Аналіз роботи методичного об’єднання за 2016-2017 навчальний рік
Вчителі методичного об’єднання Граждан С.С., Пузир В.В., Капец М.М., Лісничий І.В., Бєлова Н.М.
Вчителі методичного об’єднання мають вищу освіту.
В своїй практичної роботи МО використовувало нові нетрадиційні форми методичної роботи. На засіданнях обговорювались питання, що стосуються впровадження нових технологій і реалізацій проблеми, над якою працювала.
Навчальна програма з фізичної культури виконена.
Позакласні форми занять мають певне місце в системі шкільного фізичного виховання і ґрунтуються на врахуванні потреб та інтересів учнів, можливостей матеріально-спортивної бази школи.
МО вчителів фізичної культури та учні школи досягли таких досягнень: школі видано свідоцтво про зарахування до мережі шкіл олімпійської освіти.
Підпис Національний олімпійський комітет України. Олімпійська Академія України.
З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителя здійснювалися відвідування та взаємовідвідування уроків.
Вході засідань методичного об’єднання вивчалися державні і нормативні документи: «Методичні поради щодо безпечного проведення занять з фізичної культури», «Інструкції з техніки безпеки під час проведення навчальних занять у спортивному залі і на спортивних майданчиках». Це здійснило великий вплив на майстерність педагогів.
Основним у роботі вчителя прослідковувалася наявність взаємозв’язку: самоосвіта – якість викладання, рівень навчальних досягнень учнів.
У сучасних умовах розвитку освіти важливими стають не тільки здобути знання, ай способи засвоєння і застосування навчальної інформації у повсякденному житті, рівень пізнавальних можливостей і творчого потенціалу учнів. Для того, щоб навчити кожну дитину використовувати знання у різноманітних навчальних та життєвих ситуаціях, під час будь-якого уроку має домінувати навчально-творча діяльність.
Проаналізувати роботу МО та керуючись проблемою методичного центру, школи, вчителі дійшли висновку, що певна робота проводиться, але вона потребує вдосконалення.
Уся робота з педкадрами була спрямована на підвищення професійного та методичного рівня кожного педагога.
Але серед суб’єктивних причин істотних недоліків залишається слабка мотивація вчителів до інноваційної діяльності, конкретизації дидактичних завдань:
а) дотримання відповідних правил безпеки.
б) дотримувалися методів організації учнів на уроці, та методики ведення уроків
Голова МО Граждан С.С.