Склад та аналіз діяльності

Posted in Соціально-психологічна служба

2

 Орєшкова Ірина Вікторівна

       Соціальний педагог     

    

1

Мезенцева Ольга Володимирівна 

Практичний психолог 


У школі діє соціально-психологічна служба, яка включає роботу з учнями, їх батьками і педагогічними працівниками. Дана робота здійснюється соціальним педагогом та психологом школи.

Мета даної діяльності – це створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів.

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативнащо полягає в допомозі людині вирішити  проблеми, з якими приходять до психолога та соціального педагога.

2) Психодіагностичнавключає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення  особливостей, міжособистісних відносин, пізнавальних процесів). На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.

3) Профілактична: у цьому напрямі проводяться різні заходи, перегляд відеофільмів щодо профілактики шкідливих звичок з подальшим обговоренням, зустрічі з працівниками правоохоронних органів, а саме: службою у справах дітей та кримінальною міліцією, лікарями- венерологами та наркологами.

4) Психологічна просвіта: бесіди, лекції для учнів та батьків щодо психологічного здоров’я учнів.

5)Корекційно-відновлювальна: направлена на подолання негативних явищ в навчальному закладі, в сім’ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особистості учня.

6) Зв'язок з громадськістю: відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи, вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування.

Практичний психолог: Мезенцева Ольга Володимирівна працює в навчальному закладі на посаді практичного психолога з 2003 року.Стаж роботи у даному закладі -  14 років. Проблема, над якою працює Ольга Володимирівна, -  «Зниження рівня конфліктності між учасниками навчально-виховного процесу».

Соціальний педагог: Орєшкова Ірина Вікторівна працює в навчальному закладі на посаді соціального педагога з 2011 року. Стаж роботи -  10 років. Проблема, над якою працює соціальний педагог в даному навчальному закладі, – «Інтерактивні методи в роботі соціального педагога».

Соціально-психологічна служба спрямовує свою діяльність на:

  • Здійснення психологічного супроводуд розвитку дитини.
  • Визначення психологічної готовності дітей до навчання у школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
  • Вивчення процесу адаптації першокласників, п’ятикласників та десятикласників до шкільного життя, а також здійснення профілактики дезадаптації.
  • Здіснення психологічного супроводу розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
  • Допомогу в професійному самовизначенні старшокласників. Проводення роботи з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
  • Виявлення  дітей схильних до девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади). Надання рекомендацій та порад батькам, вчителям, учням.
  • Здійснення психологічної діагностики важковиховуваності та акцентуації характеру.
  • Профілактику правопорушень.
  • Орієнтацію учнів на здоровий спосіб життя.
  • Попередження суїцидальної поведінки.
  • Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
  • Врегулювання конфліктних ситуацій.
  • Проведення роботи з обдарованими дітьми.
  • Проведення роботи з такими категоріями дітей: сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС і т.д.