Про організацію харчування І семестрі 2021/2022 н. р.
Додаток 1
До наказу від 28.08.2021 року № 223/о
Положення
про бракеражну комісію
І. Загальні положення
- зв'язки, склад, відповідальність, організацію і порядок роботи бракеражної комісії.
1.2. Робота бракеражної комісії грунтується на принципах колегіальності управління закладом, здійснюється відповідно до Статуту школи.
1.3. Метою бракеражної комісії є забезпечення гарантій якісного та безпечного харчування здобувачів освіти.
1.4. Для досягнення поставленої мети бракеражна комісія здійснює контроль за організацією харчування дітей, дотриманням санітарно – гігієнічних вимог під час приготування та роздачі їжі (оцінка і прийняття рішень про придатність продукції до реалізації.
ІІ. Порядок створення бракеражної комісії
2.1. Бракеражна комісія створюється наказом директора школи на початку навчального року.
2.2. Бракеражна комісія налізує 3-5 осіб, зокрема:
- голова комісії: заступник директора з НВР, відповідальний за організацію харчування;
Члени комісії: сестра медична з дієтичного харчування, комірник, кухар.
2.3. За необхідності в склад бракеражної комісії можуть бути включені інші працівники закладу та представники батьківської громади.
2.4.Діяльність бракеражної комісії регламентується дійсним Положенням, яке затверджене керівником закладу.
2.5. Бракеражна комісія:
- контролює дотримання санітарно – гігієнічних норм під час транспортування, доставки та розвантаження продуктів харчування;
- перевіряє на придатність складські та інші приміщення, призначенні для зберігання продуктів харчування, а також дотримання правил та умов їх зберігання;
- стежить за правильністю складання меню- вимоги; контролює організацію роботи на харчоблоці;
- контролює терміни реалізації продуктів харчування і якість готування їжі;
- перевіряє відповідність їжі фізіологічним потребам дітей в основних харчових речовинах, дотримання норм харчування;
- стежить за дотриманням правил особистої гігієни працівниками харчоблоку;
- періодично присутня при закладці основних продуктів, перевіряє вихід страв;
-органолептично оцінює готову їжу, тобто визначає її колір, смак, консинтенцію, жорсткість, соковитість;
- перевіряє відповідність обсягів приготовленого харчування обсягу разових порцій і кількості дітей.
ІІІ. Оцінювання організації харчування в школі.
3.1. Результати перевірки виходу страв, їх якості відбиваються в бракеражному журналі. У разі виявлення будь – яких порушень, зауважень бракеражна комісія має право призупинити видачу готової їжі на групи до вживання необхідних заходів щодо усунення зауважень.
3.2. Зауваження та порушення, установлені комісією в організації харчування дітей, фіксують у бракеражному журналі, акті.
3.3. Адміністрація школи зобовязана сприяти в діяльності бракеражній комісії та вживати заходів до усунення порушень і зауважень, виявлених комісією.
ІV. Зміст і форми роботи.
4.1. Сестра медична з дієтичного харчування щодня приходить на заняття бракеражної проби за 30 хвилин до початку роздачі готової їжі;
4.2. Бракеражну пробу беруть із загального котла, попередньоо перемішавши ретельно їжу в казані.
Бракераж починають з страв, що мають слабовиражений запах і смак(супи і т.п.), а потім дегустують ті страви, смак і запах яких виражені виразніше, підсолоджені страви дегустуються в останню чергу.
4.3. Результати бракеражної проби заносяться в Журнал бракеражу готової продукції. Журнал повинен бути прошнурований , пронумерований та скріплений печаткою. Зберігається у сестри медичної з дієтичного харчування.
4.4. Сестра мадична з дієтичного харчування перевіряє наявність контрольної страви і добової проби.
4.5. Для проведення бракеражу необхідно мати на харчоблоці ваги, харчовий термометр, чайник з окропом, для ополіскування приладів, дві ложки, вилку, тарілку із зазначенням ваги на зворотному боці.
V. Відповідальність:
5.1. Бракеражна комісія і кожен з її членів несуть персональну відповідальність за якісне проведення контрольних функій і достовірне відображення їх результатів в обліковій документації.
5.2. Бракеражна комісія має право вносити пропозиції директору з питань організації харчування.
Додаток 2
До наказу від 28.08.2021 року № 223/0
План роботи Ради по харчуванню на 2021- 2022 н. р.
№ | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Прим. |
1 |
1 Про порядок організації харчування учнів у 2021-2022 н. р. 2. Складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню. 3. Ознайомлення членів Ради з примірним меню та картотекою страв. Графіком харчування здобувачів освіти в період адаптивного карантину. 4. Перевірка документів на учнів пільгових категорій. 5. Перевірка Санітарно – технічного стану їдальні, розміщення інформації на сайті закладу. 6. Перевірка санітарно – гігієнічного стану приміщень харчоблока(зберігання інвентарю, наявність графіка прибирання), достатність кухонного інвентарю, наявність маркування використання його за призначенням. Поводження з харчовими відходами. 7. Наявність погодженого з Держпродспоживслужбою примірного чотиритижневого сезонного меню та його дотримання. 8. Перевірка сертифікату(акту) метрологічної повірки духової шафи. 9. Перевірка наявності супровідних документів, які підтверджують безпечність та якість сировини та харчових продуктів. |
Вересень 2021 |
Завіна В.П. Орєшкова І.В. Мамонтова О.Г. Битюцька А.О. |
|
2 | 1. Про результати планової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення харчоблоку, перевірка норм закладки та виходу готової продукції. Наявність картотеки технологічних карток її відповідність з меню – вимогою. | жовтень 2021 |
Завіна В.П. Мельніченко І.С. Битюцька А.О. |
|
3 |
1. Про організацію харчування учнів за І семестр 2021-2022 н. р. 2. Про результати планової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення харчоблоку, перевірка норм закладки та виходу готової продукції. |
січень 2022 |
Завіна В.П. Завіна В.П. Завіна В.П. |
|
4 |
|
березень 2022 |
Завіна В.П. Завіна В.П. Мельниченко І.С. |
|
5 | 1. Звіт про роботу членів Ради по харчуванню за 2021-2022 н. р. | червень 2022 | Завіна В.П. |
Додаток 3
до наказу від 28.08.2021 року № 223 /о
Режим харчування учнів учнів на 2021 рік
Одноразове: 1) учні 5 – 11 класів пільгових категорій (сніданок);
2) учні 1 – 4 класів (сніданок, частково за гроші батьків ).
Дворазове: учні пільгови категорій, які відвідують групи продовженого дня (сніданок, обід), учні 1- 4 класів, які відвідують групи продовженого дня і снідають.
Додаток №5
до наказу від 28.08.2021 № 223/о
Вартість харчування одного учня в закладі з 01.09.2021 по 31.12.2021
Категорія | Вартість харчування, грн. |
Для учнів 1 – 4 класів (сніданок) | 18 грн |
Для учнів 5 – 11 класів пільгових категорій (сніданок) | 22 грн |
Для учнів пільгових категорій закладу, які відвідують групу продовженого дня | 20 грн |
Для учнів, які відвідують групу продовженого дня | 20 грн |
Додаток № 6 до наказу
від 28.08.2021 року № 223/о
Перелік
категорій учнів, які звільняються від плати за харчування
- Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах.
- Учні окремих категорій, а саме : діти сироти, діти,позбавлені батьківського піклування, особи з їх числа, діти із прийомних сімей, діти – вихованці будинків сімейного типу.
- Учні 1- 4 з малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім¢ям».
- Учні закладів загальної середньої освіти з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей, один з батьків яких загинув(пропав безвісти), помер під час захисту незалежності та суверенітету України.