Члени методичного об’єднання та плани засідань
ЧЛЕНИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
№п/п |
ПІБ |
Стаж Роб. Кл. кер. |
Кваліфікаційна категорія та педагогічне звання |
Клас |
Проблема, над якою працює вчитель | |
1. |
Резніченко Наталія Василівна |
16 р. | Вища категорія, старший вчитель |
2-А |
Формування ціннісного ставлення та національної самосвідомості молодшого школяра шляхом застосування здоров’я збережувальних технологій | |
2. |
Стукаленко Ольга Петрівна |
32р. | Вища категорія |
2-Б |
Виховання ціннісного ставлення до людини засобами казкотерапії | |
3. | Гуд Вікторія Яківна | 36 р. | Вища категорія, старший вчитель |
2-В |
Екологічне виховання молодших школярів | |
4. | Росчислав Тетяна Вікторівна | 11р. | ІІ категорії |
2-Г |
Розвиток колектива-запорука успішності особистості | |
5. |
Шумак Ніна Григорівна |
37 р. | Вища категорія, старший вчитель |
3-А |
Гармонійний розвиток особистості в системі особистісно орієнтованого навчання та виховання | |
6. |
Фіалковська Яніна Петрівна |
16р. | І категорія |
3-Б |
Виховання особистості шляхом формування його світогляду на основі прочитаних казок | |
7. |
Деморацька Галина Іванівна |
35 р. | Вища категорія |
3-В |
Реалізація принципів екологічного виховання молодших школярів | |
8. | Коваленко Юлія Миколаївна | 3 р. | Спеціаліст |
3-Г |
Виховання моральних цінностей молодших школярів | |
9. |
Кравцова Ольга Анатоліївна |
41 р.
|
Вища категорія, старший вчитель |
4-А |
Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у системі екологічного виховання |
|
10.
|
Снєгова Олена Василівна |
35 р. |
Вища категорія, старший вчитель |
4-Б |
Формування моральних цінностей молодших школярів | |
11.
|
Федарка Тетяна Петрівна |
3р. | Спеціаліст |
4-В |
Формування компетентних способів навчально-пізнавальної й природоохоронної діяльності | |
12. |
Кирпа Олена Миколаївна |
2 р. | Молодший спеціаліст |
4-Г |
Національно-патріотичне виховання учнів початкової школи | |
13. |
Клюй Ірина Степанівна |
36 р. | Вища категорія |
1-А |
Виховання ціннісного ставлення до людини в учнів початкових класів | |
14. |
Попова Жанна Володимирівна |
34 р. | Вища категорія |
1-Б |
Формування здорового способу життя учнів початкової школи | |
15. | Антанесян Анна Самвелівна | 9 р. | ІІ категорії |
1-В |
Екологічне виховання молодших школярів | |
16. |
Протасова Ольга Юріївна |
5р. | ІІ категорії |
1-Г |
Виховання патріотичних цінностей молодшого школяра | |
ПЛАН ЗАСІДАНЬ
Засідання 1. Серпень
Тема: Планування виховної роботи методичного об’єднання на 2020-2021навчальний рік
- 1.Аналіз роботи МО за 2019-2020 навчальний рік.
- 2.Завдання і напрямки виховного процесу на 2020-2021 навчальний рік.
Обговорення плану МО.
- 3.“Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році” Лист ІМЗО від №1/9-385.
- 4.Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2020/2021навчальному році”
- 5.Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі.
- 6.Затвердження планів роботи МО класних керівників 1-4 класів на І семестр 2020-2021 навчального року.
Робота між засіданнями
1. Методичному кабінету виховної роботи підготувати експрес-огляд ”Радимо прочитати” на тему "Превентивне виховання”.
2.Оформити методичну розробку першого уроку. (Класні керівники)
Засідання 2. Жовтень
Тема : Виховання патріотичності у школярів
- 1.Концепція патріотичного виховання
- 2.Обмін досвідом між класними керівниками:
- вивчення та обговорення основних державних та шкільних документів;
- система роботи з патріотичного виховання;
- визначення і обґрунтування патріотичних завдань.
- 3.Огляд та вивчення науково-методичної літератури з проблеми патріотичного виховання.
Робота між засіданнями
1. Проведення анкетування по визначенню стосунків у колективі.
2. Ігровий тест "З ким би я пішов у розвідку”
3.Шкільному методичному кабінету виховної роботи підготувати експрес-огляд "Радимо прочитати” на тему: "Екологічне виховання ”.
Засідання 3. Січень
Тема : Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості
- 1.Громадянське виховання школярів як соціально-педагогічна проблема.
- 2.Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості.
- 3.Обмін досвідом між класними керівниками:
- виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;
- системна робота з національного виховання;
- виховання в контексті життєтворчості особистості;
- шляхи формування національної свідомості;
- виховання поваги до державних символів.
Робота між засіданнями
1. Шкільному методичному кабінету виховної роботи підготувати експрес-огляд "Радимо прочитати” на тему: «Краса людських відносин»
Бібліотекар школи
Засідання 4. Березень
Тема: Удосконалення родинного виховання учнів
- 1.Спільна робота громадськості, школи і сім’ї у становленні особистості школяра.
- 2.Індивідуальна робота класного керівника з батьками (з досвіду роботи).
- 3.Проблемний стіл з участю батьків на тему «Виховання у родині національної гордості за свою країну!:
- родина – міцний і дружний колектив;
- здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;
- довір’я у вихованні;
- ставлення до найстарших членів сім’ї , родини ;
- єдність вимог батьків та вчителів у ставленні до дітей.
- 4.Родинний захід – як діючий метод виховання та зближення учнів, батьків та вчителів.
Робота між засіданнями
1.Опрацювання методичної літератури.
2.Робота з батьками на тему: « Режим дня дитини»
3.Відвідування відкритих виховних заходів.
Засідання 5. Травень
- 1.Творчий портрет класного керівника.
- 2.Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.
- 3.Практикум з використанням сучасних інформаційних технологій. Сутність і особливості розвитку особистості.
- 4.Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників.
Проблеми, їх вирішення, пропозиції.
- 5.Огляд методичної літератури з виховної роботи.
Робота між засіданнями
1.Проаналізувати циклограму МОКК та визначитися у тематиці засідань на наступний навчальний рік.