Циклограма методичної роботи у 2017/2018 навчальному році.

Posted in Статтi роздiлу "Методична робота"

Циклограма методичної роботи у 2017/2018 навчальному році.

Чітке планування роботи є основою успішної діяльності

Місяць

Заходи

серпень вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень червень
Педагогічна рада +   +         + + + +
Засідання методичної ради + +     + +   +   +  
Засідання МО і ЦМО:
v  вч. початкових класів +                    
v  вч.сусп-гуманітарного циклу +                    
v  вч.англ.мови +                    
v  вч.математ,фізрки,інформат +                    
v  вч.природн.наук,ОЗ +                    
v  вч.труд.навч.та естет.циклу +                    
v  вч.фізкультури,ЗВ +                    
v  кл.керівників 1-4 класів +                    
v  вихователів ГПД +                    
v  кл.керівників 5-11 класів +                    
Школа молодого вчителя «Паросток» + +     +     +   +  
Психолого-педагогічний семінар     +     +     +    
Творчі звіти вчителів               +      
Конкурс «Учитель року»       + +            
Декада «Ініціатива і творчість молодих»                 +    
Консультпункт Протягом року (за потребою педагогів)
Методичні виставки + +   + +     +      
Методичний бюлетень               +      
Інструктивно-метод.оперативки,наради +   +     +     +    
Засідання атестаційної комісії   + +         +      
Предметні тижні:
початкової школи       +              
історії і права         +            
іноземної мови           +          
муз. та образ. мистецтва, художньої культури та трудового навчання             +        
природничого циклу                 +    
математики, інформатики, фізики                 +    
Шевченківська декада               +      
Місячники (традиційні):
Української писемності та мови;       +              
Я атестуюся!             +      
Молодого вчителя-стажиста   +                

Засідання творчих груп і Шкіл:

ТГ з питань організації роботи над єдиною науково-методичною проблемою (кер. ЗДНВР)

  +     +   +     +