Аналіз роботи вчителя-логопеда логопедичного пункту за 2023-2024 н.р.
Аналіз роботи
вчителя-логопеда логопедичного пункту
КЗ «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»
за 1 семестр 2023-2024 навчального року
Домаранської Зої Прокопівни
ЗВІТ
про результати обстеження мовлення дітей
на логопедпункті при КЗ «Академічна гімназія»
станом на вересень 2023 року
ЗНЗ |
Кількість початкових класів по мікрорайону |
Обстежено учнів |
Виявлено порушення мовлення |
Зараховано з порушенням мовлення |
|||||||||
Всього: 55 |
Всього: 28 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
ЗНМ |
ФПМ |
ФФПМ |
Заїкуватцсть |
ЗНМ |
ФПМ |
ФФПМ |
Заїкуватість |
дизартрія |
Дислексія |
Дисграфія |
|||
№14№20
|
22 |
174 |
2 |
20 |
31 |
2 |
2 |
5 |
19 |
2 |
- |
- |
- |
За осінні місяці прибуло ще 14 дітей, які потребують логопедичної корекції. Станом на 22 грудня дітей-логопатів було 42, 7 з них виписані з виправленою мовою.
За перший семестр діти працювали за такими лексичними темами як «Кропивницький – місто моєї мрії», «Моя сім’я», «Овочі», «Фрукти. Дерева», «Ягоди. Кущі», «Осінь», «Моя Батьківщина», «Перелітні птахи», «Свійські птахи», «Зима. Зимуючі птахи», «Дикі тварини. Життя тварин взимку», «Свійські тварини та їх малята», «Екзотичні тварини». Також діти оволодівали граматичними категоріями: творення множини, слів із здрібніло-пестливими суфіксами, назви істот і неістот, іменників чоловічого, жіночого, середнього роду тощо. Велика увага приділялася патріотичному вихованню: діти знайомилися з державними та народними символами, вивчали вірш «Що таке Батьківщина» методом Ейдетики, із захопленням робили розмальовки для юних патріотів «Я українець», «Я українка», проводилися бесіди про воєнний стан в країні та важливість навчання державної мови.
Звичайно, переважна частина занять відводилася усуненню порушень вимови, подоланню порушень читання та письма. Деякі діти оволоділи правильною вимовою шиплячих, свистячих, сонорних звуків. Багатьом з тих чи інших причин ще треба тривалий час для подолання труднощів.
Часто заняття проводилися в присутності батьків, що давало змогу скоріше оволодіти тими чи іншими навичками і виробити єдині вимоги до усунення труднощів у навчанні.
Працюю в тісному контакті з соціально-психологічною службою, вчителями та вихователями груп продовженого дня, асистентами вчителя, що стосується роботи з інклюзивними дітьми.
Аналіз роботи
вчителя-логопеда логопедичного пункту
КЗ «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»
за 1 семестр 2023-2024 навчального року
Домаранської Зої Прокопівни
ЗВІТ
про результати обстеження мовлення дітей
на логопедпункті при КЗ «Академічна гімназія»
станом на вересень 2023 року
ЗНЗ |
Кількість початкових класів по мікрорайону |
Обстежено учнів |
Виявлено порушення мовлення |
Зараховано з порушенням мовлення |
|||||||||
Всього: 55 |
Всього: 28 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
ЗНМ |
ФПМ |
ФФПМ |
Заїкуватцсть |
ЗНМ |
ФПМ |
ФФПМ |
Заїкуватість |
дизартрія |
Дислексія |
Дисграфія |
|||
№14№20
|
22 |
174 |
2 |
20 |
31 |
2 |
2 |
5 |
19 |
2 |
- |
- |
- |
За осінні місяці прибуло ще 14 дітей, які потребують логопедичної корекції. Станом на 22 грудня дітей-логопатів було 42, 7 з них виписані з виправленою мовою.
За перший семестр діти працювали за такими лексичними темами як «Кропивницький – місто моєї мрії», «Моя сім’я», «Овочі», «Фрукти. Дерева», «Ягоди. Кущі», «Осінь», «Моя Батьківщина», «Перелітні птахи», «Свійські птахи», «Зима. Зимуючі птахи», «Дикі тварини. Життя тварин взимку», «Свійські тварини та їх малята», «Екзотичні тварини». Також діти оволодівали граматичними категоріями: творення множини, слів із здрібніло-пестливими суфіксами, назви істот і неістот, іменників чоловічого, жіночого, середнього роду тощо. Велика увага приділялася патріотичному вихованню: діти знайомилися з державними та народними символами, вивчали вірш «Що таке Батьківщина» методом Ейдетики, із захопленням робили розмальовки для юних патріотів «Я українець», «Я українка», проводилися бесіди про воєнний стан в країні та важливість навчання державної мови.
Звичайно, переважна частина занять відводилася усуненню порушень вимови, подоланню порушень читання та письма. Деякі діти оволоділи правильною вимовою шиплячих, свистячих, сонорних звуків. Багатьом з тих чи інших причин ще треба тривалий час для подолання труднощів.
Часто заняття проводилися в присутності батьків, що давало змогу скоріше оволодіти тими чи іншими навичками і виробити єдині вимоги до усунення труднощів у навчанні.
Працюю в тісному контакті з соціально-психологічною службою, вчителями та вихователями груп продовженого дня, асистентами вчителя, що стосується роботи з інклюзивними дітьми.