Аналіз роботи Ради учнівського самоврядування за І семестр 2020-2021 навчального року

Posted in Учнівське самоврядування

imag3243125ыпыпффпвфупыes_1.jpg

 

 

 

 

 

 

Аналіз роботи

Ради учнівського самоврядування

за І семестр 2020-2021 навчального року

Важливим аспектом самоорганізації дитини є учнівське самоврядування, що є універсальною формою організаторської діяльності, яку можна вважати способом організації життя шкільного колективу та чинником творчої самореалізації особистості.

Через залучення здобувачів освіти до діяльності учнівського самоврядування відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави.

Учнівське самоврядування закладу здійснюється через роботу дитячої організації «Максимум»,  яка має на меті виховання творчої, соціально - активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації.

З початку 2020-2021 навчального року було продовжено роботу Ради учнівського самоврядування,головою якої є учениця 11 класу – а заступником  учениця 10-А класу.

Діяло 7 комісій:

«Освіти та навчання»  

Голова комісії – учениця 9 -Б класу.

Мета: організація інтелектуального розвитку дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів, залучення школярів до підготовки та проведення інтелектуальних програм та конкурсів.

Завдання: організовувати виставки, конкурси з різних навчальних дисциплін, допомагати учням, що не встигають, надаючи їм консультації.

Протягом І семестру члени комісії допомагали в підготовці та участі в асинхронних інтелектуальних іграх, проведенні предметних тижнів, брали участь в олімпіадах з різних предметів.

«Спорту та здоров’я».

Голова комісії – учениця 9-В класу.

Мета: заохочувати учнів до здорового способу життя.

Завдання: організація проведення змагань, спортивних свят, походів, екскурсій, подорожей.

Брали участь в спортивних змаганнях: спортивному квесті для учнів початкових класів, допомагали вчителям фізичної культури у суддівстві змагань, проведенні «Олімпійського уроку».

«Дозвілля та відпочинку».

Голова комісії – учениця 7-В класу.

Мета: організація змістовного дозвілля дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів; залучення дітей та підлітків на основі ініціативи до підготовки та проведення творчих справ, дозвільних програм.

Завдання: піклуватися про естетичне виховання школярів, розвиток їх художніх здібностей; брати участь у художньому оформленні школи; організовувати і проводити концерти, шоу-програми.

Члени комісії брали участь у проведенні свята Першого Дзвоника, селфі-фесті до Дня краси «Краса починається з тебе», онлайн фотоконкурсі «Природа навколо мене».

До місячника української писемності та мови були проведені: вікторина «Говори українською», флеш-моб до Дня Гідності та Свободи, акція для учнів молодших класів «Хай буде мир на всій Землі», акція «Прикрасимо школу своїми руками», учні закладу взяли участь у онлайн фотоконкурсі «Я і мій домашній улюбленець», створили онлайн привітання для педагогів закладу з Днем Учителя.

Члени комісії брали активну участь у підготовці та проведенні всіх заходів, які були організовані в закладі протягом І семестру.

«Дисципліни та порядку».

Голова комісії – учень 10-Б класу.

Мета: підтримка дисципліни у шкільному колективі учнів.

Завдання: контролювати чергування класів по школі; зовнішній вигляд учнів; спізнення на уроки спільно з соціально-педагогічною службою школи.

Члени комісії проводили акції по попередженню тютюнопаління серед школярів, оформленні виставок малюнків в рамках місячника морально-правового виховання, рейди по перевірці чергування по школі, стану класних куточків, куточків національної символіки, про що доповідали на засіданнях Ради учнівського самоврядування та зборах старостату, провели правову вікторину для учнів 5,7,10 класів, акцію «Червона стрічка – символ розуміння» серед учнів школи до Дня боротьби зі СНІДом. Членами учнівського самоврядування був створений ролік про булінг.

«Преси та інформації».

Голова комісії –  учениця 8-А класу.

Мета: вивчення громадської думки учнів про шкільне життя; висвітлення подій шкільного життя, роботи учнівського самоврядування.

Завдання: прес-центр об’єднує учнів, які збирають інформацію про різні події шкільного життя, висвітлюють їх на стенді учнівського самоврядування, проводять конкурси шкільних, класних газет до визначних подій, перевіряють стан класних куточків.

     Члени комісії брали активну участь: в оформленні виставок газет,плакатів, малюнків до свят, місячників, тижнів; проводили опитування на перервах «Як позбутися шкідливих звичок».

«Праці та екології»

Голова комісії – учениця 11 класу.

Мета: організація рейдів по перевірці санітарного стану класів, перевірці стану підручників, організація заходів по благоустрою території школи, збору макулатури.

Завдання: контроль за станом підручників, чергуванням в класах.

Члени комісії здійснювали контроль за чергуванням в класах, перевіряли стан підручників у молодших школярів, перевіряли якість прибирання, сумлінно виконували свої завдання протягом семестру, звітували на засіданнях Ради.

Комісія по роботі з молодшими школярами.

   Голова комісії – учениця 9-Б класу.

Мета:створення умов для відпочинку та розвитку молодших школярів на перервах та під час проведення класних годин.

Завдання:

Проведення цікавих перерв та вікторин, змагань, бесід.

Члени комісії проводили вікторини з молодшими   школярами, акції «Нагодуй пташок» та «Допоможи хворим дітям», гру - подорож на правову тематику для учнів 3-х класів, вікторини з безпеки життєдіяльності, цивільного захисту.

Старостат

Голова старостату –  учениця 10-А класу

Мета:здійснення взаємозв’язку з класними колективами через старост.

Завдання: залучати активних учнів до участі в роботі учнівського самоврядування.

Протягом семестру двічі на тиждень проводились збори старостату, на яких щопонеділка розподілялись завдання на тиждень та щочетверга підводились підсумки роботи за тиждень.

Найбільш активними старостами були представники 5-А, 8-А, 6-А, 6-Б, 9-Б, 9-В, 9-А, 10-А класів.

На початку року було сформовано волонтерський загін, до складу якого увійшли представники 5-11 класів.

Головою волонтерського загону є , учениця 9-В класу.

Члени волонтерського загону вітали ветеранів ІІ Світової війни, які проживають в мікрорайоні школи; проводили акції по збору речей, канцтоварів, іграшок та розподіл їх між дітьми з малозабезпечених сімей під час проведення акцій «Милосердя» та «Щедрий вівторок», допомагали дітям з обмеженими можливостями, які навчаються у закладі; збирали добровільні пожертвування, які були направлені на допомогу та підтримку важкохворих дітей; проводили екологічні акції «Збір використаних батарейок», «Збережи дерево», «Чисте місто»; брали активну участь у всеукраїнських акціях «Хеппі Гав для Сірка» та «Хеппі Няв для Мурчика».

Членів загону було нагороджено подякою за активну участь у Всеукраїнському конкурсі проектних ініціатив «Волонтерство: від усвідомлення до дії».

Команда ерудитів закладу взяла участь у міському асинхронному чемпіонаті з інтелектуальних ігор «Що? Де? Коли?».

У рамках акції «Толерантність і реалії…» учнівське самоврядування провело інтерв’ю «Толерантність і сьогодення» під час якого учні, вчителі мали можливість висловити власну думку про значення слова «толерантність», організували «Скриньку побажань і пропозицій» з метою покращення організації навчально-виховного процесу Учні 5-х класів виготовили колажі до Дня толерантності.

Члени міського Парламенту дітей брали участь у тренінгах по спілкуванню, виявленню лідерських якостей, онлайн засіданнях та сесіях міського Парламенту дітей. Заступниця голови учнівського самоврядування  взяла участь у конкурсі «Лідер року 2020» серед представників учнівського самоврядування міста та отримала грамоту Управління освіти в номінації «Винахідливий лідер».

Члени учнівського самоврядування закладу взяли участь у онлайн конференції «Права дитини в системі кримінального правосуддя», онлайн-челенджах «За що я дякую пожежним, лікарям, воїнам».

Протягом І семестру проводились засідання Ради учнівського самоврядування, на яких вирішувались питання підготовки до свят, зовнішнього вигляду учнів школи, залучення учнів школи до активного учнівського життя та питання, безпосередньо пов’язані з роботою комісій.

В умовах карантину продовжувала свою роботу група «Учнівське самоврядування» у мережі Viber, за допомогою якої відбувалось спілкування з активом учнів закладу.

Основними засобами вдосконалення педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню було: забезпечення реальних прав та обов'язків органів самоврядування; підвищення довіри педагогів до рішень учнівського колективу; кваліфікована, тактовна допомога; цілеспрямоване навчання учнів складній справі організації життя учнівського колективу, адаптація до дистанційного навчання та спілкування в умовах карантину.

У наступному семестрі планується вдосконалити ефективність роботи, розширення повноважень учнівського самоврядування, залучення більшої кількості учнів до активної роботи, враховуючи умови, в яких відбуватиметься   виховна робота та навчальний процес.