Аналіз роботи педагога-організатора за І семестр 2022-2023 навчального року
Аналіз роботи
педагога-організатора
за І семестр 2022-2023 навчального року
Сучасна школа вимагає докорінного переосмислення системи виховання, оновлення змісту, форм і методів духовного становлення особистості на основі гуманізації життєдіяльності здобувача освіти, створення умов для самореалізації у різних видах творчої діяльності. Всебічно і гармонійно сформована особистість є метою цивілізованого суспільства.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Реалізація завдань здійснювалася шляхом співпраці з педагогічним, учнівським, батьківським колективами, громадськими організаціями, позашкільними закладам, залучення учнів до участі у конкурсах; через роботу учнівського самоврядування та через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема технології колективного творчого виховання, технології саморозвитку.
Учнівське самоврядування закладу здійснюється через роботу дитячої організації «Максимум», яка має на меті виховання творчої, соціально-активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації.
Головою Ради учнівського самоврядування є учениця 9 класу.
Голова старостату учениця 7 класу 2 рази на тиждень збирала старост. На старостаті обговорювались та розподілялись завдання на тиждень, звітували про участь класних колективів у заходах.
Засідання Ради учнівського самоврядування проводились згідно з ситуацією та можливостями. На них обговорювались питання, щодо плану роботи на І півріччя, визначались завдання для роботи комісій, планували заходи, їх проведення та підсумки.
Велика увага приділялась вихованню патріотизму, любові до України, підтримці захисників України.
Члени учнівського самоврядування, волонтери класів брали активну, безпосередню участь у проведенні благодійних акцій, направлених на допомогу українській армії: «Смілива гривня» та «ЗСУ потрібні дрони», мали зустріч із воїнами, яким вручили дрон для наближення Перемоги над підступним ворогом, провели засідання Ради, присвячене 31 річниці Незалежності України
Протягом навчального року члени учнівського самоврядування співпрацювали з СПС закладу - допомагали у проведенні акцій, рейдів по боротьбі зі спізненнями та шкідливими звичками, проводили інформаційну роботу по недопущенню серед здобувачів освіти проявів булінгу.
За участю членів учнівського самоврядування було проведені такі заходи:
Свято Першого дзвоника та Дня знань ( в он-лайн форматі); заходи до Олімпійського тижня; Дня Учителя; Захисника України; Дня української писемності та мови, Дня толерантності, Дня Збройних Сил України; Дня боротьби зі СНІДом; Тижня правового та превентивного виховання; Дня волонтера; привітання до новорічних та різдвяних свят», міському челенджі «Різдвяний дзвін», який мав на меті привітати та підтримати воїнів ЗСУ; брали активну участь у проведенні заходів до Тижнів безпеки життєдіяльності.
Представники учнівського самоврядування на чолі з Головою Ради брали участь у он-лайн засіданнях та сесіях міського Парламенту дітей, ІІІ міському форумі учнівської молоді «Гідність, права, свободи людини чесноти вільного суспільства», всеукраїнському фотоконкурсі «Моя Україно!», у виборах Голови міського Парламенту дітей.
За можливості, проводили цікаві інформаційні хвилинки, вікторини до календарних дат та тематичних Тижнів, організували фотовиставку, присвячену Всесвітньому Дню захисту тварин «Лапи, вуса, хвіст», створили відеоколлаж до Тижня трудового та профорієнтаційного виховання «В праці життя і краса людини» для здобувачів освіти початкових та середніх класів, організували та провели випуск стіннівки: «Твоє здоров’я - в твоїх руках!» для учнів 5-9 класів.
Протягом семестру реалізовувалися завдання:
- спрямовування підлітків на роботу над собою, на здійснення своїх намірів щодо розвитку своєї особистості, розвитку лідерської позиції;
- формування навичок співпраці в команді;
- стимулювання творчої і соціальної активності та ініціативи;
- формування творчості, креативності;
- значна увага приділялася мотиваційному аспекту.
В умовах війни, вимушеного частково-дистанційного навчання за можливості проводились заняття з лідерами та збори старостату, на яких розглядалися різні методи роботи, практикувалися тренінгові вправи, вивчався досвід провідних світових лідерів, які досягли успіху завдяки своїм лідерським якостям.
У ІІ семестрі планується робота, яка буде направлена на підвищення активності здобувачів освіти в учнівському самоврядуванні закладу, розвитку їх лідерських якостей.