Мета та завдання роботи МО вчителів початкових класів на 2017-2018 навчальний рік
ПРОБЛЕМА
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 20 – ДЮЦ «СУЗІР’Я»
Удосконалення методичної компетентності
вчителя шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій
ЗАВДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
НА 2017/2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
- Будувати роботу МО згідно з Державною національною програмою
«Освіта» (Україна ХХІ ст.), Законом України «Про освіту», Законом «Про мови в Україні», Концепцією загальної середньої освіти, Державною програмою «Вчитель», Державними стандартами базової і повної середньої освіти, концепцією державної мовної політики в Україні та методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання в початковій школі у 2017/2018 навчальному році.
- Продовжити роботу над реалізацією Державного стандарту початкової
освіти, оновлених навчальних програм та вивчення нормативних документів про освіту.
- Забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-
виховного процесу:
- пошук та розробка ефективних методів навчання і виховання учнів;
- впровадження інноваційних сучасних технологій;
- урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та
виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;
- проведення уроків з використанням ІКТ, підвищення їхньої ролі в
активізації пізнавальної діяльності школярів.
4. З метою вдосконалення розвивального середовища роботу МО спрямувати на формування в учнів ключових компетентностей, які передбачають їх особистісно–соціальний та інтелектуальний розвиток.
5. Вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.
- Систематично працювати з обдарованими і здібними учнями, залучати їх
до участі в різноманітних конкурсах учнівської творчості, олімпіадах, конкурсах.
7. Розвиток в учнів самостійного критичного та креативного мислення, навичок інтерактивного здобування знань.
- Створення умов для реалізації особистісно-орієнтованого підходу до
навчання, виховання та розвитку особистості.
- Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.
10. Вивчення та впровадження в педагогічну діяльність кращий досвід роботи вчителів початкових класів.
11. Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів.
ПРОБЛЕМНІ МЕТОДИЧНІ ПИТАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА 2017/2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Річні теми | Форма завершення |
1 | Шумак Н.Г. | Особистісно орієнтований підхід до розвитку творчої особистості молодшого школяра | Добірка завдань для розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках української мови та літ. читання |
2 | Фіалковська Я.П. | Формування логічного мислення молодших школярів в процесі навчальної діяльності | Серія уроків для 4 класу з літературного читання |
3 | Деморацька Г.І. | Формування позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльності в системі екологічної освіти й виховання | Індивідуальні картки з української мови на екологічну тематику |
4 | Щорба Ю.В. | Використання ІКТ як засіб підвищення ефективності уроку | Добірка презентацій до уроків природознавства |
5 | Стукаленко О.П. | Система розвивального навчання Ельконіна-Давидова | Добірка фрагментів уроків математики з даної теми |
6 | Гуд В.Я. | Творчий підхід до навчання як передумова успішного формування мовної особистості молодшого школяра | Дидактичні ігри на допомогу вчителю під час вивчення теми «Іменник» |
7 |
Росчислав Т.В. |
Розвиток критичного мислення на уроках у початкових класах. | Методи та форми з технології «Критичне мислення» |
8 | Клюй І.С | Диференційований підхід у навчанні молодших школярів української мови | Види вправ для розвитку мовленнєвих здібностей та уваги школярів |
9 | Попова Ж.В. | Використання ігрових та дослідницьких технологій у навчально-виховному процесі | Види проектів для роботи з учнями початкових класів |
10 | Резніченко Н.В. | Розвиток комунікативних здібностей, пізнавальної активності молодших школярів в умовах особистісно зорієнтованого навчання. | Система творчих завдань із розвитку мислення і мовлення. |
11 | Протасова О.Ю. |
Формування комунікативної компетентності молодшого школяра |
Програвання в уяві учнів комунікативних ситуацій |
12 | Кравцова О.А | Підвищення ефективності навчального процесу шляхом інтерактивної діяльності учнів на уроці | Добірка дидактичних та рольових ігор |
13 | Снєгова О.В. | Підвищення ефективності сучасного уроку шляхом використання інтерактивних методів навчання | Дидактичні ігри на уроках навчання грамоти |
14 | Ткаченко Л.А. | Формування компетентних способів навчально- пізнавальної й природоохоронної діяльності | Методи екологічного виховання молодших школярів |
15 |
Куценко Н.О. | Диференційований підхід до вивчення рідної мови | Добірка диференційованих завдань до вивчення рідної мови на уроках навчання грамоти в 1класі |
НАПРЯМКИ РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
І. Діагностично-прогностичний напрямок:
створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси Інтернет;
стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
вдосконалення навчально-виховного процесу.
ІІ. Навчально-методичний напрямок:
забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
моделювання продуктивної технології інноваційного навчально-виховного процесу;
теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення навчально-виховного процесу;
використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
методичний супровід атестації педагогічних кадрів.
ІІІ. Організаційно-координаційний напрямок:
підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів;
розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в міжатестаційний період.