometheus.org.ua/

-         https://besmart.study/

-         http://www.elllo.org/