Про проведення чергової атестації робочих місць за умовами праці

Posted in Охорона праці

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

                                  проспект Перемоги, 16,  м. Кропивницький, 25002, тел.(0522) 24-85-52; ЄРДПОУ 33428884;  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 
   

 


НАКАЗ

04.11.2019р.                                                                                             № 457/о

 

Про проведення чергової атестації

 робочих  місць за умовами праці

          З метою обґрунтованого визначення права працівників НВО № 20 на передбачені законодавством України пільги та компенсації за роботу в шкідливих і важких виробничих умовах та у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 „Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці”

НАКАЗУЮ:

  1. Створити постійно діючу атестаційну комісію  по  проведенню  атестації робочих місць за умовами праці у складі:

Голова комісії           Мамонтова О.Г., заступник директора з АГЧ

Секретар комісії        Демешко К.С., заступник директора з ВР

Члени комісії            Цибуля Н.О., заступник директора з НВР

                                  Городецька О.Л., спеціаліст з охорони праці 

                                  Бачинська В.В.,  голова профспілкового комітету

  1. Затвердити план заходів по проведенню атестації робочих місць за умовами праці в НВО № 20 - (додається).

Протокольні рішення постійно діючої атестаційної комісії щодо організації і проведення вказаних заходів мають силу наказу і обов'язкові для виконання усіма працівниками.

  1. Заступнику директора по господарській частині Мамонтовій О.Г. організувати і забезпечити:

-                    проведення обстежень будівель, споруд, службових приміщень, обладнання, мереж, технічних засобів і приведення їх у відповідність з нормативно-технічною та експлуатаційною документацією;

-                    перегляд посадових інструкцій та функціональних обов'язків працівників і, при необхідності, привести їх у відповідність з професійно-кваліфікаційними вимогами та характером фактично виконуваної роботи.

  1. Вказаних у наказі посадових працівників ознайомити з наказом персонально, даний наказ та план заходів по проведенню атестації робочих місць за умовами праці вивісити на дошці об'яв.
  2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор                                        С.О.Колосова

З наказом ознайомлені:

Мамонтова О.Г.

Демешко К.С.

Цибуля Н.О.

Городецька О.Л.

Бачинська В.В.

 

 

 

 

                                                                                                                          Додаток

                                                                                         до наказу від 04 листопада 2019 р. № 457/о

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

по проведенню атестації робочих місць

за умовами праці для підтвердження права працівників

комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній            навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я »       Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» на пільги та компенсації, що надаються за роботу в шкідливих і важких виробничих умовах або за особливий характер праці

 

№№ п/п Найменування заходів Відповідальні виконавці Термін виконання Примітки
1 2 3 4 5
1

Опрацювання законодавчих, нормативних, правових та методичних документів, що передбачають права працівників на пільги та компенсації за роботу в шкідливих і важких виробничих умовах. Узагальнення досвіду призначення пільгового пенсійного забезпечення, надання щорічних додаткових відпусток та встановлення доплат до тарифних ставок і посадових окладів працівників

Голова атестаційної комісії 04.11.2019 р.

Результати проведеної роботи подаються атестаційній комісії у вигляді

довідки

2

Складання (за результатами аналізу загальних характеристик трудового процесу і фактично виконуваних робіт) переліку робіт, робочих місць, професій і посад, зайнятість на яких передбачає право працівників на пільги та компенсації

Члени атестаційної комісії, керівники структурних підрозділів 04.11.2019 р. Результати проведеної роботи подаються атестаційній комісії у вигляді переліку
3

Перевірка відповідності найменувань професій і посад фактично виконуваній роботі, посадовим інструкціям, функціональним обов’язкам, інструкціям, довідникам кваліфікаційних характеристик професій працівників (ДКХПП)

Члени атестаційної комісії, керівники структурних підрозділів 04.11.2019 р. Результати проведеної роботи подаються атестаційній комісії у вигляді інформації
4 Складання переліку робіт, робочих місць, професій і посад, що підлягають атестації за умовами праці Голова атестаційної комісії 04.11.2019 р. Затверджується рішенням атестаційної комісії
1 2 3 4 5
5 Складання переліку робіт, робочих місць, професій і посад, що підлягають лабораторно-інструментальним дослідженням за фактичними показниками виробничого середовища і трудового процесу Члени атестаційної комісії, керівники структурних підрозділів 04.11.2019 р. Затверджується рішенням атестаційної комісії

6
Визначення по кожному робочому місцю фактичної зайнятості працівників у несприятливих умовах праці та тривалості дії на них шкідливих і важких факторів виробничого середовища трудового процесу Члени атестаційної комісії, керівники структурних підрозділів 22.11.2019 р. Матеріали подаються атестаційній комісії у вигляді спостережних листів
7 Організаційне забезпечення проведення лабораторних досліджень шкідливих виробничих факторів спеціалізованою лабораторією Голова атестаційної комісії 17.12.2019 р. Результати передаються у вигляді протоколів встановленого зразка
8

Заповнення Карт умов праці, гігієнічна оцінка робочих місць та визначення їх організаційно-технічного рівня, атестація робочих місць

Голова атестаційної комісії 26.12.2019 р. Заповнені Карти подаються на розгляд атестаційній комісії
9 Складання і узгодження переліків робочих місць, професій і посад, працівникам яких підтверджується право на пільги та компенсації за роботу в шкідливих і важких умовах праці. Підготовка проекту наказу про результати атестації робочих місць Голова атестаційної комісії 02.01.2020 р. Переліки узгоджуються з профспілковим комітетом

Директор закладу                                                                            С.Колосова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ

засідання постійно діючої атестаційної комісії

по проведенню атестації робочих місць за умовами праці

в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я »  Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

  “04”  листопада 2019 p.                                                                                № 1

 

Слухали:

Інформацію голови комісії Мамонтову О.Г. про загальні завдання, що обумовлені положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року №442 „Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці”. Із змінами і доповненнями, внесеними роз'ясненнями Міністерства праці України, Міністерства охорони здоров'я України від 22 березня 1993 року № 06-960

 

Вирішили:

  1. Прийняти до відома, що в закладі сформована необхідна законодавча, нормативна і методична база, яка дозволяє забезпечити проведення атестації робочих місць за умовами праці.
  2. Організаційно-методичне забезпечення проведення атестації робочих місць покласти на секретаря комісії  Демешко К.С.
  3. Інформаційне  забезпечення  атестації та роз'яснювальну роботу серед працівників покласти на Бачинську В.В. - голову профкому.
  4. Погодитись з результатами роботи, проведеної у відповідності з п.2 Плану заходів  поданих комісії у вигляді довідки та переліку (додаток 1і 2 до даного протоколу).
  5. Прийняти до відома, що найменування професій і посад закладу відповідають національному класифікатору України „ Класифікатор професій ДК 003:2010
  6. Погодитись з Переліком робочих місць, професій і посад, зайнятість на яких дає право на пільги та компенсації за роботу в шкідливих і важких виробничих умовах (додаток 3)
  7. На виконання пункту 5 Плану заходів затвердити Перелік шкідливих і важких факторів виробничого середовища і трудового процесу, що підлягає лабораторно – інструментальним дослідженням за фактичними показниками. (додаток 4)

8. Доручити завідувачу господарства Мамонтовій О.Г. організувати проведення лабораторно-інструментальних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу та, при необхідності, надати допомогу у їх підготовці і проведенні.

9. За результатами проведення лабораторно-інструментальних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу доручити секретарю комісії Демешко К.С. за участю інших членів комісії:

9.1. Заповнити Карту умов праці і внести пропозиції щодо організаційно-технічного рівня робочих місць та результатів атестації.

9.2. Провести розрахунки тривалості щорічної додаткової відпустки за роботу в шкідливих та важких умовах праці і розмірів доплат до тарифних ставок та посадових окладів, що надаються за роботу в шкідливих і важких виробничих умовах.

Голова атестаційної комісії                                                       О.Г.Мамонтова

 

 

 

 

додаток 1

до протоколу № 1 засідання

постійно діючої атестаційної

комісії від 04 листопада 2019 р.

 

ДОВІДКА

про законодавчо-нормативні підстави, згідно з якими визначалось право в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я » Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» на пільги та компенсації за роботу в шкідливих і важких умовах та за особливий характер праці

Для підготовки довідки використано:

-         штатний розпис закладу на 2019 рік;

-         Національний класифікатор України «Класифікатор професій ДК 003:2010»;

-         Закон України «Про пенсійне забезпечення»;

-         Закон України «Про відпустки»;

-         Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442);

-         Список № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особо важкими умовами праці, зайнятість в яких повний робочий день дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 із змінами та доповненнями);

-         Список № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість в яких повний робочий день дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 із змінами та доповненнями);

-         Список виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість працівників на роботах в яких дає право на щорічну додаткову відпустку (додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України        від 17 листопада 1997 року № 1290 із змінами та доповненнями);

-         Список виробництв, робіт, професій і посад працівників, робота яких пов’язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров’я, що дає право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці (додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 року № 1290 із змінами та доповненнями);

-         Перелік виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2001 року  № 163);

-         Типове положення про оцінку умов праці на робочих місцях та порядок застосування галузевих переліків робіт, на які можуть встановлюватись доплати робітникам за умови праці (затверджене постановою Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 03 жовтня 1986 року № 387/22-78);

-         За результатами проведеної роботи складено Перелік робіт, робочих місць, професій і посад закладу, що підлягають атестації за умовами праці, та Перелік робіт, робочих місць, професій і посад закладу, що підлягають лабораторно-інструментальнимдослідженням за фактичнимипоказниками виробничого середовища та трудового процесу.

Голова атестаційної комісії                                           О.Г.Мамонтова

     


додаток 2

до протоколу № 1 засідання

постійно діючої атестаційної

комісії від 04 листопада 2019р.

ПЕРЕЛІК

робочих місць, професій і посад праці в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я »

 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», зайнятість на яких передбачає право працівників на пільги та компенсації за роботу в шкідливих і важких умовах праці та особливий характер праці

№№

п/п

Найменування професії, посади за штатним розписом

№№

робочих місць

Підстава для пільг або компенсацій Примітки
1 2 3 4 5

1. Список виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість працівників на роботах в яких дає право на щорічну додаткову відпустку (додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 року

№ 1290 із змінами і доповненнями)

1 Кухар 1(2)

Розділ ХХХІІІ «Загальні професії в усіх галузях господарства», підрозділ «Загальні професії за іншими видами робіт»,

позиція 77

Працює біля плити

2. Список виробництв, робіт, професій і посад працівників, робота яких пов’язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується

в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров’я, що дає право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці (додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 року № 1290

                із змінами і доповненнями)           

1 Сестра медична 3 Розділ ХVІІ «Охорона здоров’я, освіта та соціальна допомога», підрозділ «Загальні професії медичних працівників закладів та установ охорони здоров’я, соціального захисту населення та освіти», позиція 133 Працює в закладі освіти
2 Секретар-друкарка 4

Розділ ХХІІ «Загальні професії за всіма галузями господарства», підрозділ «Інші види виробництв»,

позиція 58

Працює за комп’ютером
3 Прибиральник службових приміщень 5(6-7)

Розділ ХХІІ «Загальні професії за всіма галузями господарства», підрозділ «Інші види виробництв»,

позиція 60

Зайнятий прибиранням загальних убиралень та санвузлів
1 2 3 4 5

3. Типове положення про оцінку умов праці на робочих місцях та порядок застосування галузевих переліків робіт, на які можуть встановлюватись доплати робітникам за умови праці (Постанова Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 03 жовтня 1986 року

№ 387/22-78)

1 Кухар 1(2) Результати атестації робочих місць за умовами праці В залежності від кількості балів

Голова атестаційної комісії                                                                               О.Г.Мамонтова


додаток 3

до протоколу № 1 засідання

постійно діючої атестаційної

комісії від 04 листопада 2019р.

ПЕРЕЛІК

робіт, робочих місць, професій і посад

що підлягають атестації за умовами праців комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я »

 Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області»

№№ п/п

Найменування професії,

посади

Код професії

№№ робочих

місць

№№ аналогічних робочих місць
1 2 3 4 5
1 Кухар 5122 1 2
2 Сестра медична 3231 3 -
3 Секретар-друкарка 4115 4 -
4 Прибиральник службових приміщень 9132 5 6-7

Голова атестаційної комісії                                     О.Г.Мамонтова

                                                                                                                                                              Додаток 4

          до  протоколу № 1 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 04 листопада 2019 р.

ПЕРЕЛІК

робіт, робочих місць, професій і посадв комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я », що підлягають лабораторно-інструментальним дослідженням за фактичними показниками виробничого середовища

№№

піп

Найменування професії

№№

робочих місць

Перелік шкідливих і важких факторів виробничого середовища і трудового процесу

Вид дослідження

1 2 3 4 5
1 Кухар 1(2) Хімічні речовини Лабораторні
Шум Лабораторні
Мікроклімат Лабораторні
Важкість праці Інструментальні
Напруженість праці Інструментальні

 

 

Голова атестаційної комісії                                                    О.Г.Мамонтова


ПРОТОКОЛ

засідання постійно діючої атестаційної комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я » Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

“ 22 ” листопада 2019р.                                                                                 № 2   

Слухали:

Інформацію голови комісії Мамонтову О.Г. про результати визначення фактичної зайнятості працівників НВО №20 Кіровоградської міської ради протягом робочого дня на робочих місцях, що підлягають атестації за умовами праці, та тривалості дії на них шкідливих і важких виробничих факторів.

Вирішили:

  1. Погодитись з результатами проведеної роботи по визначенню фактичної зайнятості працівників, поданих атестаційній комісії у вигляді спостережних листів, та з висновками щодо тривалості дії шкідливих і важких виробничих факторів (додатки 1-4 до даного протоколу).
  2. У зв'язку з тим, що фактична зайнятість сестри медичної, секретаря-друкарки, прибиральника службових приміщень, протягом робочого дня менша визначеної законодавчо-нормативними актами (менше 50%), рекомендувати адміністрації закладу не підтверджувати право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці.
  3. Доручити завідувачу господарства Мамонтовій О.Г. організувати проведення лабораторно-інструментальних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочому місці кухаря.
  4. Доручити секретарю комісії Демешко К.С.:
    1. Підготувати проект наказу про результати атестації робочих місць за умовами праці у комунальному закладі «Навчально-виховне об'єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №20 – дитячий юнацький центр «Сузір'я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

Голова атестаційної комісії                                                  О.Г.Мамонтова


 

                                                                                                            Додаток 1

          до  протоколу № 2 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 22 листопада 2019р.

СПОСТЕРЕЖНИЙ ЛИСТ

визначення фактичної зайнятості працівників

протягом робочого дня

Підрозділ: Найменування професії (посади):
Кухар
   
Робоче місце №1(2)

Дата спостереження:

15листопада 2019 року

 

Меню: 1. Макарони відварні з маслом вершковим, котлета рублена, хліб житньо-пшеничний, чай з цукром.

             2. Суп картопляний з рисовою крупою, ліниві голубці, хліб пшеничний, компот з яблук, банани.

Буфет : ватрушка з колбасою, бутерброд з сосискою, бутерброд з колбасою напівкопченою, булочка з твердим сиром, ватрушка з творогом, пиріжок з яблуками, рогалик з повидлом.

Час Зміст виконуваної роботи Тривалість, хв.
1 2 3
6.00 Початок роботи -
6.00-6.30 Включення плит, заливання відрами гарячої води в каструлі 30
6.30-7.10 Заміс тіста 40
7.10-9.00

Формування, випікання хлібобулочних виробів,

приготування чаю. Під час розстоювання тіста кухар  відварює та промиває макаронні вироби.

приготування чаю.

110 *
9.00-10.00 Підготовка до приготування перших страв 60*
10.00-10.30 Нарізання яблук на компот 30
10.30-11.00 Варіння компоту 30*
11.00-11.10 Нарізання хліба 10
11.10-11.45 Приготування першої страви 35*
11.45-12.05 Нарізання бананів 20
12.05-12.30 Реалізація готових страв працівникам закладу 25
12.30-13.30 Видача другої страви 60
13.30-14.00 Прибирання харчоблоку 30
14.00 Кінець роботи  
       

*зайнятість в умовах дії шкідливих і важких виробничих факторів

Висновки: загальна тривалість робочого дня кухаря складає 480 хвилин. В умовах дії шкідливих і важких виробничих факторів робітник зайнятий 235 хв., що становить 49% робочого часу.

Спостереження узагальнив                                                       О.Г.Мамонтова

Ознайомлені:                                       Чемерис Т.С.

                                                               Пустовойт В.

  Додаток 1

          до  протоколу № 2 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 22 листопада 2019р.

СПОСТЕРЕЖНИЙ ЛИСТ

визначення фактичної зайнятості працівників

протягом робочого дня

Підрозділ: Найменування професії (посади):
Кухар2
   
Робоче місце №1(2)

Дата спостереження:

15листопада 2019 року

 

Меню: 1. Макарони відварні з маслом вершковим, котлета рублена, хліб житньо-пшеничний, чай з цукром.

             2. Суп картопляний з рисовою крупою, ліниві голубці, хліб пшеничний, компот з яблук, банани.

Буфет : ватрушка з ковбасою, бутерброд з сосискою, бутерброд з ковбасою напівкопченою, булочка з твердим сиром, ватрушка з сиром, пиріжок з яблуками, рогалик з повидлом.

Час Зміст виконуваної роботи Тривалість, хв.
1 2 3
6.00 Початок роботи -
6.00-6.30 Включення плит, заливання відрами гарячої води в каструлі 30
6.30-7.00 Перемелювання м'яса на електром'ясорубці 30
7.00-8.30

Формування та обжарювання котлети рубленої

приготування чаю.

90 *
8.30-8.45 Видача готових страв 15
8.45-9.20 Відварювання капусти для приготування лінивих голубців 35*
9.20-9.30 Видача готової страви 10
9.30-10.10 Відварювання рису 40*
10.10-10.30 Шаткування капусти 20
10.30-10.45 Видача готових страв 15
10.45-11.00 Перемелювання м'яса на електром'ясорубці 15
11.00-11.15 Приготування фаршу 15
11.15-12.25 Формування голубців та їх випікання. Роздача страв. 70*
12.25-13.30 Видача першої страви 65
13.30-14.00 Прибирання харчоблоку 30
14.00 Кінець роботи  
       

*зайнятість в умовах дії шкідливих і важких виробничих факторів

Висновки: загальна тривалість робочого дня кухаря складає 480 хвилин. В умовах дії шкідливих і важких виробничих факторів робітник зайнятий 235 хв., що становить 49% робочого часу.

Спостереження узагальнив                                                       О.Г.Мамонтова

Ознайомлені:                                       Чемерис Т.С.

                                                               Пустовойт В.В.

Додаток 2

          до  протоколу № 2 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 22 листопада2019 р.

СПОСТЕРЕЖНИЙ ЛИСТ

визначення фактичної зайнятості працівників

протягом робочого дня

Підрозділ: Найменування професії (посади):
Сестра медична
   
Робоче місце № 3

Дата спостереження:

18 листопада 2019 року

Час Зміст виконуваної роботи Тривалість, хв.
1 2 3
8.00

Початок роботи

-

8.00-9.10

Прийом дітей, ранковий огляд

70*

9.10-9.25

Зняття проби з їжі

15*

9.25-10.45

Ранковий огляд класів, перевірка температурного режиму.

80*

10.45-11.20

Корекція меню та продуктів

35

11.20-11.40 Контроль за закладкою

20*

11.40-12.00 Приготування розчину хлорного вапна

20*

12.00-12.30 Обідня перерва

 

12.30-12.40 Зняття проби з обіду

10*

12.40-13.15 Контроль за роздачею страв в обід

35

13.15-13.40 Контроль за обідом

25

13.40-15.20 Робота з документацією

100

15.20-16.15 Перевірка прибирання в класних кімнатах

55

16.15

Кінець роботи

-

*Зайнятість на роботах з особливим характером праці

Висновки:загальна тривалість робочого дня сестри медичної складає 465 хвилин. На роботах з особливим характером праці працівник зайнятий 215 хвилин, що становить 46,3 % робочого часу.

Спостереження узагальнив                                                      О.Г.Мамонтова

Ознайомлені:                                                              Битюцька А.О.
                                                                                                                  Додаток 3

          до  протоколу № 2 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 22 листопада 2019р.

СПОСТЕРЕЖНИЙ ЛИСТ

визначення фактичної зайнятості працівників

протягом робочого дня

Підрозділ: Найменування професії (посади):
Секретар-друкарка
   
Робоче місце № 4

Дата спостереження:

19листопада 2019 року

Час Зміст виконуваної роботи Тривалість, хв.
1 2 3
8.00

Початок роботи

-

8.00-8.30 Організація робочого місця

30

8.30-8.50 Робота з вхідною документацією

20*

8.50-10.10

Реєстрація вхідної документації

80

10.10-10.50

Робота за комп’ютером

40*

10.50-11.20 Технологічна перерва

40

11.20-12.00 Робота за комп’ютером

40*

12.00-13.00 Обідня перерва

-

13.00-13.40 Робота за комп’ютером

40*

14.00-15.05 Оформлення документації

85

15.05-15.55 Робота за комп’ютером

40*

15.55-17.00 Робота з діловодства. Комплектування документів

65

17.00

Кінець роботи

-

*Зайнятість на роботах з особливим характером праці

Висновки:загальна тривалість робочого дня секретаря-друкарки складає 480 хвилин. В умовах дії шкідливих і важких виробничих факторів робітник зайнятий 180 хв., що становить 37,5 % робочого часу.

Спостереження узагальнив                                                     О.Г.Мамонтова

Ознайомлені:                                                               Прохорова В.М.


                                                                                                                  Додаток 4

          до  протоколу № 2 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 22 листопада 2019 р.

СПОСТЕРЕЖНИЙ ЛИСТ

визначення фактичної зайнятості працівників

протягом робочого дня

Підрозділ: Найменування професії (посади):
Прибиральник службових приміщень
   
Робоче місце № 5(6-7)

Дата спостереження:

20листопада 2019 року

Час Зміст виконуваної роботи Тривалість, хв.
1 2 3
7.30

Початок роботи

-

7.30-7.35

Підготовка інструментів, миючих та дезінфікуючих засобів

5

7.35-9.00

Прибирання приміщення

85

9.00-9.30

Прибирання та дезінфекційна обробка туалетів

30*

9.30-10.20

Прибирання приміщення

50

10.20-10.30

Особисті потреби

10

10.30-12.00

Прибирання приміщення

90

12.00-13.00

Обідня перерва

-

13.00-14.00

Прибирання приміщення

60

14.00-14.10

Особисті потреби

10

14.10-14.50

Прибирання та дезінфекційна обробка туалетів

40*

14.50-16.20

Прибирання приміщення

90

16.20-16.30

Прибирання робочого місця

10

16.30

Кінець роботи

-

*Зайнятість на роботах з особливим характером праці

Висновки:загальна тривалість робочого дня прибиральника службових приміщеньскладає 480 хвилин. На роботах з особливим характером праці працівник зайнятий 70 хвилин, що становить 14,6%робочого часу.

Спостереження узагальнив                                                     О.Г.Мамонтова

Ознайомлені:                                                             Гаврищенко Н.О.

                                                                                    Опалько С.М.

                                                                                    Іванова Т.І.

                                                                                    

                                                                                

                  
                                                                                                                  Додаток 5

          до  протоколу № 2 засідання

          постійно діючої атестаційної

          комісії від 22 листопада 2019 р.

 

ПЕРЕЛІК

робочих місць, професій і посад в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів

№ 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я » Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», працівникам яких пропонується підтвердити право на щорічні додаткові відпустки за роботу в особливих умовах праці

 

№№

п/п

Найменування професії,
посади
Фактична зайнятість протягом робочого дня,
%
Розділ списку* Визначена тривалість відпустки, календарних днів
1 2 3 4 5
1 Сестра медична 46,3 Розділ ХVІІ «Охорона здоров’я, освіта та соціальна допомога», підрозділ «Загальні професії медичних працівників закладів та установ охорони здоров’я, соціального захисту населення та освіти», позиція 133 -
2 Секретар-друкарка 37,5

Розділ ХХІІ «Загальні професії за всіма галузями господарства», підрозділ «Інші види виробництв»,

позиція 58

-
3 Прибиральник службових приміщень,зайнятий прибиранням загальних убиралень та санвузлів 14,6

Розділ 22 «Загальні професії за усіма галузями господарства», підр., «Інші види виробництв»

Позиція 61

-

* Додаток 2 до постанови КМУ від 17 листопада 1997 року № 1290 (із змінами та доповненнями)

               

Голова атестаційної комісії                                                  О.Г.Мамонтова


 

ПРОТОКОЛ

засідання постійно діючої атестаційної комісії по проведенню атестації робочих місць за

 умовами праці в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я »

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

“26” грудня 2019р.                                                                                             № 3                   

Слухали:

Інформацію голови атестаційної комісії Мамонтову О.Г. про виконання Плану заходів по проведенню атестації робочих місць за умовами праці в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр « Сузір’я » Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» для підтвердження права працівників на пільги та компенсації за роботу в шкідливих та важких виробничих умовах.

Вирішили:

  1. Погодитись з результатами проведеної роботи по визначенню фактичної зайнятості працівників, поданих атестаційній комісії у вигляді спостережних листів
  2. Враховуючи, що зайнятість працівників на робочих місцях кухаря – 49,0% у шкідливих та важких виробничих умовах, атестаційна комісія вирішила проводити подальшу роботу та провести лабораторні та інструментальні дослідження факторів виробничого середовища та трудового процесу. За підсумками проведеної роботи по атестації робочих місць за умовами праці по робочим місцям кухаря відповідно до факторів виробничого середовища та трудового процесу, надати пільги та компенсації
  3. За підсумками проведеної роботи щодо визначення фактичної зайнятості працівників які працюють в особливих умовах праці, не підтверджено право на щорічну додаткову відпустку по робочих місцям зайнятість становить:

-         Сестра медична – 46,3 % робочого часу;

-         Прибиральник службових приміщень – 14,6 % робочого часу;

-         Секретар-друкарка – 37,5 % робочого часу;

  1. Відповідно до проведеної роботи підготувати проект наказу «Про результати чергової атестації робочих місць за умовами праці» та надати матеріали з висновками атестаційної комісії та узгодженням з профспілковим комітетом.

Голова атестаційної комісії                                                     О.Г.Мамонтова

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

проспект Перемоги, 16, м. Кіровоград, 25002, тел.(0522) 24-85-52; ЄРДПОУ 33428884;  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">nvo_20@ukr.net

 


НАКАЗ

27  листопада 2019 року                                                                   № 508/о

Про результати чергової атестації

робочих місць за умовами праці

         Розглянувши пропозиції, внесені постійно діючою атестаційною комісією по проведенню атестації робочих місць за умовами праці щодо підтвердження права працівників комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір'я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» на визначені законодавством України пільги та компенсації за роботу в шкідливих та важких виробничих умовах або за особливий характер праці

НАКАЗУЮ:

1. Не підтверджувати право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці у зв'язку з тим, що фактична зайнятість сестри медичної, прибиральника службових приміщень та секретаря - друкарки протягом робочого дня менша визначеної законодавчо-нормативними актами (менше 50 %).

2. Заступнику директора з господарської справи Мамонтовій О.Г.:

2.1. Організувати проведення лабораторно-інструментальних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочому місці кухаря.

3. Контроль за виконання даного наказу покласти на заступника директора з господарських справ Мамонтову О.Г.

В.о.директора                                           Н.О.Цибуля