Зарубіжна література

Posted in Дистанційне навчавння

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

 

Клас Тема Платформи та інтернет ресурси
5

Сила творчої уяви.

У рамках розділу навчальної програми вивчається творчість таких авторів:

Льюїс Керролл.

«Аліса в Країні Див».

Марина Цвєтаєва.

«Книги в червоній палітурці».

Самостійне опрацювання, засвоєння та перевірка рівня засвоєння навчального матеріалу за допомогою:

  1. Відеоматеріалів до уроків:

https://www.youtube.com/watch?v=raJGg4iusPk

  1. Матеріал для вивчення та узагальнення матеріалу:

https://naurok.com.ua/l-keroll-alisa-v-kra-ni-div-urok-54070.html

https://osvita.ua/school/lessons_summary/in_lit/54922/

http://svitliteraturu.com/publ/buktrejleri/l_kehrroll_quot_alisa_v_strane_chudes_quot_buktrejleri/9-1-0-193

  1. Електронні презентації з теми уроку створюю сама або, наприклад, використовую інтернетресурси

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-za-temou-luis-kerroll-alisa-v-kraini-div-91813.html

Перевірка рівня засвоєння знань: 

https://learningapps.org/index.php?page=5&s=&category=88

  1. Створення ментальних карт, інфографіка: сервіси Pictochart, Freemind. 

 

 

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
6

Поетичне бачення світу

1. Мацуо Басьо. Хайку.

2. Роберт Бернс «Моє серце в верховині…».

На Урок

Всеосвіта

Гипермаркет знаний

Canvas

Learning Apps

Edpussle

YouTube Live

9

Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-початку ХХ століть

1. Г. Ібсен «Ляльковий дім».

2. Б. Шоу «Пігмаліон»

На Урок

Всеосвіта

Гипермаркет знаний

Canvas

Learning Apps

Edpussle

YouTube Live

8

Бароко і класицизм

 

Джонн Донн «Священні сонети». Напруга почуттів ліричного героя. Символіка й поетична мова твору.

ПЧ. Життя і творчість І. Буніна. Протиставлення зовнішньої краси внутрішньому моральному каліцтву в оповіданні «Красуня».

Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

Ж. Б. Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

Історія створення комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

Ж. Б. Мольєр «Міщанин-шляхтич». Основні образи комедії.

Інтернет джерела :

https://naurok.com.ua/post/internet-resursi-dlya-korisnogo-navchannya-dobirka-materialiv-iz-biblioteki-na-urok;

https://prometheus.org.ua;

https://www.ed-era.com/courses/;

 

YouTube;

EdPro;

Miyklas.com.ua;

http://www.google.com.ua/search?num;

http://uk.wikipedia.org/wiki/Антоніс_ван_Дейк;

http://uk.wikipedia.org/wiki/Рембрандт;

http://bibliotekar.ru/Krembrandt/index.htm;

http://znaimo.com.ua/Музика_епохи_бароко;

http://alinabruyaka.wordpress.com/2010/12/23/архітектура-бароко-2/;

http://ukr-arts.com/finearts/history-fine-arts/523-barokko.html.

натовп» у поезії «Альбатрос».

Поль Верлен. Вірш «Поетичне мистецтво» як художній маніфест символізму.

Поль Верлен. Зображення пейзажів природи й душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

Художнє новаторство А. Рембо. Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». Асоціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші «Голосівки». Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму.

РМ. Аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів).

https://fleursdumal.org/;

https://naurok.com.ua/post/internet-resursi-dlya-korisnogo-navchannya-dobirka-materialiv-iz-biblioteki-na-urok;

https://prometheus.org.ua;

https://www.ed-era.com/courses/;

 

YouTube;

EdPro;

Miyklas.com.ua.

 

Клас Тема Платформи та Інтернет ресурси
10

Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла». Система «відповідностей» у поезії. Аналіз віршів «Відповідності» та «Вечорова гармонія».

Ш. Бодлер збірка «Квіти зла». Традиції і новаторство вирішення проблеми «поет і

Інтернет джерела :

://ae-lib.org.ua/texts-c/baudelaire_poesie_ua.htm;

www.refine.org.ua/pageid-2573-2.html;

://h.ua/story/48891/;

www.gothic.com.ua/Sections/Literature/864.html;

://ru.wikipedia.org/wiki/Бодлер_Шарль;

www.lib.ru/POEZIA/BODLER/;

www.behigh.org/library/bodler/;

://morganaswels.ru/beaudelaire_rus_main.html;

://baudelaire.litteratura.com/les_fleurs_du_mal.php;

://commons.wikimedia.org/wiki/Category: Charles_Baudelaire;

://ru.wikiquote.org/wiki/Шарль_Бодлер;

 

 

 

 

 

 

 

Клас Тема Платформи та інтернет ресурси
11

ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.

У рамках розділу вивчаються твори таких авторів:

Ґабріель Ґарсіа Маркес «Стариган із крилами».

Ясунарі Кавабата

«Тисяча журавлів».

Самостійне опрацювання, засвоєння та перевірка рівня засвоєння навчального матеріалу за допомогою:

  1. Відеоматеріалів до уроків:

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/11_klas/g_markes_dopomoga_uchnju/20-1-0-991

  1. Матеріал для вивчення та узагальнення матеріалу:

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/11_klas/20

https://zarlit.com/lesson/11klas_1/50.html

  1. Електронні презентації з теми уроку створюю сама або, наприклад, використовую інтернетресурси

https://teachua.com/zarub-lit/246-prezentacija-qkavabata-jasunariq

https://www.youtube.com/watch?v=n_A2tdKzAyw

  1. 4.Перевірка рівня засвоєння знань - створення ментальних карт, інфографіка: сервіси Pictochart, Freemind, Word Art (Tagul), https://learningapps.org/index.php?page=1&s=&category=88