Друковані роботи

Posted in МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

 

ДРУКОВАНІ РОБОТИ ЧЛЕНІВ ЦМО

Осаулець Л.В.

1. Осаулець Л.В. Методична скарбничка. Ч. ІІ. –  Кіровоград, 2006.

2. Осаулець Л.В. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського – Кіровоград, 2007.

3.Осаулець Л.В.  Методична розробка уроку з української літератури за казкою В.Короліва-Старого «Хуха-Моховинка». – Педагогічний вісник, №3-4 (19-20), 2011. – С. 176-179.

4. Осаулець Л.В. Синтаксис сучасної української мови. Просте речення. Програма факультативного курсу. 8 клас / Програми курсів за вибором і факультативів з української мови. 8-11 класи / За заг. ред. К.В. Таранік-Ткачук. – К.: Грамота, 2011. – С. 96-105.

5. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Кіровоградщині – 75: Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку в 2013/20134 навчальному році / Укладачі: Ю.В.Міцай, Ю.С.Митрофаненко, С.М.Пляка, Н.С.Черткова. – Кіровоград, 2013. – 248 с.

6. Голик О.В., Осаулець Л.В. «Мій рідний край, моя земля…» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.

7. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.

8.Осаулець Л.В. Микола Вороний «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності. / Українська мова й література в сучасній школі. – № 12, 2013. – С. 52 – 54.

9. Осаулець Л.В. Микола Вороний «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності. / Педагогічний вісник. - №4 (28), 2013. – С.137-140.

10. Осаулець Л. Орієнтовне календарне планування з української мови у 6 класі. / Українська мова і література в школах України. - №7-8, 2014. – С.18-22.

Фадєєва Н.В.

  1. Фадєєва Н.В. Методична скарбничка. Ч. ІІ. –  Кіровоград, 2006.
  2. Фадєєва Н.В. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. – Кіровоград, 2007.
  3. Фадєєва Н.В. До храму власної культури. – Кіровоград, 2007.
  4. Фадєєва Н.В. Жінка – носій і творець життя. / Година спілкування // Моя сім’я. – Шкільна родина. – Кіровоград, 2007. – С. 122-128.
  5. Фадєєва Н.В. Подвоєні та подовжені приголосні // Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. – Кіровоград, 2008. – С.14-25.
  6. Фадєєва Н.В. Проблема народу та війни, історичної пам’яті в кіноповісті О.Довженка «Україна в огні». 11 клас. – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2010.

Ратушна О.М.

  1. Ратушна О.М. Методична скарбничка. Ч. ІІ. –  Кіровоград, 2006.
  2. Ратушна О.М. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. – Кіровоград, 2007.
  3. Ратушна О.М. Проблема духовності в творчості В.О.Сухомлинського. / Педагогічний вісник. – №2-3. - Кіровоград, 2013.

Сащенко С.А.

  1. Сащенко С.А. Методична скарбничка. Ч. ІІ. –  Кіровоград, 2006.
  2. Сащенко С.А. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. – Кіровоград, 2007.
  3. Сащенко С.А. Підвищення професійної компетентності педагогів шляхом організації внутрішкільної методичної роботи. – Кіровоград, 2007. – 44с.
  4. Сащенко С.А. Все починалося з «Паростка…» - Кіровоград, 2008.
  5. Сащенко С.А. Підвищення професійної компетентності педагогів шляхом організації внутрішньо-шкільної методичної роботи.

http://cmsps.edukit.kr.ua/Files/downloads/%D1%81%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf

Колосова С.О.

  1. Колосова С.О. Кожна справа творча, інакше – навіщо!/ ж-л «Шкільний світ». - №20, 2011.

Бачинська В.В.

  1. Бачинська В.В. Україна – держава європейська. – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2005.
  2. Бачинська В.В. Формування громадянських компетенцій на уроках інтегрованих курсів «Громадянська освіта» та «Людина і світ». – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2007.
  3. Бачинська В.В. Громадянська освіта в навчальних закладах області. – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2008.
  4. Бачинська В.В. Використання новітніх технологій у практиці. – НВО №20, 2010.
  5. Бачинська В.В. Організація пізнавальної діяльності учнів у контексті сучасного компетентністого підходу до навчання (на прикладі теми «Київська Русь наприкінці Х – в першій половині ХІ ст.»). 7 клас. – Кіровоград, 2011.

 

Голик О.В.

  1. Голик О.В. Найбільший скарб усього людства є сама людина (урок-роздум) 8-9 класи // Життя людини – найвища цінність: Методичні рекомендації та матеріали до першого уроку 2004-2005 н. р. – Кіровоград: ОІППО ім. В.О.Сухомлинського (лабораторія інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу), 2004. – С. 32-35.
  2. Голик О.В. Всеперемагаюча сила доброти і любові. – Кіровоград: ТОВ “Імекс – ЛТД, - 2005, 105 с.
  3. Голик О.В. Проблемні запитання та завдання на уроках української літератури. Ч.I. (10 кл.). – Кіровоград: ТОВ “Імекс – ЛТД. – 2005.
  4. Голик О.В. Пригоди, про які мріється. – Освітянське слово, березень,  - 2005. – С.7.
  5. Голик О.В. “Найглибше бачиш тільки серцем... (Паралельні світи та системи життєвих цінностей в оповіданні Григора Тютюнника “Дивак” та в казці Антуана Сент-Екзюпері “Маленький принц”, конспект уроку компаративного аналізу, 5 клас. / Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та коледжах, №4-5 (47-48), - 2006. – С. 32-37.
  6.  Голик О.В. Організація та планування роботи шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів. // Методична скарбничка. Ч.I. – Кіровоград. – 2006. – С.29-40.
  7. Голик О.В. Вічна загадка Любові. (За новелою Гр. Тютюнника “Три зозулі з поклоном// Методична скарбничка. Ч. II. – Кіровоград. – 2006.  - С. 41-48.
  8. Голик О.В. Диво народження Любові. (За новелою Гр. Тютюнника “Завязь) // Методична скарбничка. Ч.II. – Кіровоград. – 2006. – С. 41-48.
  9. Голик О.В. До джерел живого слова (Дидактичний матеріал, диктанти, перекази з української мови на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського). – Кіровоград. – 2007. – 156 с.
  10. Голик О.В. “Поспішайте творити добро.... Система духовно-морального виховання школярів, орієнтація на загальнолюдські цінності на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. -  Кіровоград. – 128 с.
  11.  Голик О.В. Урок-міркування “Чи легко бути добрим? Розвиток зв’язного мовлення, 6 клас. // Становлення гармонійно розвиненої особистості на основі творчої спадщини В.О. Сухомлинського. – Кіровоград. – 2007. – С. 12-24.
  12. Голик О.В. “Природа – це казка, яку треба читати серцем. (Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу в оповіданні Є.Гуцала “Сім’я дикої качки” ). // Українська література. 7 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – С. 179-184.
  13. Голик О.В. “Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим. (Осмислення загальнолюдських цінностей у творі Є.Гуцала “Сім’я дикої качки”). // Українська література. 7 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – С.185-196.
  14. Голик О.В. “Природа – це казка, яку треба читати серцем. (Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу в оповіданні  Є. Гуцала  “Сімя дикої качки). – Все для вчителя плюс, січень, №2. – 2008.  - С. 44-47.
  15.  Голик О.В. “Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим. (Осмислення загальнолюдських цінностей у творі Є.Гуцала “Сімя дикої качки). – Все для вчителя плюс, січень, №2. -  2008. – С.47-49.
  16.  Голик О.В. Як народжується лідер. (За новелою В.Винниченка “Салдатики!) // Все для вчителя плюс, січень, №1. – 2008. – С.23-25.
  17.  Голик О.В. “Як навчити відчувати душу, розуміть, що десь комусь болить? (За оповіданням О.Жовни “Маленьке життя) // Все для вчителя плюс, січень, №2. – 2008. – С.15-19.
  18.  Голик О.В. “Як навчити відчувати душу, розуміть, що десь комусь болить? (За оповіданням О.Жовни “Маленьке життя) // До храму власної культури. Уроки літератури рідного краю в школі. Методичний посібник – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  ім. В.О.Сухомлинського, 2008. – С. 22-36.
  19.  Голик О.В. “Як навчити відчувати душу, розуміть, що десь комусь болить? (Інтерактивний урок за оповіданням Олександра Жовни “Маленьке життя у  5 класі) // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - №6. – 2008. – С. 36-47.
  20.  Голик О.В. Українська література. Сучасний урок. Інтерактивні технології на уроках. 5-12 класи. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 156 с.
  21. Голик О.В. Твір, написаний кров’ю серця (комбінований урок-послання, присвячений концептуально-стильовому аналізу твору Тараса Шевченка „І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє”) //  Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - №2. – 2009. – С.12-21.
  22. Голик О.В. Життя, мов пісня… Пісні Марусі Чурай // Українська література.  8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. - С.40-60.
  23. Голик О.В. Контрольна робота №1. Усна народна творчість. З давньої української літератури // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.125-127.
  24. Голик О.В.Талант, відданий народові. Іван Карпович Карпенко-Карий (І.К.Тобілевич) та розвиток театрального мистецтва в Україні // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.293-302.
  25. Голик О.В. Гроші від „нечистого”. Проблема влади грошей – наскрізна і „вічна” у трагікомедії І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.314-327.
  26. Голик О.В. Убогий духом не може бути багатим. Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи, у трагікомедії І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” //  Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.335-341.
  27. Голик О.В. Раб багатства. Образ Герасима Калитки у трагікомедії І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С. 342-348.
  28. Голик О.В. Розвиток зв’язного мовлення. Згубна влада грошей. (Письмовий твір-роздум за трагікомедією І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” //        Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.355-557.
  29. Голик О.В. Контрольна робота №4. Національна драма. І.Карпенко-Карий. Трагікомедія „Сто тисяч” //   Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.361-365.
  30. Голик О.В.Позакласне читання. Істинне те, що прекрасне (за повістю О.Гончара „Бригантина”) //  Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.411- 419.

31. Жабокрицька С., Бачинська В., Голик О., Соколенко Н., Хмелюк С. Використання новітніх технологій у практиці вчителів-предметників. Методичний посібник для вчителів загальноосвітніх шкіл. – Кіровоград, 2010.   - 44 с.

32. Голик О.В. Болючий спомин про війну // Збережемо пам’ять про подвиг: Розробки уроків, позакласних заходів та дитячі творчі роботи, присвячені 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні / Упор. Ю.В.Міцай, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. –  С.154-157.

33. Голик О.В. Як народжується лідер. Комбінований урок за новелою

В. Винниченка «Салдатики!» у 10 класі // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – №4. – 2010. – С. 58-65.

34. Голик О.В. Урок-міркування «Чи легко бути добрим?» // Учімо найсвятішого: Метод.посібник // Упоряд.: Л.П.Кричун і В.М.Нудного. – К.: Грамота, 2010. - С.275-280.

35. Голик О.В. Що треба знати про закон і право // Знаєш свої права, вмієш себе захистити. – Методична збірка позакласних заходів з питань правової освіти. – Кіровоград. – 2010. – С.85-88.

36. Голик О.В. Історія давнього українського письменства. Програма факультативного курсу. 9 клас. / Програми курсів за вибором і факультативів з української літератури. 8-11 класи. / За заг. ред. К.В.Таранік-Ткачук. – К.: Грамота, 2011. - С.226-281.

37. Голик О.В. «Один із батьків новочасного українського театру». Іван Карпенко-Карий і розвиток театрального мистецтва в Україні. Талант, відданий народу. / Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - №10, 2011. – С.22-29.

38. Голик О.В. Вивчення творчості Григора Тютюнника в школі. 5-11 класи.  – Тернопіль: Мандрівець, 2011. – 144 с.

39. Голик О.В. Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим. Урок-проект з української літератури. 5 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №4, 2012. – С.47-49.

40. Голик О.В., Котляренко Н. Весілля – один із провідних жанрів родинно-обрядової творчості. Основні етапи весілля та їх пісенний супровід. Весільні пісні: «До бору, дружечки, до бору», «А брат сестрицю та й розплітає», «Розвивай, сосно, сімсот квіток», «Летять галочки у три рядочки», «Ой матінко, та не гай мене» (на вибір). Естетична специфіка весільної пісні як обрядової. Використання елементів народної обрядовості у творах українських письменників (Г.Квітка-Основ’яненко, І.Котляревський, Т.Шевченко, Марко Вовчок, П.Куліш, М.Стельмах, У.Самчук та інші).Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 35-50.

41. Голик О.В. Давня українська література. Розвиток писемності після хрещення Руси-України // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.71-74.

42. Голик О.В. Оригінальна література княжої Руси-України. Літописи як історико-художні твори. «Вікно у світ, що давно зник» («Повість минулих літ» - історична книга і збірка епічних творів. Виникнення Києво-Печерського монастиря // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.82-93.

43. Голик О.В. «Гуманна і доброчинна книга» (І.Франко). Києво-Печерський патерик як пам’ятка житійної літератури, місце його укладання, головні герої. Зміст оповідання про Прохора-чорноризця  //  Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.94-103.

44. Голик О.В. На зламі двох світів. Українська література Ренесансу і Бароко // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.103-112.

45. Голик О.В. «І оживе добра слава – слава України». Історико-мемуарна проза. Літописи Самовидця, Г.Грабянки, С.Величка // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.112-124.

46. Голик О.В. Світло українського бароко. (Поезія. Іван Величковський. «Курйозні» вірші рукописної книги «Зегар з полузегарком» та збірника «Млеко». Семен Климовський. Поезія «Їхав козак за Дунай» - зразок давньої любовної лірики) // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012.– С.124-142.

47. Голик О.В. Драматургія і театр в Україні ХІІ-ХVІІІ ст. (Шкільна драма. Ф.Прокопович «Володимир», «Милість Божа» невідомого автора. Вертеп)  // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.142-155.

48. Голик О.В., І.Капкан, І.Рожанчук. Творчість Григорія Сковороди //  Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.179-186.

49. Голик О.В. «Вільний серед неволі і святий серед пекла». Життя і творчість Григорія Сковороди, його філософські погляди // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.191-203.

50. Голик О.В. Література українського романтизму. Нетлінні барви української романтичної поезії  //  Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С. 288-306.

51. Голик О.В. На світанку нової української літератури. М.Шашкевич. «Веснівка». Зачинатель нової української літератури на західних землях. Роль «Руської трійці» у національному і духовному відродженні. Значення романтизму для нового етапу розвитку слов’янських літератур //  Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.307-318.

52. Голик О.В. Твір, написаний кров’ю  серця (Т.Шевченко. «І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє») // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина ІІ / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. -  С. 78-95.

53. Голик О.В. «Сповідь наболілої душі». Поезія в прозі В.Стефаника «Моє слово» як духовний маніфест, кредо письменника. Роздуми автора про призначення художнього слова. 10 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №7-8, 2012. – С.34-37.

54. Голик О.В.Уроки історії, які ми повинні знати, або страшна трагедія Івана Мазепи – трагедія всієї нації за трилогією Б.Лепкого «Мазепа» (історичні романи «Мотря», «Батурин», «Не вбивай»). - Українська мова й література в сучасній школі. - №9, 2012. – С. 64-73.

55. Голик О.В. Авангардні тенденції в українській поезії 20-х років ХХ століття. Українська література. 11 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №1, 2013. – С. 54-63.

56. Голик О.В. «Я завжди зостанусь… українцем». Творчий портрет Юрія Дарагана. Українська література. 11 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №6, 2013. – С. 34-42.

57. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Кіровоградщині – 75: Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку в 2013/20134 навчальному році /Укладачі: Ю.В.Міцай, Ю.С.Митрофаненко, С.М.Пляка, Н.С.Черткова. – Кіровоград, 2013. – 248 с.

58. Голик О.В., Осаулець Л.В. «Мій рідний край, моя земля…» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.

59. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.

60. Голик О.В. Як народжується лідер. Комбінований урок за новелою В.Винниченка «Салдатики!» / Володимир Винниченко: Від Єлисавета до Мужена (Дайджест-конспект життя і творчості за матеріалами досліджень В.Панченка, Г.Клочека, В.Марка, С.Михиди, О.Гольник, С.Присяжнюк та ін.) – Кіровоград: Поліграф-Сервіс, 2013. – С. 280-290. (Серія «Стилет і стилос трьох степовиків: Життя і творчість В.Винниченка, Є.Маланюка та Яра Славутича у дослідженнях кіровоградських літературознавців В.Панченка, Л.Куценка, Г.Клочека, В.Марка, С.Михиди, О.Гольник, С.Присяжнюк та ін.» - у трьох основних томах і супровідних книгах).

61. Голик О.В. Людська душа, розкрита тонко майстром. До 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка. Урок позакласного читання. 6 клас. / Українська мова і література в школах України. - №2, 2014. – С.59-61.

62. Голик О., Голик Т. Тарас Шевченко у творчості Ігоря Римарука, аналіз модерністичної поетики. Збірка «Діва Обида». До 2000-річчя від дня народження Тараса Шевченка. Урок-синтез мистецтв, 11 клас. / / Українська мова і література в школах України. - №3, 2014. – С.56-61.

63. Голик О.В. Винниченківський мерідіан. – Кіровоград: «Поліграф-Сервіс», 2014. – іл. – (Серія: «Стилет і стилос трьох степовиків»). – С.52.

64. Голик О. «Любов – Господня благодать». Інтимна лірика Тараса Шевченка. Диптих «Г.З.» («Немає гірше, як в неволі…»), «Якби зострілися ми знову…». / Українська мова і література в школах України. - №4, 2014. – С.49-54.

65. Голик О. «Істинно трагічна і високохудожня картина руйнування лісу». До 150-річчя від дня народження Ольги Кобилянської. Українська література. 10 клас. / Українська мова і література в школах України. - №6, 2014. – С. 58-65.

66. Голик О.В. Народні прислів’я та приказки про Тараса Григоровича Шевченка. / Українська мова і література в школах України.  - №7-8, 2014.

 – С. 22.

67. Голик О.В. Роль поета-патріота в суспільному житті. Поезія Євгена Маланюка «Біографія». Цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Урок 1. Українська література. 11 клас.  / Українська мова і література в школах України.  - №10, 2014.  – С. 50-52.

68. Голик О.В. «Душа болить за рідну Україну». Образи українських митців у поезії Євгена Маланюка («Шевченко», «Сучасники», «Пам’яті Т.Осьмачки»). Цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Урок 1. Українська література. 11 клас. / Українська мова і література в школах України.  - №11, 2014.  – С. 50-55.

69. Голик О.В. «Я волю полюбив державну», або «Життя, зіткане із «переходів та ісходів». Поезія Євгена Маланюка «Ісход І». Українська література. 11 клас.   / Українська мова і література в школах України.  - №12, 2014.  – С. 48-50.

70. Голик О.В. З Україною в серці. Цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії Є.Маланюка. «Під чужим небом».  /  Українська мова і література в школах України.  - №1-2, 2015.  – С. 44-47.

71. Голик О.В. Голос душі українського народу. Вісь неперервності історичного часу. Т.Шевченко «До Основ’яненка», «На вічну пам’ять Котляревському».  /  Українська мова і література в школах України.  - №6, 2015.  – С. 40-43.

72. Голик О.В., Яровенко Т.С. Володимир Винниченко: шкільна парадигма. Навчально-методичний посібник / Олена Голик, Тетяна Яровенко. – Кіровоград: Поліграф-Сервіс, 2015.  - 192 с. (Серія: «Стилет і стилос трьох степовиків»).

73. Голик О.В. Література рідного краю. «Під його пером оживало минуле». Творчість М.Смоленчука. //  Українська література. 10 клас: Книжка для вчителя.  / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2015. – С. 530-538.

74. Голик О.В. Чи важкий шлях до радості? В.Винниченко. Оповідання «Бабусин подарунок». Збірка «Намисто». / Українська мова і література в школах України.  - №10, 2015.  – С. 37-42.

75. Голик О.В. Моя Шевченкіана: цикл уроків за поезіями Тараса Шевченка (з досвіду роботи учителя української мови і літератури комунального закладу «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №20 – ДЮЦ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області». – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».- 2015. – 88 с.

http://koippo.in.ua/druk/2015/10/09/goly-k-o-v-moya-shevchenkiana-cy-kl-urokiv-za-poeziyamy-tarasa-shevchenka/

76. Голик О.В. «Люди місячного світла». Образ нічного неба: архетип місяця у поезії Б.-І.Антонича, Ф.Г.Лорки та І.Калинця

http://ru.padlet.com/golikolena/lztpzpupgvpx

77. Голик О.В. Учитель – учителю. Урок з мови. Дидактичний матеріал до теми «Іменник»  за романом В.Рутківського «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). 6 клас

http://led-koippo.edukit.kr.ua/ukrainsjka_mova_ta_literatura/-uchitelj-uchitelyu/

78. Голик О., Голик Т. «Хто смів сказать, що не богиня ти?». І.Франко. Символ вічної жіночності, материнства й краси в поезії «Сікстинська мадонна». Українська література. Урок-синтез мистецтв, 10 клас. / / Українська мова і література в школах України. - №12, 2015. – С.51-58.

79.  Голик О.В. «…Здох тиран, але стоїть тюрма!». Д.Павличко. «Коли помер кривавий Торквемада» - засудження диктаторського режиму, викриття «культу особи». /  Українська мова і література в школах України. - №1, 2016. – С.44-46.

80. Голик О.В. Крик болю волелюбної душі. Осмислення минулого і сучасного у творі Т.Шевченка «Чигрине, Чигрине…».  /  Українська мова і література в школах України. - №2, 2016. – С.49-54.

81. Голик О.В. «Спасибі, що ти вибрала мене…» Призначення поета й поезії, відповідальність митця перед народом у поезії Ліни Костенко «Доля» /  Українська мова і література в школах України. - №3, 2016. – С. 57-60.

82. Голик О., Нудний В. «Поспішайте творити добро…» (система духовно-морального виховання школярів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського) / О.Голик, В.Нудний. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 72 с.

http://koippo.in.ua/arhiv/druk/233_16.pdf

83. Голик О., Нудний В. До джерел живого слова: (дидактичний матеріал, диктанти, перекази з української мови на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського) / О.Голик, В.Нудний. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 100 с.

http://koippo.in.ua/arhiv/druk/232_16.pdf

84. Голик О.В. «Ой три шляхи широкії докупи зійшлися…». Ліричний шедевр Т.Шевченка

https://sites.google.com/site/urokmagisterdixit3/ukraienska-literatura/m-kirovograd/golik-olena-valeriievna

85. Голик О.В. Крик болю волелюбної душі. Осмислення минулого і сучасного у творі Т.Шевченка «Чигрине, Чигрине…».  /  Українська мова і література в школах України. - №5, 2016. – С.53-54.

86. Голик О., Яровенко Т. Тернистий шлях до державотворення. Публіцистична праця В.Винниченка «Відродження нації» крізь виміри часу.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0BxlUN7t3wF8jQUJqX2dyelVfR00

87. Голик О., Яровенко Т. Миттєвості щастя складають життя, або Історія короткої любові. / Вивчаємо українську мову та літературу: наук. –метод. журнал. – К., 2016. - №4-5. – С.22-27.

88. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-публіцист. Тернистий шлях до української державності / Українська мова і література в школах України.  - №6, 2016.  – С. 27-35.

89. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-драматург. / Українська мова і література в школах України.  - № 6, 2016.  – С. 59.

90. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-драматург. / Українська мова і література в школах України (Початок).  - № 9, 2016.  – С. 59-63.

91. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-драматург. / Українська мова і література в школах України (Закінчення).  - № 10, 2016.  – С. 47-49.

92. Образ учителя у творах мистецтва (у контексті порівнянь: художній текст, фільм, музичний твір, картина тощо.

https://padlet.com/arina_m81/y37q2ya7voqf#

93. Голик О.В. «Суворий аналітик доби». До 115-річчя від дня народження В.Підмогильного. / Українська мова і література в школах України - № 12, 2016.  – С. 25-27.

94. Голик О.В. Твір, написаний кров’ю серця. (Т.Г.Шевченко. “І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Україні і не в Україні моє дружнєє посланіє”). / Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури (з досвіду роботи ЦМО вчителів-предметників суспільно-гуманітарного циклу. – Кіровоград, 2016. – С. 19-38.

95. Голик О.В.  «Вчимося знаходити істину…» (з досвіду роботи ЦМО вчителів-предметників суспільно-гуманітарного циклу. – Кіровоград, 2016. – 65

96. Голик О.В. Глибока прірва душі. Роман В.Підмогильного                                «Місто». Зображення «цілісної» людини в єдності біологічного, духовного, соціального. / Українська мова і література в школах України - № 1, 2017.  – С. 45-49.

97. Голик О.В. Пошук людини в людині. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі В. Підмогильного «Місто». / Українська мова і література в школах України - № 2, 2017.  – С. 38-43.

98. Голик О., Голик Т., Майборода К. «І повіє вогонь новий з Холодного Яру». Т.Шевченко. «Холодний Яр». Утвердження поета на революційно-демократичних і реалістичних позиціях. / Українська мова і література в школах України - № 3, 2017.  – С. 37-39.