Аналіз роботи педагога-організатора за І семестр 2021-2022 навчального року

Posted in Педагог-організатор

Аналіз роботи

педагога-організатора

за І семестр 2021-2022 навчального року

    

   Завданням виховання є створення необхідних умов, за яких може розвинутися активний громадянин сучасного суспільства, що добре знає себе, вміє правильно використовувати власний потенціал, здатний створити ситуацію успіху, розробити й реалізувати власний життєвий проект.

Для вирішення завдань розроблений план виховної роботи школи та план педагога-організатора, в яких заплановані заходи, щодо здорового способу життя, патріотичного, екологічного, культурного, правового, інтелектуального виховання учнів відповідно до загальношкільної виховної проблеми: «Формування творчої особистості, соціально активного громадянина України і світу через впровадження педагогіки партнерства», проблеми, над якою працювала педагог-організатор «Формування творчої, соціально активної особистості шляхом залучення до участі у роботі учнівського самоврядування».

Реалізація завдань здійснювалася шляхом співпраці з педагогічним, учнівським колективами, з батьками учнів, позашкільними закладами, громадськими організаціями, залучення учнів до участі у конкурсах, через роботу учнівського самоврядування, через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема: технологія колективного творчого виховання, технологія саморозвитку.

Виховна  робота була націлена  на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду  національно – патріотичного виховання  та духовних надбань українського народу; через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної Батьківщини, на осмислення самовизначення у виборі професії.

  Основною метою виховної діяльності було створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

                   Завдання виховної роботи реалізовувались через участь дітей в роботі учнівського самоврядування.

Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними, справами через участь в органах учнівського самоврядування.

Учнівське самоврядування закладу здійснюється через роботу дитячої організації «Максимум», яка має на меті виховання творчої, соціально - активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації.

  

На початку навчального року були проведені дебати між кандидатами на посаду Голови Ради учнівського самоврядування та відбулися вибори.

Головою Ради було обрано Панченко Єлизавету, а заступником – Овечко Дарю.

Були обрані Голови комісій, а саме:

Комісія дозвілля та відпочинку - Гусєва Валерія;

Комісія преси та інформації – Зорева Юлія;

Комісія праці та екології – Утоплова Анастасія;

Комісія спорту та здоровя – Мустафаєв Ролан;

Комісія дисципліни, порядку та права – Гольша Дмитро;

Комісія освіти та навчання – Коцюба Ірина;

Комісія по роботі з молодшими школярами – Чумак Катерина;

Головою старостату обрано Колісник Олександру;

Голова волонтерського загону, куди входять по 2 представники від кожного класу (5-11) – Дуднік Давід.

Шкільним фотографом обрано Полякову Олександру.

Голова Ради та заступник протягом І семестру брали участь у сесіях та засіданнях міського Парламента дітей, тренінгу по волонтерській роботі, онлайн конференції «Чи порушуються ваші права?».

Голова старостату Колісник Олександра 2 рази на тиждень збирала старост. На старостаті обговорювались та розподілялись завдання на тиждень, звітували про участь класних колективів у заходах.

На засіданнях Ради учнівського самоврядування обговорювались питання, щодо плану роботи на І півріччя, визначення завдань для роботи комісій, про проведення акцій, про результати рейдів, планувалися заходи, їх проведення та підсумки.

Протягом семестру члени учнівського самоврядування співпрацювали з СПС закладу - допомагали у проведенні акцій, рейдів по боротьбі зі спізненнями та шкідливими звичками.

За участю членів учнівського самоврядування було проведені такі заходи:

Святкова лінійка для учнів 1 та 11 класів до Дня знань, створені відеоролики до Дня міста. відеопривітання до Дня вчителя, «День толерантності», заходи до Дня боротьби зі СНІДом, брали участь у акціях «16 днів без насильства» та «Баркемпі», «Ми- за здоровий спосіб життя», «Люби та шануй українську мову».

У рамках тижнів знань безпеки життєдіяльності, проводили бесіди зі здобувачами освіти 1-5 класів, щодо дотримання правил безпеки, а для 6-11 класів; провели челендж проти шкідливих звичок. Волонтери організували виготовлення годівничок для птахів, взяли участь у проведенні благодійних акцій «Монетки дітям» та «Різдвяний янгол».

До календарних дат члени комісії по роботі з молодшими школярами проводили інформаційні хвилинки та вікторини.

Для змістовного та цікавого відпочинку здобувачів освіти постійно проводили танцювальні флешмоби.

Члени учнівського самоврядування взяли участь у міських конкурсах: «Класний ланч», патріот –шоу «Я люблю Україну», Асинхронний турнір з гри «Що? Де? Коли?

   До новорічних та різдвяних свят активи класів створили відеопривітання, взяли участь в організації та проведенні виставки еко-сніговиків та створенні фотозон до Новорічних свят.

Всі заходи були висвітлені на сайті закладу та на сторінці у Фейсбук.

В цілому, роботу нового складу учнівського самоврядування можна вважати задовільною.

У своїй роботі особливу увагу приділяю новим методам та педагогічним підходам, розкриттю більшого потенціалу дітей.

Моє завдання, як педагога-організатора – залучення здобувачів освіти до активної роботи в учнівському самоврядуванні, розвиток ініціативи, адже коли діти проявляють ініціативу, вони беруть активну участь у прийнятті рішень. Через особисту участь у житті закладу вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі, самоствердитись та самореалізуватись. А допомогти їм - наше завдання, завдання всього педагогічного колективу.