Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики за І семестр 2024-2025 навчальний рік

Posted in МО вчителів математики, фізики та інформатики

elearning-isometric-concept 501529-47

Методичне об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики працює

 над проблемою:

«Особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес з урахуванням педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму».

 

Проблема реалізується такими шляхами:

vВивчати нормативні документи та методичні рекомендації, що регламентують викладання математики, фізики та інформатики.

vЗдійснювати вивчення методичних рекомендацій освітніх установ різного рівня.

vОзнайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів тощо.

vВивчати та впроваджувати елементи ПД в практику роботи.

vУдосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі інтегрованих та нетрадиційних.

vСтимулювати навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності.

vЗапроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках математики, фізики та інформатики.

vОрганізувати та вдосконалити роботу з обдарованими дітьми.

vПриділяти увагу навчальним технологіям орієнтованим на збереження здоров’я дітей.

vОрганізувати навчання дітей в початковій (І-4 класи) з урахуванням вимог зазначених у концепції НУШ, в середній школі - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з інформатики.

vОрганізувати навчання дітей в 5-7 класах з урахуванням вимог зазначених у  концепції НУШ, - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з інформатики, математики та фізики.

vСистематично вивчати освітні втрати здобувачів освіти. Здійснювати моніторинг прогресу в надолуженні освітніх втрат здобувачів освіти у вивченні математики, фізики та інформатики.

Головним завданнями в роботі методичного об’єднання в цьому навчальному році є:

1. Забезпечувати виконання вимог нових та оновлених навчальних програм, формувати та розвивати соціокультурну та  соціолінгвістичну компетенції учнів.

2. Формувати та розвивати ключові життєві компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій в навчальний процес.

3. Враховувати та впроваджувати вимоги до організації навчального процесу для 5-7 класах НУШ;

4. Вдосконалювати професійну компетентність вчителів шляхом їх самоосвіти, участі в різних методичних заходах.

5. Забезпечувати високий методичний рівень проведення уроків.

6. Створювати умови позитивної мотивації навчання, сприятливі психологічні умови для учнів на уроках математики, фізики та інформатики.

7. Зорієнтувати навчання на особистість учня з урахуванням його вікових особливостей

8. Поєднувати навчальну роботу на уроках з позакласною роботою з метою підвищення вмотивованості вивчення математики, фізики та інформатики.

9. Розробляти комплексні підсумкові роботи для оцінювання груп загальних результатів з математики, фізики, інформатики.

Напрямками роботи МО в цьому семестрі є:

-         Робота з обдарованими дітьми.

Математика.

Метою проведення учнівської олімпіади з математики є виявлення та розвиток обдарованих учнів, зацікавленні їх у більш поглибленому вивченні предмета.

         В I етапі олімпіади (шкільному) з математики брали участь учні 6-9 класів, за завданнями, розробленими вчителями закладу. Завдання мали теоретичне і практичне спрямування.

         В ІІ етапі олімпіади призерами стали:

ІІIмісце - учень 9-Б класу, Гаркуша Єгор, вчитель Бережна О.О.

3 листопада 2024 року учні 6-Б класу: Валовий Андрій та Пруднікова Дар’я брали участь у  Iобласній олімпіаді з математики для учнів 4-6 класів, вчитель Проценко О.О.

-         Підвищення кваліфікації вчителів.

Вчителі постійно демонструють використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.

16 грудня 2024 року на засіданні педагогічної ради виступали Цибуля Н.О., Бережна О.О., Зайцева О.Б. з питанням: «Формування навичок науково-дослідницької діяльності учнів засобами використання IT-технологій в освітньому процесі». З досвіду роботи вчителів-предметників.

Палій Л.С. та Ковтун А.Д. працювали над розміщенням на дошці Padlet критеріїв оцінювання навчальних предметів за групами загальних результатів з математики, фізики, інформатики.

Члени МО з математики, фізики та інформатики пройшли навчання НУШ для здобувачів освіти 7-х класів на базі КОІППО.

Ковтун А.Д. пройшла навчання та бере участь у вивченні практичного досвіду з математики учасників сертифікації.

Вчителі математики, інформатики та фізики працюють над визначеними самоосвітніми проблемами, знайомлять із своїми здобутками на засіданнях МО.