Друковані роботи
ДРУКОВАНІ РОБОТИ ЧЛЕНІВ ЦМО
Осаулець Л.В.
1. Осаулець Л.В. Методична скарбничка. Ч. ІІ. – Кіровоград, 2006.
2. Осаулець Л.В. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського – Кіровоград, 2007.
3.Осаулець Л.В. Методична розробка уроку з української літератури за казкою В.Короліва-Старого «Хуха-Моховинка». – Педагогічний вісник, №3-4 (19-20), 2011. – С. 176-179.
4. Осаулець Л.В. Синтаксис сучасної української мови. Просте речення. Програма факультативного курсу. 8 клас / Програми курсів за вибором і факультативів з української мови. 8-11 класи / За заг. ред. К.В. Таранік-Ткачук. – К.: Грамота, 2011. – С. 96-105.
5. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Кіровоградщині – 75: Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку в 2013/20134 навчальному році / Укладачі: Ю.В.Міцай, Ю.С.Митрофаненко, С.М.Пляка, Н.С.Черткова. – Кіровоград, 2013. – 248 с.
6. Голик О.В., Осаулець Л.В. «Мій рідний край, моя земля…» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.
7. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.
8.Осаулець Л.В. Микола Вороний «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності. / Українська мова й література в сучасній школі. – № 12, 2013. – С. 52 – 54.
9. Осаулець Л.В. Микола Вороний «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності. / Педагогічний вісник. - №4 (28), 2013. – С.137-140.
10. Осаулець Л. Орієнтовне календарне планування з української мови у 6 класі. / Українська мова і література в школах України. - №7-8, 2014. – С.18-22.
Фадєєва Н.В.
- Фадєєва Н.В. Методична скарбничка. Ч. ІІ. – Кіровоград, 2006.
- Фадєєва Н.В. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. – Кіровоград, 2007.
- Фадєєва Н.В. До храму власної культури. – Кіровоград, 2007.
- Фадєєва Н.В. Жінка – носій і творець життя. / Година спілкування // Моя сім’я. – Шкільна родина. – Кіровоград, 2007. – С. 122-128.
- Фадєєва Н.В. Подвоєні та подовжені приголосні // Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. – Кіровоград, 2008. – С.14-25.
- Фадєєва Н.В. Проблема народу та війни, історичної пам’яті в кіноповісті О.Довженка «Україна в огні». 11 клас. – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2010.
Ратушна О.М.
- Ратушна О.М. Методична скарбничка. Ч. ІІ. – Кіровоград, 2006.
- Ратушна О.М. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. – Кіровоград, 2007.
- Ратушна О.М. Проблема духовності в творчості В.О.Сухомлинського. / Педагогічний вісник. – №2-3. - Кіровоград, 2013.
Сащенко С.А.
- Сащенко С.А. Методична скарбничка. Ч. ІІ. – Кіровоград, 2006.
- Сащенко С.А. Становлення гармонійно розвиненої особистості учнів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. – Кіровоград, 2007.
- Сащенко С.А. Підвищення професійної компетентності педагогів шляхом організації внутрішкільної методичної роботи. – Кіровоград, 2007. – 44с.
- Сащенко С.А. Все починалося з «Паростка…» - Кіровоград, 2008.
- Сащенко С.А. Підвищення професійної компетентності педагогів шляхом організації внутрішньо-шкільної методичної роботи.
http://cmsps.edukit.kr.ua/Files/downloads/%D1%81%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Колосова С.О.
- Колосова С.О. Кожна справа творча, інакше – навіщо!/ ж-л «Шкільний світ». - №20, 2011.
Бачинська В.В.
- Бачинська В.В. Україна – держава європейська. – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2005.
- Бачинська В.В. Формування громадянських компетенцій на уроках інтегрованих курсів «Громадянська освіта» та «Людина і світ». – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2007.
- Бачинська В.В. Громадянська освіта в навчальних закладах області. – КОІППО імені В.Сухомлинського, 2008.
- Бачинська В.В. Використання новітніх технологій у практиці. – НВО №20, 2010.
- Бачинська В.В. Організація пізнавальної діяльності учнів у контексті сучасного компетентністого підходу до навчання (на прикладі теми «Київська Русь наприкінці Х – в першій половині ХІ ст.»). 7 клас. – Кіровоград, 2011.
Голик О.В.
- Голик О.В. Найбільший скарб усього людства є сама людина (урок-роздум) 8-9 класи // Життя людини – найвища цінність: Методичні рекомендації та матеріали до першого уроку 2004-2005 н. р. – Кіровоград: ОІППО ім. В.О.Сухомлинського (лабораторія інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу), 2004. – С. 32-35.
- Голик О.В. Всеперемагаюча сила доброти і любові. – Кіровоград: ТОВ “Імекс – ЛТД”, - 2005, 105 с.
- Голик О.В. Проблемні запитання та завдання на уроках української літератури. Ч.I. (10 кл.). – Кіровоград: ТОВ “Імекс – ЛТД”. – 2005.
- Голик О.В. Пригоди, про які мріється. – Освітянське слово, березень, - 2005. – С.7.
- Голик О.В. “Найглибше бачиш тільки серцем...” (Паралельні світи та системи життєвих цінностей в оповіданні Григора Тютюнника “Дивак” та в казці Антуана Сент-Екзюпері “Маленький принц”, конспект уроку компаративного аналізу, 5 клас. / Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та коледжах, №4-5 (47-48), - 2006. – С. 32-37.
- Голик О.В. Організація та планування роботи шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів. // Методична скарбничка. Ч.I. – Кіровоград. – 2006. – С.29-40.
- Голик О.В. Вічна загадка Любові. (За новелою Гр. Тютюнника “Три зозулі з поклоном” // Методична скарбничка. Ч. II. – Кіровоград. – 2006. - С. 41-48.
- Голик О.В. Диво народження Любові. (За новелою Гр. Тютюнника “Зав’язь”) // Методична скарбничка. Ч.II. – Кіровоград. – 2006. – С. 41-48.
- Голик О.В. До джерел живого слова (Дидактичний матеріал, диктанти, перекази з української мови на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського). – Кіровоград. – 2007. – 156 с.
- Голик О.В. “Поспішайте творити добро...”. Система духовно-морального виховання школярів, орієнтація на загальнолюдські цінності на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського. - Кіровоград. – 128 с.
- Голик О.В. Урок-міркування “Чи легко бути добрим?” Розвиток зв’язного мовлення, 6 клас. // Становлення гармонійно розвиненої особистості на основі творчої спадщини В.О. Сухомлинського. – Кіровоград. – 2007. – С. 12-24.
- Голик О.В. “Природа – це казка, яку треба читати серцем”. (Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу в оповіданні Є.Гуцала “Сім’я дикої качки” ). // Українська література. 7 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – С. 179-184.
- Голик О.В. “Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим”. (Осмислення загальнолюдських цінностей у творі Є.Гуцала “Сім’я дикої качки”). // Українська література. 7 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – С.185-196.
- Голик О.В. “Природа – це казка, яку треба читати серцем”. (Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу в оповіданні Є. Гуцала “Сім’я дикої качки”). – Все для вчителя плюс, січень, №2. – 2008. - С. 44-47.
- Голик О.В. “Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим”. (Осмислення загальнолюдських цінностей у творі Є.Гуцала “Сім’я дикої качки”). – Все для вчителя плюс, січень, №2. - 2008. – С.47-49.
- Голик О.В. Як народжується лідер. (За новелою В.Винниченка “Салдатики!”) // Все для вчителя плюс, січень, №1. – 2008. – С.23-25.
- Голик О.В. “Як навчити відчувати душу, розуміть, що десь комусь болить?” (За оповіданням О.Жовни “Маленьке життя”) // Все для вчителя плюс, січень, №2. – 2008. – С.15-19.
- Голик О.В. “Як навчити відчувати душу, розуміть, що десь комусь болить?” (За оповіданням О.Жовни “Маленьке життя”) // До храму власної культури. Уроки літератури рідного краю в школі. Методичний посібник – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. В.О.Сухомлинського, 2008. – С. 22-36.
- Голик О.В. “Як навчити відчувати душу, розуміть, що десь комусь болить?” (Інтерактивний урок за оповіданням Олександра Жовни “Маленьке життя” у 5 класі) // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - №6. – 2008. – С. 36-47.
- Голик О.В. Українська література. Сучасний урок. Інтерактивні технології на уроках. 5-12 класи. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 156 с.
- Голик О.В. Твір, написаний кров’ю серця (комбінований урок-послання, присвячений концептуально-стильовому аналізу твору Тараса Шевченка „І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє”) // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - №2. – 2009. – С.12-21.
- Голик О.В. Життя, мов пісня… Пісні Марусі Чурай // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. - С.40-60.
- Голик О.В. Контрольна робота №1. Усна народна творчість. З давньої української літератури // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.125-127.
- Голик О.В.Талант, відданий народові. Іван Карпович Карпенко-Карий (І.К.Тобілевич) та розвиток театрального мистецтва в Україні // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.293-302.
- Голик О.В. Гроші від „нечистого”. Проблема влади грошей – наскрізна і „вічна” у трагікомедії І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.314-327.
- Голик О.В. Убогий духом не може бути багатим. Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи, у трагікомедії І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.335-341.
- Голик О.В. Раб багатства. Образ Герасима Калитки у трагікомедії І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С. 342-348.
- Голик О.В. Розвиток зв’язного мовлення. Згубна влада грошей. (Письмовий твір-роздум за трагікомедією І.Карпенка-Карого „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.355-557.
- Голик О.В. Контрольна робота №4. Національна драма. І.Карпенко-Карий. Трагікомедія „Сто тисяч” // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.361-365.
- Голик О.В.Позакласне читання. Істинне те, що прекрасне (за повістю О.Гончара „Бригантина”) // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С.411- 419.
31. Жабокрицька С., Бачинська В., Голик О., Соколенко Н., Хмелюк С. Використання новітніх технологій у практиці вчителів-предметників. Методичний посібник для вчителів загальноосвітніх шкіл. – Кіровоград, 2010. - 44 с.
32. Голик О.В. Болючий спомин про війну // Збережемо пам’ять про подвиг: Розробки уроків, позакласних заходів та дитячі творчі роботи, присвячені 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні / Упор. Ю.В.Міцай, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – С.154-157.
33. Голик О.В. Як народжується лідер. Комбінований урок за новелою
В. Винниченка «Салдатики!» у 10 класі // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – №4. – 2010. – С. 58-65.
34. Голик О.В. Урок-міркування «Чи легко бути добрим?» // Учімо найсвятішого: Метод.посібник // Упоряд.: Л.П.Кричун і В.М.Нудного. – К.: Грамота, 2010. - С.275-280.
35. Голик О.В. Що треба знати про закон і право // Знаєш свої права, вмієш себе захистити. – Методична збірка позакласних заходів з питань правової освіти. – Кіровоград. – 2010. – С.85-88.
36. Голик О.В. Історія давнього українського письменства. Програма факультативного курсу. 9 клас. / Програми курсів за вибором і факультативів з української літератури. 8-11 класи. / За заг. ред. К.В.Таранік-Ткачук. – К.: Грамота, 2011. - С.226-281.
37. Голик О.В. «Один із батьків новочасного українського театру». Іван Карпенко-Карий і розвиток театрального мистецтва в Україні. Талант, відданий народу. / Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - №10, 2011. – С.22-29.
38. Голик О.В. Вивчення творчості Григора Тютюнника в школі. 5-11 класи. – Тернопіль: Мандрівець, 2011. – 144 с.
39. Голик О.В. Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим. Урок-проект з української літератури. 5 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №4, 2012. – С.47-49.
40. Голик О.В., Котляренко Н. Весілля – один із провідних жанрів родинно-обрядової творчості. Основні етапи весілля та їх пісенний супровід. Весільні пісні: «До бору, дружечки, до бору», «А брат сестрицю та й розплітає», «Розвивай, сосно, сімсот квіток», «Летять галочки у три рядочки», «Ой матінко, та не гай мене» (на вибір). Естетична специфіка весільної пісні як обрядової. Використання елементів народної обрядовості у творах українських письменників (Г.Квітка-Основ’яненко, І.Котляревський, Т.Шевченко, Марко Вовчок, П.Куліш, М.Стельмах, У.Самчук та інші).Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 35-50.
41. Голик О.В. Давня українська література. Розвиток писемності після хрещення Руси-України // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.71-74.
42. Голик О.В. Оригінальна література княжої Руси-України. Літописи як історико-художні твори. «Вікно у світ, що давно зник» («Повість минулих літ» - історична книга і збірка епічних творів. Виникнення Києво-Печерського монастиря // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.82-93.
43. Голик О.В. «Гуманна і доброчинна книга» (І.Франко). Києво-Печерський патерик як пам’ятка житійної літератури, місце його укладання, головні герої. Зміст оповідання про Прохора-чорноризця // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.94-103.
44. Голик О.В. На зламі двох світів. Українська література Ренесансу і Бароко // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.103-112.
45. Голик О.В. «І оживе добра слава – слава України». Історико-мемуарна проза. Літописи Самовидця, Г.Грабянки, С.Величка // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.112-124.
46. Голик О.В. Світло українського бароко. (Поезія. Іван Величковський. «Курйозні» вірші рукописної книги «Зегар з полузегарком» та збірника «Млеко». Семен Климовський. Поезія «Їхав козак за Дунай» - зразок давньої любовної лірики) // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012.– С.124-142.
47. Голик О.В. Драматургія і театр в Україні ХІІ-ХVІІІ ст. (Шкільна драма. Ф.Прокопович «Володимир», «Милість Божа» невідомого автора. Вертеп) // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.142-155.
48. Голик О.В., І.Капкан, І.Рожанчук. Творчість Григорія Сковороди // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.179-186.
49. Голик О.В. «Вільний серед неволі і святий серед пекла». Життя і творчість Григорія Сковороди, його філософські погляди // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.191-203.
50. Голик О.В. Література українського романтизму. Нетлінні барви української романтичної поезії // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С. 288-306.
51. Голик О.В. На світанку нової української літератури. М.Шашкевич. «Веснівка». Зачинатель нової української літератури на західних землях. Роль «Руської трійці» у національному і духовному відродженні. Значення романтизму для нового етапу розвитку слов’янських літератур // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина І / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – С.307-318.
52. Голик О.В. Твір, написаний кров’ю серця (Т.Шевченко. «І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє») // Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина ІІ / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. - С. 78-95.
53. Голик О.В. «Сповідь наболілої душі». Поезія в прозі В.Стефаника «Моє слово» як духовний маніфест, кредо письменника. Роздуми автора про призначення художнього слова. 10 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №7-8, 2012. – С.34-37.
54. Голик О.В.Уроки історії, які ми повинні знати, або страшна трагедія Івана Мазепи – трагедія всієї нації за трилогією Б.Лепкого «Мазепа» (історичні романи «Мотря», «Батурин», «Не вбивай»). - Українська мова й література в сучасній школі. - №9, 2012. – С. 64-73.
55. Голик О.В. Авангардні тенденції в українській поезії 20-х років ХХ століття. Українська література. 11 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №1, 2013. – С. 54-63.
56. Голик О.В. «Я завжди зостанусь… українцем». Творчий портрет Юрія Дарагана. Українська література. 11 клас. / Українська мова й література в сучасній школі. - №6, 2013. – С. 34-42.
57. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Кіровоградщині – 75: Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку в 2013/20134 навчальному році /Укладачі: Ю.В.Міцай, Ю.С.Митрофаненко, С.М.Пляка, Н.С.Черткова. – Кіровоград, 2013. – 248 с.
58. Голик О.В., Осаулець Л.В. «Мій рідний край, моя земля…» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.
59. Голик О.В., Осаулець Л.В. Усний журнал для учнів 9-11-х класів «Минуле. Сучасне. Майбутнє» / Слово методиста: Частина І. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку в навчальних закладах міста у 2013/2014 навчальному році. ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради. – Кіровоград, 2013.
60. Голик О.В. Як народжується лідер. Комбінований урок за новелою В.Винниченка «Салдатики!» / Володимир Винниченко: Від Єлисавета до Мужена (Дайджест-конспект життя і творчості за матеріалами досліджень В.Панченка, Г.Клочека, В.Марка, С.Михиди, О.Гольник, С.Присяжнюк та ін.) – Кіровоград: Поліграф-Сервіс, 2013. – С. 280-290. (Серія «Стилет і стилос трьох степовиків: Життя і творчість В.Винниченка, Є.Маланюка та Яра Славутича у дослідженнях кіровоградських літературознавців В.Панченка, Л.Куценка, Г.Клочека, В.Марка, С.Михиди, О.Гольник, С.Присяжнюк та ін.» - у трьох основних томах і супровідних книгах).
61. Голик О.В. Людська душа, розкрита тонко майстром. До 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка. Урок позакласного читання. 6 клас. / Українська мова і література в школах України. - №2, 2014. – С.59-61.
62. Голик О., Голик Т. Тарас Шевченко у творчості Ігоря Римарука, аналіз модерністичної поетики. Збірка «Діва Обида». До 2000-річчя від дня народження Тараса Шевченка. Урок-синтез мистецтв, 11 клас. / / Українська мова і література в школах України. - №3, 2014. – С.56-61.
63. Голик О.В. Винниченківський мерідіан. – Кіровоград: «Поліграф-Сервіс», 2014. – іл. – (Серія: «Стилет і стилос трьох степовиків»). – С.52.
64. Голик О. «Любов – Господня благодать». Інтимна лірика Тараса Шевченка. Диптих «Г.З.» («Немає гірше, як в неволі…»), «Якби зострілися ми знову…». / Українська мова і література в школах України. - №4, 2014. – С.49-54.
65. Голик О. «Істинно трагічна і високохудожня картина руйнування лісу». До 150-річчя від дня народження Ольги Кобилянської. Українська література. 10 клас. / Українська мова і література в школах України. - №6, 2014. – С. 58-65.
66. Голик О.В. Народні прислів’я та приказки про Тараса Григоровича Шевченка. / Українська мова і література в школах України. - №7-8, 2014.
– С. 22.
67. Голик О.В. Роль поета-патріота в суспільному житті. Поезія Євгена Маланюка «Біографія». Цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Урок 1. Українська література. 11 клас. / Українська мова і література в школах України. - №10, 2014. – С. 50-52.
68. Голик О.В. «Душа болить за рідну Україну». Образи українських митців у поезії Євгена Маланюка («Шевченко», «Сучасники», «Пам’яті Т.Осьмачки»). Цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Урок 1. Українська література. 11 клас. / Українська мова і література в школах України. - №11, 2014. – С. 50-55.
69. Голик О.В. «Я волю полюбив державну», або «Життя, зіткане із «переходів та ісходів». Поезія Євгена Маланюка «Ісход І». Українська література. 11 клас. / Українська мова і література в школах України. - №12, 2014. – С. 48-50.
70. Голик О.В. З Україною в серці. Цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії Є.Маланюка. «Під чужим небом». / Українська мова і література в школах України. - №1-2, 2015. – С. 44-47.
71. Голик О.В. Голос душі українського народу. Вісь неперервності історичного часу. Т.Шевченко «До Основ’яненка», «На вічну пам’ять Котляревському». / Українська мова і література в школах України. - №6, 2015. – С. 40-43.
72. Голик О.В., Яровенко Т.С. Володимир Винниченко: шкільна парадигма. Навчально-методичний посібник / Олена Голик, Тетяна Яровенко. – Кіровоград: Поліграф-Сервіс, 2015. - 192 с. (Серія: «Стилет і стилос трьох степовиків»).
73. Голик О.В. Література рідного краю. «Під його пером оживало минуле». Творчість М.Смоленчука. // Українська література. 10 клас: Книжка для вчителя. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2015. – С. 530-538.
74. Голик О.В. Чи важкий шлях до радості? В.Винниченко. Оповідання «Бабусин подарунок». Збірка «Намисто». / Українська мова і література в школах України. - №10, 2015. – С. 37-42.
75. Голик О.В. Моя Шевченкіана: цикл уроків за поезіями Тараса Шевченка (з досвіду роботи учителя української мови і літератури комунального закладу «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №20 – ДЮЦ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області». – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».- 2015. – 88 с.
76. Голик О.В. «Люди місячного світла». Образ нічного неба: архетип місяця у поезії Б.-І.Антонича, Ф.Г.Лорки та І.Калинця
http://ru.padlet.com/golikolena/lztpzpupgvpx
77. Голик О.В. Учитель – учителю. Урок з мови. Дидактичний матеріал до теми «Іменник» за романом В.Рутківського «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). 6 клас
http://led-koippo.edukit.kr.ua/ukrainsjka_mova_ta_literatura/-uchitelj-uchitelyu/
78. Голик О., Голик Т. «Хто смів сказать, що не богиня ти?». І.Франко. Символ вічної жіночності, материнства й краси в поезії «Сікстинська мадонна». Українська література. Урок-синтез мистецтв, 10 клас. / / Українська мова і література в школах України. - №12, 2015. – С.51-58.
79. Голик О.В. «…Здох тиран, але стоїть тюрма!». Д.Павличко. «Коли помер кривавий Торквемада» - засудження диктаторського режиму, викриття «культу особи». / Українська мова і література в школах України. - №1, 2016. – С.44-46.
80. Голик О.В. Крик болю волелюбної душі. Осмислення минулого і сучасного у творі Т.Шевченка «Чигрине, Чигрине…». / Українська мова і література в школах України. - №2, 2016. – С.49-54.
81. Голик О.В. «Спасибі, що ти вибрала мене…» Призначення поета й поезії, відповідальність митця перед народом у поезії Ліни Костенко «Доля» / Українська мова і література в школах України. - №3, 2016. – С. 57-60.
82. Голик О., Нудний В. «Поспішайте творити добро…» (система духовно-морального виховання школярів на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського) / О.Голик, В.Нудний. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 72 с.
http://koippo.in.ua/arhiv/druk/233_16.pdf
83. Голик О., Нудний В. До джерел живого слова: (дидактичний матеріал, диктанти, перекази з української мови на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського) / О.Голик, В.Нудний. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 100 с.
http://koippo.in.ua/arhiv/druk/232_16.pdf
84. Голик О.В. «Ой три шляхи широкії докупи зійшлися…». Ліричний шедевр Т.Шевченка
85. Голик О.В. Крик болю волелюбної душі. Осмислення минулого і сучасного у творі Т.Шевченка «Чигрине, Чигрине…». / Українська мова і література в школах України. - №5, 2016. – С.53-54.
86. Голик О., Яровенко Т. Тернистий шлях до державотворення. Публіцистична праця В.Винниченка «Відродження нації» крізь виміри часу.
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0BxlUN7t3wF8jQUJqX2dyelVfR00
87. Голик О., Яровенко Т. Миттєвості щастя складають життя, або Історія короткої любові. / Вивчаємо українську мову та літературу: наук. –метод. журнал. – К., 2016. - №4-5. – С.22-27.
88. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-публіцист. Тернистий шлях до української державності / Українська мова і література в школах України. - №6, 2016. – С. 27-35.
89. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-драматург. / Українська мова і література в школах України. - № 6, 2016. – С. 59.
90. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-драматург. / Українська мова і література в школах України (Початок). - № 9, 2016. – С. 59-63.
91. Голик О., Яровенко Т. Винниченко-драматург. / Українська мова і література в школах України (Закінчення). - № 10, 2016. – С. 47-49.
92. Образ учителя у творах мистецтва (у контексті порівнянь: художній текст, фільм, музичний твір, картина тощо.
https://padlet.com/arina_m81/y37q2ya7voqf#
93. Голик О.В. «Суворий аналітик доби». До 115-річчя від дня народження В.Підмогильного. / Українська мова і література в школах України - № 12, 2016. – С. 25-27.
94. Голик О.В. Твір, написаний кров’ю серця. (Т.Г.Шевченко. “І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Україні і не в Україні моє дружнєє посланіє”). / Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури (з досвіду роботи ЦМО вчителів-предметників суспільно-гуманітарного циклу. – Кіровоград, 2016. – С. 19-38.
95. Голик О.В. «Вчимося знаходити істину…» (з досвіду роботи ЦМО вчителів-предметників суспільно-гуманітарного циклу. – Кіровоград, 2016. – 65
96. Голик О.В. Глибока прірва душі. Роман В.Підмогильного «Місто». Зображення «цілісної» людини в єдності біологічного, духовного, соціального. / Українська мова і література в школах України - № 1, 2017. – С. 45-49.
97. Голик О.В. Пошук людини в людині. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі В. Підмогильного «Місто». / Українська мова і література в школах України - № 2, 2017. – С. 38-43.
98. Голик О., Голик Т., Майборода К. «І повіє вогонь новий з Холодного Яру». Т.Шевченко. «Холодний Яр». Утвердження поета на революційно-демократичних і реалістичних позиціях. / Українська мова і література в школах України - № 3, 2017. – С. 37-39.