Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів іноземної мови за І семестр 2019- 2020 навчальний рік.

Posted in МО вчителів англійської мови

VhrjWs_600w_350h.jpg

 

 

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів іноземної мови за

І семестр 2019- 2020 навчальний рік.

Методичне об'єднання вчителів англійської мови працює над проблемою: «Формування, розвиток та удосконалення ключових компетентностей учнів засобами англійської мови».

 

Проблема реалізується такими шляхами:

vВивчати нормативні документи та методичні рекомендації, що регламентують викладання англійської мови.

vЗдійснювати вивчення методичних рекомендацій освітніх установ різного рівня.

vОзнайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів тощо.

vВивчати та впроваджувати елементи ПД в практику роботи.

vУдосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі інтегрованих та нетрадиційних.

vСтимулювати | навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності.

vЗапроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках англійської мови.

vУчасть у STEMпроекті «Обіймемо рідну землю любов’ю»

vОрганізувати та вдосконалити. роботу з обдарованими дітьми.

vПриділяти увагу навчальним технологіям орієнтованим на збереження здоров’я дітей.

vОрганізувати навчання дітей в початковій (І-2 класи) з урахуванням вимог зазначених у концепції НУШ, в середній та старшій школі - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з англійської мови.

vСистематично вивчати утруднення учнів. Здійснювати моніторинг прогресу в усуненні утруднень учнів у вивченні англійської мови.

Головним завданнями в роботі методичного об’єднання в цьому

навчальному році є:

1. Забезпечувати виконання вимог нових та оновлених навчальних програм, формувати та розвивати соціокультурну та соціолінгвістичну компетенції учнів.

2. Організовувати та розвивати самостійну комунікативно-пізнавальну діяльність та науково-дослідницьку роботу учнів шляхом запровадження STEMпроекту «Обіймемо рідну землю любов’ю»

3. Формувати та розвивати ключові життєві компетентності учнів шляхом інтегрованості змісту уроку.

4. Забезпечувати органічне поєднання всіх видів мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови.

5. Вдосконалювати професійну компетентність вчителів шляхом їх самоосвіти, участі в різних методичних заходах.

6. Забезпечувати високий методичний рівень проведення уроків.

7. Створювати умови позитивної мотивації навчання, сприятливі психологічні умови для учнів на уроках іноземної мови.

8. Зорієнтувати навчання на особистість учня з урахуванням його вікових особливостей

9. Поєднувати навчальну роботу на уроках з позакласною роботою з метою підвищення вмотивованості вивчення англійською мовою.

Напрямками роботи МО в цьому навчальному році :

- Робота з обдарованими дітьми.

Був проведений шкільний етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови. В ньому взяли участь 29 учнів школи. Учні закладу взяли участь в міському етапі олімпіади. Учениця 9-В класу  (вчитель Височин Н.А.) зайняла ІІІ місце.

-Діагностична та навчально-корекційна робота з учнями.

Вчителі здійснювали корекційно-корегуючи заняття з учнями під час осінніх та

зимових канікул: з учнями 5 та 10 класів з метою створення умов для адаптації учнів до нових умов навчання, з учнями 11 та 9 класів – з метою підготовки до ЗНО та ДПА.

Учні 1-11 класів залучалися до участі у STEMпроекті «Обіймемо рідну землю любов’ю»

-Навчання та виховання особистості засобами англійської мови

Участь в інтернет-олімпіаді «На Урок» (вчитель Хмелюк С.О.).

Участь в олімпіаді з англійської та німецької мов серед учнів закладів міста Кропивницького та Кіровоградської області. (ЦНТУ) для учнів 11 класів. 

Конкурс від DinternalEducation «SertifyyourFuture» учениця 9-В класу заіняла II місце (вчитель Височин Н.А.)

-Підвищення педагогічної та фахової майстерності вчителя.

Вчителі англійської мови брали участь в міських семінарах , проведених ЦМСПС, семінарах-тренінгах для | вчителів англійської мови, які працюють в НУШ, семінарах та вебінарах для вчителів англійської мови.

Васільєва О.В. відвідала майстер клас для вчителів з англійської мови з проблеми «Моделювання сучасного уроку іноземної мови шляхом використання інноваційних технологій в початковій школі»

Соколенко Н.А. відвідала семінар-практикум для вчителів, які викладають у початкових класах з проблеми «Інтеграція англійської мови у всі сфери шкільного життя в умовах реалізації концепції НУШ.

Гулка Д.В. відвідав семінар на тему «Навчання граматики в ХХІ сторіччі».

Височин Н.А. відвідала тренінг у Sumy Media Literacy Institute - «Incorporating

Media Literacy in English Language Teaching and Learning in the 21st century».

-Дослідницька робота вчителя за методичною самоосвітньою проблемою. Вчителі англійської мови працюють над визначеними самоосвітніми проблемами, знайомлять із своїми здобутками на засіданнях МО. В І семестрі відбулося 3 засідання методичного об'єднання вчителів англійської мови. На них розглядалися організаційні питання, проходив обмін досвідом з методичних проблем, ознайомлення з методичними новинками. Друге та трете засідання були присвячені участі у STEMпроекті «Обіймемо рідну землю любов’ю».

-В рамках роботи поміж засіданнями відбулися показові уроки

Учителі англійської мови нашої школи показали високий рівень викладання предмету в 2, 4, 9 класах та поділилися досвідом роботи методичного об'єднання із слухачами курсів підвищення кваліфікації КОІППО ім.

В. Сухомлинського , які оцінили потужний рівень викладання та якісні знання учнів з англійської мови!

Хмелюк С.О., вчитель-методист

Тема уроку: «Привітання. Знайомство. Цифри».

 

Соколенко Н.А., вчитель-методист

Тема уроку: «Школа. Шкільні предмети».

Височин Н.А., старший вчитель

Тема уроку: «Наука і технічний прогрес. Відомі винаходи та технології».

Вчитель Гулка Д.В. в період атестації провів відкритий урок в 4 класі на тему:

«Food and Meals».