Про організацію роботи групи НАССР

Posted in Харчування

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

проспект Перемоги, 16, м. Кропивницький, 25002, тел.(0522) 24-85-52; ЄРДПОУ 33428884; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">nvo_20@ukr.net

Н А К А З

від 31 серпня 2020 року                                                   № 208 /о

Про організацію роботи групи НАССР

   Система НАССР є науково обґрунтованою, тому це дозволяє гарантувати виробництво безпечної харчової продукції шляхом ідентифікації й контролю небезпечних чинників.

   Програма - передумова – основні умови та види діяльності, які є необхідними для підтримання гігієнічних умов на всіх етапах ланцюга виготовлення харчових продуктів. В закладі було розроблено 13 Програм передумов. Під час їх розроблення крім вимог санітарних норм і правил було враховано вимоги таких належних практик, як ОМР(належна виробнича практика) і ОНР( належна гігієнічна практика), оскільки реалізація цих програм у всьому харчовому ланцюзі повинна охоплювати усі потенційні загрози безпечності.

   Відповідно   Положення про систему НАССР та наказу по закладу від          11 грудня 2019 року № 538/о «Про введення в дію в дію інструкцій та Програм передумов по НАССП» та з метою підвищення якості та ефективності організації харчування здобувачів освіти

НАКАЗУЮ:

1.Забезпечити в закладі роботу групи НАССР у складі:

Голова комісії: Колосова С.О., директор закладу;

- заступник голови: Завіна В.П., заступник директора;

Члени комісії: Волювач О.В., сестра медична; Пустовойт В.В., кухар закладу;

Мельниченко І.С., комірник.

2. Визначити обовязки членам групи таким чином:

2.1 Групі НАССР:

-         Здійснювати контоль за організацією харчування відповідно до методичних рекомендацій та розроблених Процедур НАССР.

-         У разі виявлення недоброякісних продуктів харчування чи продовольчої сировини складати акт бракеражу у трьох примірниках, і аналогічно – у разі виявлення продуктів харчування чи продовольчої сировини з великим(понад стандартний) відсотком відходів у день виявлення.

-         Акт бракеражу подати на затвердження директору, у день складання.

-         Повертати недоброякісні продукти харчування чи продовольчу сировину разом із актом бракеражу, що підтверджує недоброякісність, постачальнику у день складання акта бракеражу.

-         У разі виявлення нестачі або надлишку під час прийому продуктів харчування чи продовольчої сировини скласти акт приймання у двох примірниках та подати на затвердження директору закладу у день виявленння.

3. Завіні В.П., заступнику директора з навчально – виховної роботи, відповідальній за організацію харчування:

-         брати участь у бракеражі продуктів харчування та продовольчої сировини за потреби;

-         продовжити роботу над опрацюванням нормативно – правової документації НАССР;

4. Пустовойт В.В., кухарю їдальні, Волювач О.В., сестрі медичній, Мельниченко І.С., комірникові:

-  Постійно дотримуватися рекомендацій та розроблених Процедур НАССР щодо організації харчування здобувачів освіти.

-Оцінювати якість продуктів харчування та продовольчої сировини, які постачають до навчального закладу, за зовнішнім виглядом, запахом смаком, кольором, консистенцією тощо, постійно.

- Приймати продукти харчування та продовольчу сировину за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість і відповідають вимогам державних стандартів, постійно.

-  У разі виявлення нестачі або надлишку під час прийому одного з видів продуктів харчування та продовольчої сировини припинити прийом продуктів харчування,за потреби.

-   До подальшого приймання продуктів харчування та продовольчої сировини залучати комісію НАССР.

5.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

                 Директор закладу                                               Світлана Колосова