Використання сучасних технологій для розвитку осіб з особливими освітніми потребами

Posted in Інклюзивна освіта

9щздлтимсчвке678шлотмс.jpg

 

Використання сучасних технологій для розвитку осіб з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта – це забезпечення рівного доступу до навчання у загальноосвітніх закладах. Це не лише інтеграція дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище, а й організація спільного навчання, яке охоплює всіх дітей.

Безперечно, особи з особливими освітніми потребами вимагають більше уваги та часу, пошук нових методів та підходів у навчанні, сучасних технологій, за допомогою яких розвиток психічний процесів для дитини є цікавим та захоплюючим. В учнів молодшого шкільного віку переважають ігрові мотиви, тому дуже важливо враховувати цей аспект під час підготовки до проведення уроків, логопедичних та корекційних занять.

Прикладом включення комп'ютерних систем у навчально-освітній процес є використання інтерактивних дошок, проекторів та смарт-підлоги.Вивчаючи новий матеріал за допомогою інтерактивних вправ та ігор, у дитини активізуються пізнавальні процеси, загальний інтерес до навчання. Відповідно, завдяки використанню комп'ютерних технологій під час освітнього процесу, ефективність вивчення, засвоєння, відтворення та застосування нових знань, умінь та навичок значно підвищується.

Прикладом використання смарт-гаджетів під час корекційних занять з учнями є інтерактивна підлога. Різноманітні вправи та ігри є чарівними помічниками для педагогів, щоб зацікавити, активізувати, врівноважити та заспокоїти учнів не тільки під час занять, а й у хвилини усамітнення і відпочинку учнів з особливими потребами.

Інклюзивна школа— це заклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат у шкільному середовищі.