Аналіз роботи ЦМО природничих дисциплін за І семестр

Posted in МО вчителів природничого циклу

 

Аналіз роботи ЦМО природничих дисциплін за І семестр

2016-2017 навчального року

_cvetok_solnyshko.png

В 2016-2017 навчальному році до ЦМО вчителів природничого циклу входять:

Зубко Оксана Степанівна – вчитель географії,

Константінова Юлія Сергіївна (з 03.11. 2016р.) –

вчитель хімії, екології, природознавства,

Михайленко Тетяна  Степанівна – вчитель біології,

Рихлицька Марія Іванівна – вчитель основ здоров’я, економіки,

Фірульова Тетяна Ананіївна – вчитель хімії та біології.

 

                                           Методична проблема ЦМО вчителів природничих дисциплін:

"Удосконалення різних форм і методів роботи з учнями в процесі розвитку їх

життєвих компетентностей"

Основними видами роботи над цією проблемою були:

v засідання вчителів ЦМО:

I засідання (29. 08. 2016р.)

         Інструктивно-методичний семінар «Вивчення нормативних документів МОН України щодо викладання природничих дисциплін в 2016-2017 н. р.»

ІІ засідання (03.10.2016 р.)

Розглядалися питання про проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з природничих дисциплін та про організацію участі учнів школи у Міжнародному природничому інтерактивному учнівському конкурсі „Колосок-осіній-2016”.

IIІ засідання (18 жовтня 2016 р.)                                           

         Семінар-практикум: „ Працюємо за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти в 8 класах ”.

ІV засідання (03 листопада2016р.)

       Розглядалося питання про погодження календарного планування з хімії, природознавства, екології вчителя Константінової Ю. С.

V засідання (30 грудня 2016 р.).

Круглий стіл: «Сучасні форми і методи  навчання».

На засіданні вивчалися документи, які стосуються проведення ЗНО 2017 року.

Кожний учитель брав активну участь в обговорені всіх питань, які розглядалися на засіданнях ЦМО.

v Учителі провели відкриті уроки відповідно до плану ЦМО:

1.

Зубко

Оксана

Степанівна

  1. Способи орієнтування на місцевості.
  2. Антарктида. Географічне положення, дослідження материка.

Вересень

Лютий

6 кл.

7 кл.

2.

Фірульова

Тетяна

Ананіївна

1.Основи; склад, назва, класифікація.

2.Хімічні властивості карбонових кислот.

Березень

Лютий

8 кл.

11кл.

3.

Михайленко

Тетяна

Степанівна

1. Практична робота №1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах.

2.Мейоз. практична робота №6. Порівняння мітозу і мейозу.

Жовтень

Лютий

7 кл.

10кл.

4.

Константінова

Юлія

Сергіївна

Силікатна кислота. Силікати. Поняття про будівельні матеріали. Лабораторне дослідження №9 «Ознайомлення зі зразками природних силікатів.

Лютий

10кл.

5.

Рихлицька

Марія

Іваніввна

  1. Пожежна безпека. Умови і причини виникнення пожеж. Принципи запобігання та гасіння пожеж.
2.Пожежна безпека у громадських приміщеннях.

Березень.

Листопад

5 кл.

7 кл.

v В жовтні вчителі ЦМО провели І етап Всеукраїнських предметних олімпіад.

_1424036523_kvtg3wkizbi.jpg

Кращими  на олімпіаді з біології були: Шепель Наталія – учениця 6 – В класу, Федотов Іван – учень 7-А класу, Чабаненко Олександра – учениця 8-А класу, Мудра Дарина – учениця 9-Б класу, Кісенко Олексій – учень 10-А класу, Зорєв Дмитро – учень 11-А класу.

На олімпіаді з економіки переміг учень 11-Б класу Головко Євген.

На олімпіаді з хімії найсильнішими були: Волошин Богдан – учень 7 – А класу, Лещук Денис – учень 8 – Б класу, Улічева Юлія – учениця 9 – А класу, Клименко Єгор – учень 10 – А класу, Коршун Павло – учень 11 класу.

Переможцями на олімпіаді з географії стали: Гудим Ангеліна, Волошин Богдан – учні 7 – А класу, Солонченко Наталія – учениця 8 - А класу, Горбань Анастасія – учениця 9 – А класу, Кісенко Олексій – учень 10 – А класу, Рубцов Павло – учень 6 – А класу.

v За підсумками ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад призове місце має Кісенко Олексій – учень 10-А класу (географія, учитель – Зубко О. С.)

v 25 листопада в школі був проведений  природничий конкурс «Колосок-осіній-2016».  В цьому конкурсі приймали участь 213 учнів 1- 11 класів.

v Систематично вчителі ЦМО проводять консультації з предметів, з яких учні будуть здавати ЗНО, а також займаються самоосвітою.

v Самоосвітня робота вчителів.

Методичні, навчально-виховні проблеми, над якими працюють вчителі ЦМО 

П.І.Б. вчителя

Проблема, над якою працює

Зубко О. С.

Використання інноваційних технологій на уроках географії для формування освітніх компетентностей учнів.

Константінова

Ю. С.

Формування ключових і предметних компетентностей школярів в умовах впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти вчителів хімії.

Михайленко Т. С.

Самостійна робота учнів  - основа формування ключових компетентностей .

Рихлицька М. І.

Система оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках з основ здоров’я як чинник мотивації навчальної діяльності.

Фірульова Т. А.

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії та біології за допомогою використання опорних конспектів-схем.


v
Вчителі ЦМО приймали участь в засіданнях педагогічної ради школи, інтерконференції (Константінова Ю. С.), конкурсі на отримання обладнання до кабінетів (Зубко О. С., Константінова Ю. С.), в міському семінарі вчителів хімії в школі-ліцеї №8 «Робота з обдарованими учнями» (Константінова Ю. С.), входили до складу журі під час проведення ІІ етапу предметних олімпіад (Зубко О. С., Михайленко Т. С.).