Аналіз роботи вчителя-логопеда логопедичного пункту за 2023-2024 н.р.

Posted in Сторінка логопеда

0-02-05-99cdb7e47b011a956c6ac9c9442ee89ef3e5f976147f5ba507df1ea87457d2b1 de0181cf

 

 

Аналіз  роботи

вчителя-логопеда логопедичного пункту

 КЗ «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»

за 1 семестр 2023-2024 навчального року

Домаранської Зої Прокопівни

                                                                   ЗВІТ                                                                  

про результати обстеження мовлення дітей

на логопедпункті при КЗ «Академічна гімназія»

станом на вересень 2023 року

            ЗНЗ

Кількість  

початкових класів

по мікрорайону

Обстежено

учнів

Виявлено порушення мовлення

Зараховано з порушенням мовлення

Всього: 55

          Всього: 28

ЗНМ

ФПМ

ФФПМ

Заїкуватцсть

ЗНМ

ФПМ

ФФПМ

Заїкуватість

дизартрія

Дислексія

Дисграфія

№14№20

22

174

2

20

31

2

2

5

19

  2

-

-

-

 

За осінні місяці прибуло ще 14 дітей, які потребують логопедичної корекції. Станом на 22 грудня дітей-логопатів було 42, 7 з них виписані з виправленою мовою.

     За перший семестр діти працювали за такими лексичними темами як «Кропивницький – місто моєї мрії», «Моя сім’я», «Овочі», «Фрукти. Дерева», «Ягоди. Кущі», «Осінь», «Моя Батьківщина», «Перелітні птахи», «Свійські птахи», «Зима. Зимуючі птахи», «Дикі тварини. Життя тварин взимку», «Свійські тварини та їх малята», «Екзотичні тварини». Також діти оволодівали граматичними категоріями: творення множини, слів із здрібніло-пестливими суфіксами, назви істот і неістот, іменників чоловічого, жіночого, середнього роду тощо. Велика увага приділялася патріотичному вихованню: діти знайомилися з державними та народними символами, вивчали вірш «Що таке Батьківщина» методом Ейдетики, із захопленням робили розмальовки для юних патріотів «Я українець», «Я українка», проводилися бесіди про воєнний стан в країні та важливість навчання державної мови.

     Звичайно, переважна частина занять відводилася усуненню порушень вимови, подоланню порушень читання та письма. Деякі діти оволоділи правильною вимовою шиплячих, свистячих, сонорних звуків. Багатьом з тих чи інших причин ще треба тривалий час для подолання труднощів.

     Часто заняття проводилися в присутності батьків, що давало змогу скоріше оволодіти тими чи іншими навичками і виробити єдині вимоги до усунення труднощів у навчанні.

     Працюю в тісному контакті з соціально-психологічною службою, вчителями та вихователями груп продовженого дня, асистентами вчителя, що стосується роботи з інклюзивними дітьми.

 

 

0-02-05-711d187947a9b6e8eca8eef822de920af33e32703f51fd5e79d9308dae6931a8 aa04cec7

 

 

 

0-02-05-12f176db8a70c942dc76766de5c1ae7509387f801aaa1f6d8c4de5dd94580495 2e0dd52c   

 

Аналіз  роботи

вчителя-логопеда логопедичного пункту

 КЗ «Академічна гімназія Кропивницької міської ради»

за 1 семестр 2023-2024 навчального року

Домаранської Зої Прокопівни

ЗВІТ                                                                  

про результати обстеження мовлення дітей

на логопедпункті при КЗ «Академічна гімназія»

станом на вересень 2023 року

            ЗНЗ

Кількість  

початкових класів

по мікрорайону

Обстежено

учнів

Виявлено порушення мовлення

Зараховано з порушенням мовлення

Всього: 55

          Всього: 28

ЗНМ

ФПМ

ФФПМ

Заїкуватцсть

ЗНМ

ФПМ

ФФПМ

Заїкуватість

дизартрія

Дислексія

Дисграфія

№14№20

22

174

2

20

31

2

2

5

19

  2

-

-

-

За осінні місяці прибуло ще 14 дітей, які потребують логопедичної корекції. Станом на 22 грудня дітей-логопатів було 42, 7 з них виписані з виправленою мовою.

     За перший семестр діти працювали за такими лексичними темами як «Кропивницький – місто моєї мрії», «Моя сім’я», «Овочі», «Фрукти. Дерева», «Ягоди. Кущі», «Осінь», «Моя Батьківщина», «Перелітні птахи», «Свійські птахи», «Зима. Зимуючі птахи», «Дикі тварини. Життя тварин взимку», «Свійські тварини та їх малята», «Екзотичні тварини». Також діти оволодівали граматичними категоріями: творення множини, слів із здрібніло-пестливими суфіксами, назви істот і неістот, іменників чоловічого, жіночого, середнього роду тощо. Велика увага приділялася патріотичному вихованню: діти знайомилися з державними та народними символами, вивчали вірш «Що таке Батьківщина» методом Ейдетики, із захопленням робили розмальовки для юних патріотів «Я українець», «Я українка», проводилися бесіди про воєнний стан в країні та важливість навчання державної мови.

     Звичайно, переважна частина занять відводилася усуненню порушень вимови, подоланню порушень читання та письма. Деякі діти оволоділи правильною вимовою шиплячих, свистячих, сонорних звуків. Багатьом з тих чи інших причин ще треба тривалий час для подолання труднощів.

     Часто заняття проводилися в присутності батьків, що давало змогу скоріше оволодіти тими чи іншими навичками і виробити єдині вимоги до усунення труднощів у навчанні.

     Працюю в тісному контакті з соціально-психологічною службою, вчителями та вихователями груп продовженого дня, асистентами вчителя, що стосується роботи з інклюзивними дітьми.