Аналіз роботи вчителя-логопеда логопедичного пункту за 2022-2023 навчальний рік
Аналіз роботи
вчителя-логопеда логопедичного пункту
КЗ «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»
за ІІ семестр 2022-2023 навчального року
Домаранської Зої Прокопівни
Всього: | Порушення мовлення: | |||||||
ЗНМ | ФНМ | ФФНМ |
заїкува тість |
Дизартрія | Дислексія | Дисграфія | ||
Виявлено дітей | 57 | 3 | 24 | 30 | - | - | - | - |
Зараховано до логопедичного пункту | 28 | - | 5 | 23 | - | - | - | - |
Прибуло протягом року | 9 | - | 4 | 3 | - | - | - | 2 |
Виписано з виправленим мовленням | 26 | - | 3 | 23 | - | |||
Виписано з покращеним мовленням | 5 | - | 1 | 4 | ||||
Залишено для продовження занять |
6 | 1 | 3 | 2 |
Четверо учнів перебували в умовах інклюзивного навчання.
Закінчили навчальний рік зі значними успіхами у навчанні та поведінці.
Корекційно –розвиткова робота «Розвиток мовлення» буде продовжена.
Протягом 11 семестру знову проводилася
робота за лексико-граматичними темами. Всі учні-логопати успішно засвоїли даний матеріал. 26 дітей з 28 виписані з виправленою мовою. Діти, що зараховані на корекційні заняття протягом року, значно покращили своє мовлення, але все ж з ними буде продовжена робота в новому навчальному році. Це 2-є дітей з дисграфією (порушення писемного мовлення), 3-є з фонетико-фонематичними порушеннями та один учень не оволодів правильною вимовою звука Р.
З 22 травня по 02 червня пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників при ОІППО імені Василя Сухомлинського за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вчителів-дефектологів та інших педагогічних працівників , які надають корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами у закладі з інклюзивним навчанням ( специфіка роботи вчителя-дефектолога у закладі загальної середньої освіти)». Обсягом 72 год.та виконала випускну творчу роботу за темою «Дитяча кінезіологія. Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами».
Здобуті знання, розуміння і навички будуть застосовувати у практичній діяльності вчителя-логопеда.