Інтерактивна підлога – ефективний корекційний інструмент та заохочення

Posted in Інклюзивна освіта

567890зждлотрипма.jpg

 

Інтерактивна підлога – ефективний корекційний інструмент та заохочення

 

Інтерактивні інструменти, що використовуються під час інклюзивного навчання та реабілітації виховують у дітей інтерес до рухливих ігор, полегшують взаємодію, та підвищують зацікавленість дитини до процесу навчання. Все це вкрай важливо при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

В нашому навчальному закладі (за ініціативи управління освіти) нещодавно з’явився з’явився чудовий інструмент для розвитку осіб з особливими освітніми потребами - інтерактивна підлога Briolight Е. За допомогою нього можна сприяти покращенню мнестичних процесів учнів, розвитку загальної моторики, спритності, швидкості реакції, а також підвищення рівня загальної ерудованості та знань з основних шкільних предметів. Не менш важливим є те, що інтерактивна підлога є ефективним інструментом заохочення та мотивації до навчання в осіб з особливими освітніми потребами.

 

Що ж таке інтерактивна підлога?

Інтерактивна підлога Briolight – це система з проектора та датчиків, що дозволяють взаємодіяти із проекційним зображенням на підлозі. Прилад має компактні розмірі, монтується під стелею. Програмне забезпечення підлоги включає велику кількість вправ для розвитку пізнавальних процесів: сприймання, уваги, мислення, пам’яті.

 

Як і де використовується?

Використовується в інклюзивних та реабілітаційних центрах, школах, дитячих садках та спортивних закладах. Це сучасний інструмент, призначений для розвитку або відновлення рухової, інтелектуальної та емоційно-вольової сфери. Контент у формі гри робить виконання завдань невимушеним та захопливим процесом для дітей і дорослих. Заняття з інтерактивною підлогою сприяють розвитку великої та дрібної моторики, різних видів праксису та загальної рухливості.

Може використовуватись як індивідуально, так і для малої групи, з корекційною або розважальною метою, як самостійний інструмент або як частина загальної програми залежно від індивідуальних потреб.

На сьогодні, ми використовуємо інтерактивну підлогу під час корекційно розвиткових занять з учнями за інклюзивною формою навчання індивідуально, а також у групах, як окреме повноцінне заняття або лише елементи ігор під час інших видів діяльності. В процесі  використання інтерактивної підлоги ми відмітили покращення пам’яті, мислення, уваги, мовлення осіб з ООП, збільшення швидкості реакції та загальної моторики, а головне – підвищення рівня мотивації до корекційних занять.