План роботи ЦМО 2017-2018

Posted in МО вчителів природничого циклу

Організація засідань ЦМО вчителів природничих дисциплін

 

I засідання                                     29. 08. 2017р.

Інструктивно-методичний семінар«Вивчення нормативних документів МОН України щодо викладання природничих дисциплін

у 2017-2018 навчальному році».

 

1. Аналіз роботи ЦМО за 2016-2017 н .р. та завдання на 2017-2018 н.р.

Михайленко Т.С., Зубко О.С.

2. Вивчення додатка до листа МОН України від 09.08.2017 р. №1/9-436 «Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році».

 Михайленко Т.С., Зубко О.С., Фірульова Т. А., Рихлицька М. І.

3. Обговорення оновлених програм з предметів, їх структури відповідно до наказу МОН України від 07.06.2017 р. №804. Обговорення листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2017 р. №1/11-8269 «Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в середній і старшій школі ЗНЗ з навчанням українською мовою.

    Михайленко Т.С., Зубко О.С., Фірульова Т. А., Рихлицька М. І.

4. Погодження календарного планування згеографії, біології, хімії, екології, природознавства, економіки, основ здоров’я.

Зубко О. С.

5. Ознайомлення з додатком до наказу МОН України від 21.08.2013 р. №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

Михайленко Т.С., Зубко О.С., Рихлицька М. І., Фірульова Т. А.

6. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо єдиних вимог ведення класних журналів, дотримання єдиного орфографічного режиму.

Зубко О. С.

7. Визначення координатора         по навчальному закладу щодо проведення природничого конкурсу «Колосок – осінній – 2017 р.»        

8. Інформування про структуру навчального року.        

Цибуля Н. О.

Робота між засіданнями

(серпень-грудень)

1. Організація роботи зі складання і затвердження календарних планів з предметів.

(серпень)

2. Підготовка і погодження матеріалів до шкільної олімпіади (І тур) з предметів природничого циклу.

(жовтень)

3. Підведення підсумків шкільних предметних олімпіад. Визначення переможців і учасників ІІ туру предметних олімпіад.

(жовтень- листопад).

4. Робота з обдарованими учнями.

(вересень-грудень)

  

5. Проведення відкритих уроків (за планом ЦМО).

                                                                                              (жовтень-грудень)

6. Організація участі учнів у Міжнародному інтерактивному учнівському конкурсі „Колосок-осінній-2017”.

7. Засідання ЦМО з поточних питань (при необхідності).

8. Контроль виконання навчальних програм з предметів природничого циклу за перший семестр.

(грудень)

9. Організація самоосвіти. 

 

II засідання                                                      Жовтень 2017 р.

І. Семінар-практикум: Формування різних компетентностей учнів  при  викладанні предметів природничого циклу”.

Теоретична частина:

1. Впровадження інноваційних технологій як засіб розвитку творчої особистості учня.

Константінова Ю.С.

2. Сучасний урок – спільна творчість вчителя та учня.

Фірульова Т.А.

3. Критичне мислення – основа формування ключових компетентностей учнів.

Михайленко Т. С.

4. Шляхи формування картографічної компетентності учнів на уроках географії .

Зубко О. С.

Практична частина:

1. Відвідування відкритих уроків учителів (за планом ЦМО).

  1. Аналіз уроків.

ІІ. Звіт вчителя біології Михайленко Т.С.  про проходження курсів.

Михайленко Т.С.

IIІ. Ознайомлення з наказом про проведення ІІ туру предметних олімпіад.

Зубко О.С.

ІV. Обговорення питання про поповнення планів самоосвіти вчителів  відповідно до нової науково-методичної проблеми школи.

Михайленко Т. С.

 

ІІІ засідання                                                                         січень 2018р.

Круглий стіл „Сучасні технології  навчання”

І. Теоретична частина.

 

  1. Технології навчання: сучасні і традиційні.

Константінова Ю.С.

  1. Здоровязберігаючі технології на уроках основ здоровя.

Рихлицька М.І.

  1. Формування ключових освітніх компетентностей у процесі вивчення географії.

Зубко О. С.

  1. Готовність вчителя та учнів до проектної діяльності на уроках хімії.

           Фірульова Т. А.

 

ІІ. Практична частина.

  1. Відвідування відкритих уроків учителів (за планом ЦМО).
  1. Аналіз уроків.

3. Ознайомлення з презентаціями та відеоматеріалами, що використовуються на уроках природничого циклу.

Різне:

  1. Ознайомлення з наказом про підсумки ІІ тура предметних олімпіад.
  1.  Інформація про виконання програм з предметів за перший семестр.
  1.  Корегування плану ЦМО на другий семестр.
  1. Інформація про структуру ІІ семестру, корективи календарно-тематичних планів.

 

 

Робота між засіданнями.

  1. Відвідування відкритих уроків вчителів ЦМО.

(січень – квітень)

  1. Робота згідно планів самоосвіти вчителів.

(січень – лютий)

  1. Проведення роботи з обдарованими учнями школи.

(січень – лютий).

  1. Продовження роботи по поповненню матеріально-технічної бази кабінетів хімії, біології, географії.

(вересень – травень)

  1. Засідання ЦМО з поточних питань.
  1. Робота з підготовки до проведення тижня природничих наук.

(січень – квітень)

 

ІV засідання                                                                березень 2018р.

 

Круглий стіл: «Активізація пізнавальної діяльності учнів під час викладання природничих дисциплін для формування різних компетентностей».

 

І.Теоретична частина.

Питання для обговорення:

  1. Підвищення результативності навчання хімії.

      Фірульова Т. А.

  1. Формування краєзнавчої компетентності на уроках географії.

Зубко О.С.

  1. Робота з термінами на уроках біології – основа формування науково-природничої компетентності.

Михайленко Т. С.

  1. Експерементальні дослідження на уроках основ здоров’я як метод формування здоров’язберігаючої компетентності учнів.

  Рихлицька М. І.

  1. Активізація пізнавальної діяльності на уроках хімії та біології.

     Константінова Ю.С.

ІІ. Практична частина. 

 

1. Відвідування відкритих уроків (згідно плану ЦМО).

2. Аналіз уроків.

3. Підведення підсумків круглого столу.

 

 Різне.

1. Аналіз перевірки виконання практичних і лабораторних робіт у відповідності до програм з біології, географії, хімії.

2. Підготовка до тижня природничих наук.

3. Ознайомлення з інструкціями МОН щодо проведення ДПА, ЗНО  у

    2017-2018 н. р.       

 

Робота між засіданнями.

 

1. Підготовка до тижня природничих наук.

Квітень

2. Проведення тижня природничих наук.

За планом школи

3. Діагностування педагогічних працівників з метою визначення структури методичної роботи на 2018-2019 н.р.

Квітень

4. Підготовка матеріалів до ДПА (за необхідністю).

Квітень

5. Засідання ЦМО за результатами обробки діагностичних анкет вчителів природничих дисциплін.

Травень

6. Участь в інструктивно-методичній нараді з питань організації і проведення ДПА.

Квітень

7. Планування методичної роботи на новий навчальний рік.

Травень

8. Оформлення аналізу роботи ЦМО за 2017-2018 н.р.

Травень

9. Організація повторення навчального матеріалу.

Квітень

 

 

V засідання                                                                травень 2018 р.

 

  1. Методична скарбничка з обміну досвідом учителів ЦМО.

 

Доповіді з тем:

1. Шляхи й засоби підвищення ефективності навчальної діяльності.

Фірульова Т. А.

2. Використання інноваційних технологій на уроках географії – шлях до активної діяльності школярів.

 Зубко О. С.

  1. Самостійна робота учнів  – основа формування ключових компетентностей .

 Михайленко Т.С.

4. Впровадження інноваційних технологій на уроках як засіб розвитку творчої особистості учня.

Константінова Ю.С.

5. Система оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках з основ здоров’я як чинник мотивації навчальної діяльності.

Рихлицька М. І.

  1. Аналіз виконання плану ЦМО.

Планування методичної роботи на 2018-2019 н .р.

 (Зубко О.С.)