Члени методичного об’єднання та плани засідань

Posted in МО класних керівників 1-4 класів

ЧЛЕНИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 

№п/п

 

ПІБ

Стаж

Роб.

Кл. кер.

Кваліфікаційна категорія та педагогічне звання

 

Клас

Проблема, над якою працює вчитель
1.

Резніченко Наталія Василівна

16 р. Вища категорія, старший вчитель

2-А

Формування ціннісного ставлення та національної самосвідомості молодшого школяра шляхом застосування здоровя збережувальних технологій
2.

Стукаленко Ольга Петрівна

32р. Вища категорія

2-Б

Виховання ціннісного ставлення до людини засобами казкотерапії
3. Гуд Вікторія Яківна 36 р. Вища категорія, старший вчитель

2-В

Екологічне виховання молодших школярів
4. Росчислав Тетяна Вікторівна 11р. ІІ категорії

2-Г

Розвиток колектива-запорука успішності особистості
5.

Шумак Ніна Григорівна

37 р. Вища категорія, старший вчитель

3-А

Гармонійний розвиток особистості в системі особистісно орієнтованого навчання та виховання
6.

Фіалковська Яніна Петрівна

16р. І категорія

3-Б

Виховання особистості шляхом формування його світогляду на основі прочитаних казок
7.

Деморацька Галина Іванівна

35 р. Вища категорія

3-В

Реалізація принципів екологічного виховання молодших школярів
8. Коваленко Юлія Миколаївна 3 р. Спеціаліст

3-Г

Виховання моральних цінностей молодших школярів
9.

Кравцова Ольга Анатоліївна

41 р.

 

Вища категорія,

старший вчитель

4-А

Використання педагогічної спадщини

В.О.Сухомлинського у системі екологічного виховання

10.

 

 

 

Снєгова Олена Василівна

35 р.

Вища категорія,

старший вчитель

4-Б

Формування моральних цінностей молодших школярів

11.

 

 

 

 

Федарка Тетяна Петрівна

3р. Спеціаліст

4-В

Формування компетентних способів навчально-пізнавальної й природоохоронної діяльності
12.

Кирпа Олена Миколаївна

2 р. Молодший спеціаліст

4-Г

Національно-патріотичне виховання учнів початкової школи
13.

Клюй Ірина Степанівна

36 р. Вища категорія

1-А

Виховання ціннісного ставлення до людини в учнів початкових класів
14.

Попова Жанна Володимирівна

34 р. Вища категорія

1-Б

Формування здорового способу життя учнів початкової школи
15. Антанесян Анна Самвелівна 9 р. ІІ категорії

1-В

Екологічне виховання молодших школярів
16.

Протасова Ольга Юріївна

5р. ІІ категорії

1-Г

Виховання патріотичних цінностей молодшого школяра
             

 

 

ПЛАН ЗАСІДАНЬ

Засідання 1. Серпень

Тема:   Планування виховної роботи методичного об’єднання на 2020-2021навчальний рік

 

 

  1. 1.Аналіз роботи МО за 2019-2020 навчальний рік.
  2. 2.Завдання і напрямки виховного процесу на 2020-2021 навчальний рік.

Обговорення плану МО.

  1. 3.“Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році” Лист ІМЗО від 1/9-385.
  2. 4.Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2020/2021навчальному році”
  3. 5.Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі.
  4. 6.Затвердження планів роботи МО класних керівників 1-4 класів на І семестр 2020-2021 навчального року.

Робота між засіданнями

1. Методичному кабінету виховної роботи підготувати експрес-огляд ”Радимо прочитати” на тему "Превентивне виховання”.

2.Оформити методичну розробку першого уроку. (Класні керівники)

Засідання 2. Жовтень

Тема : Виховання патріотичності у школярів

 

  1. 1.Концепція патріотичного виховання
  2. 2.Обмін досвідом між класними керівниками:

-         вивчення та обговорення основних державних та шкільних документів;

-         система роботи з патріотичного виховання;

-         визначення і обґрунтування патріотичних завдань.

  1. 3.Огляд та вивчення науково-методичної літератури з проблеми патріотичного виховання.

 

 

Робота між засіданнями

1. Проведення анкетування по визначенню стосунків у колективі.

2. Ігровий тест "З ким би я пішов у розвідку”

3.Шкільному методичному кабінету виховної роботи підготувати експрес-огляд "Радимо прочитати” на тему: "Екологічне виховання ”.

Засідання 3. Січень

Тема : Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості

 

 

  1. 1.Громадянське виховання школярів як соціально-педагогічна проблема.
  2. 2.Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості.
  3. 3.Обмін досвідом між класними керівниками:

-         виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;

-         системна робота з національного виховання;

-         виховання в контексті життєтворчості особистості;

-         шляхи формування національної свідомості;

-         виховання поваги до державних символів.

Робота між засіданнями

1. Шкільному методичному кабінету виховної роботи підготувати експрес-огляд "Радимо прочитати” на тему: «Краса людських відносин»

Бібліотекар школи

Засідання 4. Березень

Тема: Удосконалення родинного виховання учнів

  1. 1.Спільна робота громадськості, школи і сім’ї у становленні особистості школяра.
  2. 2.Індивідуальна робота класного керівника з батьками (з досвіду роботи).
  3. 3.Проблемний стіл з участю батьків на тему «Виховання у родині національної гордості за свою країну!:

-         родина – міцний і дружний колектив;

-         здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;

-         довір’я у вихованні;

-         ставлення до найстарших членів сім’ї , родини ;

-         єдність вимог батьків та вчителів у ставленні до дітей.

  1. 4.Родинний захід – як діючий метод виховання та зближення учнів, батьків та вчителів.

Робота між засіданнями

1.Опрацювання методичної літератури.

2.Робота з батьками на тему: « Режим дня дитини»

3.Відвідування відкритих виховних заходів.

 

Засідання 5. Травень

  1. 1.Творчий портрет класного керівника.
  2. 2.Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.
  3. 3.Практикум з використанням сучасних інформаційних технологій. Сутність і особливості розвитку особистості.
  4. 4.Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників.

Проблеми, їх вирішення, пропозиції.

  1. 5.Огляд методичної літератури з виховної роботи.

Робота між засіданнями

1.Проаналізувати циклограму МОКК та визначитися у тематиці засідань на наступний навчальний рік.