1000 символів ліворуч

Звіт про роботу Ради по харчуваннюкомунального закладу «Навчально – виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області за І семестр 2018-

Posted in Харчування

logo

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

проспект Перемоги, 16, м. Кропивницький, 25002, тел.(0522) 24-85-52; ЄРДПОУ 33428884;  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">nvo_20@ukr.net

 

 

 

від “___”____________2019 р.                                                    №_____

Звіт

про роботу Ради по харчуваннюкомунального закладу «Навчально – виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»  Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

за І семестр 2018- 2019 н.р

 

         З метою контролю за організацією та якістю харчування з 01.09.2018 року в закладі продовжила функціонувати Рада по харчуванню, до складу якої входять 9 осіб. Члени Ради по харчуванню детально ознайомилися із нормативно-правовою базою по організації харчування та допомагають адміністрації закладу здійснювати контроль за якістю харчування учнів.

Видано накази:

  • від 22.08.2018 року № 247/о «Про організацію харчування учнів закладу в 2018/2019 навчальному році.»;
  • від 03.09.2018 року № 306/о «Про організацію харчування учнів закладу на І семестр 2018/2019 н. р.»;
  • від 03.09.2018 року № 307/о « Про організацію роботи груп продовженого дня у 2018/2019 н. р.»;
  • від 06.09.2018 року № 334/0 «Про організацію харчування учнів пільгових категорій»;
  • від 10.09.2018 року, № 335/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО та дітей пільгових категорій»;
  • від 12.09.2018 року, № 339/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;
  • від 17.09.2018 року , № 347/о «Про організацію харчування учнів пільгових категорій»;
  • від 17.09.2018 року № 345/о «Про харчування дітей пільгових категорій»;
  • від 18.09.2018 року, № 357/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;
  • від 19.09.2018 року № 361/0 « Про заборону надходження до закладів освіти продуктів харчування без супровідних документів та упорядкування плати за харчування».
  • від 25.09.2018 року , № 366/о «Про організацію харчування учнів пільгових категорій»;
  • від 03.10.2018 року № 378/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;
  • від 10.10.2018 року № 398/о «Про організацію якісного харчування»;
  • від 26.10.2018 року № 418/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;

Станом на 28 грудня 2018 року кількість дітей, охоплених всіма видами харчування у закладі становила 649 учнів, що становить 72% від загальної кількості учнів. Безкоштовним харчуванням охоплені у 1 4 класах: 421 учень,  54  учні різних  пільгових категорій у 5-11 класах, кількість учнів забезпечених гарячим харчуванням (обід) учнів, які відвідують ГПД – 174 учнів.

            Дотримання норм харчування здійснювалося в межах відповідних бюджетних призначень. На належному рівні працівником харчоблоку ведеться нормативно-технологічна та нормативно-технічна документація.

         За звітний період члени Ради по харчуванню провели три засідання, на яких розглянуто такі питання:

  • Про порядок організації харчування учнів у 2018-2019 н. р.;
  • Складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню;
  • Ознайомлення  членів Ради з перспективним меню та картотекою страв, технологічними картами;
  • Перевірка документів на учнів пільгових категорій;
  • Про результати планової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення харчоблоку;
  • Про  організацію харчування учнів у І семестрі 2018-2019 н. р.;

Кожне засідання Ради  по харчуванню фіксується протоколом.

У закладі складено графік щотижневої перевірки роботи харчоблоку. Адміністрація закладу разом із членами Ради по харчуванню перевіряє:

  • санітарний стан кімнати для приймання харчів;
  • дотримання меню;
  • закладку продуктів;
  • наявність добових проб відповідно меню;
  • якість миття посуду;
  • забезпеченість миючими та дезінфікуючими засобами, прибиральним матеріалом.

Якість готової їжі у шкільній їдальні щодня перевіряється та фіксується у бракеражному журналі.

Отже, як вважають члени Ради по харчуванню, організація, якість харчування школярів, матеріально-технічне забезпечення виробничих процесів, організація санітарно-просвітницької роботи з питань раціонального харчування, дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності здійснюється на достатньому рівні і є на постійному контролі адміністрації школи та членів Ради по харчуванню.

Голова Ради по харчуванню                                               Колосова С.О.   

Члени Ради по харчуванню:

         заступник голови: ______ Завіна В.П., заступник директора з навчально – виховної роботи;

Члени Ради:

__________ Матвієнко О.В., представник Ради закладу

___________Кравцова О.О., представник батьківського комітету,

_______         Мазур О.Г., заступник директора з питань АГД,

_______     Мельниченко І.С., комірник шкільного харчоблоку,

_______     Орєшкова І.В., соціальний педагог,

_______     Лаврова А.С., сестра медична,

_______     Фіалковська Я.П., вчитель початкових класів.       5002, тел.(0522) 24-85-52; ЄРДПОУ 33428884; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">nvo_20@ukr.net

 

 

 

від “___”____________2019 р.                                                    №_____

Звіт

про роботу Ради по харчуваннюкомунального закладу «Навчально – виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я» Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

за І семестр 2018- 2019 н.р

 

      З метою контролю за організацією та якістю харчування з 01.09.2018 року в закладі продовжила функціонувати Рада по харчуванню, до складу якої входять 9 осіб. Члени Ради по харчуванню детально ознайомилися із нормативно-правовою базою по організації харчування та допомагають адміністрації закладу здійснювати контроль за якістю харчування учнів.

Видано накази:

  • від 22.08.2018 року № 247/о «Про організацію харчування учнів закладу в 2018/2019 навчальному році.»;
  • від 03.09.2018 року № 306/о «Про організацію харчування учнів закладу на І семестр 2018/2019 н. р.»;
  • від 03.09.2018 року № 307/о « Про організацію роботи груп продовженого дня у 2018/2019 н. р.»;
  • від 06.09.2018 року № 334/0 «Про організацію харчування учнів пільгових категорій»;
  • від 10.09.2018 року, № 335/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО та дітей пільгових категорій»;
  • від 12.09.2018 року, № 339/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;
  • від 17.09.2018 року , № 347/о «Про організацію харчування учнів пільгових категорій»;
  • від 17.09.2018 року № 345/о «Про харчування дітей пільгових категорій»;
  • від 18.09.2018 року, № 357/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;
  • від 19.09.2018 року № 361/0 « Про заборону надходження до закладів освіти продуктів харчування без супровідних документів та упорядкування плати за харчування».
  • від 25.09.2018 року , № 366/о «Про організацію харчування учнів пільгових категорій»;
  • від 03.10.2018 року № 378/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;
  • від 10.10.2018 року № 398/о «Про організацію якісного харчування»;
  • від 26.10.2018 року № 418/о «Про організацію харчування дітей учасників АТО»;

Станом на 28 грудня 2018 року кількість дітей, охоплених всіма видами харчування у закладі становила 649 учнів, що становить 72% від загальної кількості учнів. Безкоштовним харчуванням охоплені у 1 4 класах: 421 учень, 54 учні різних пільгових категорій у 5-11 класах, кількість учнів забезпечених гарячим харчуванням (обід) учнів, які відвідують ГПД – 174 учнів.

          Дотримання норм харчування здійснювалося в межах відповідних бюджетних призначень. На належному рівні працівником харчоблоку ведеться нормативно-технологічна та нормативно-технічна документація.

         За звітний період члени Ради по харчуванню провели три засідання, на яких розглянуто такі питання:

  • Про порядок організації харчування учнів у 2018-2019 н. р.;
  • Складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню;
  • Ознайомлення членів Ради з перспективним меню та картотекою страв, технологічними картами;
  • Перевірка документів на учнів пільгових категорій;
  • Про результати планової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення харчоблоку;
  • Про організацію харчування учнів у І семестрі 2018-2019 н. р.;

Кожне засідання Ради по харчуванню фіксується протоколом.

У закладі складено графік щотижневої перевірки роботи харчоблоку. Адміністрація закладу разом із членами Ради по харчуванню перевіряє:

  • санітарний стан кімнати для приймання харчів;
  • дотримання меню;
  • закладку продуктів;
  • наявність добових проб відповідно меню;
  • якість миття посуду;
  • забезпеченість миючими та дезінфікуючими засобами, прибиральним матеріалом.

Якість готової їжі у шкільній їдальні щодня перевіряється та фіксується у бракеражному журналі.

Отже, як вважають члени Ради по харчуванню, організація, якість харчування школярів, матеріально-технічне забезпечення виробничих процесів, організація санітарно-просвітницької роботи з питань раціонального харчування, дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності здійснюється на достатньому рівні і є на постійному контролі адміністрації школи та членів Ради по харчуванню.

Голова Ради по харчуванню                                              Колосова С.О.   

Члени Ради по харчуванню:

         заступник голови: ______ Завіна В.П., заступник директора з навчально – виховної роботи;

Члени Ради:

__________ Матвієнко О.В., представник Ради закладу

___________Кравцова О.О., представник батьківського комітету,

_______       Мазур О.Г., заступник директора з питань АГД,

_______     Мельниченко І.С., комірник шкільного харчоблоку,

_______     Орєшкова І.В., соціальний педагог,

_______     Лаврова А.С., сестра медична,

_______     Фіалковська Я.П., вчитель початкових класів.  

 

 

20190125 125721-min

 

20190125 130856-min