Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів англійської мови за І семестр 2022-2023 навчального року

Posted in МО вчителів англійської мови

1622643025 32184

Методичне об'єднання вчителів англійської мови працює над проблемою:

«Формування, розвиток та удосконалення ключових компетентностей учасників освітнього процесу   засобами навчання англійської мови шляхом використання освітніх інноваційних технологій».

Проблема реалізується такими шляхами:

vВивчати нормативні документи та методичні рекомендації, що регламентують викладання англійської мови.

vЗдійснювати вивчення методичних рекомендацій освітніх установ різного рівня.

vОзнайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів тощо.

vВивчати та впроваджувати елементи ПД в практику роботи.

vУдосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі інтегрованих та нетрадиційних.

vСтимулювати |навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності.

vЗапроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках англійської мови.

vОрганізувати та вдосконалити. роботу з обдарованими дітьми.

vПриділяти увагу навчальним технологіям орієнтованим на збереження здоров’я дітей.

vОрганізувати навчання дітей в початковій (І-4 класи) та 5 класи з урахуванням вимог зазначених у  концепції НУШ, в середній та старшій школі - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з англійської мови.

vСистематично вивчати утруднення учнів. Здійснювати моніторинг прогресу в усуненні утруднень учнів у вивченні англійської мови.

Головним завданнями в роботі методичного об’єднання в цьому

навчальному році є:

1. Забезпечувати виконання вимог нових та оновлених навчальних програм, формувати та розвивати соціокультурну та  соціолінгвістичну компетенції учнів.

2. Формувати та розвивати ключові життєві компетентності учнів шляхом інтегрованості змісту уроку.

3. Забезпечувати органічне поєднання всіх видів мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови.

4. Вдосконалювати професійну компетентність вчителів шляхом їх самоосвіти, участі в різних методичних заходах.

5. Забезпечувати високий методичний рівень проведення уроків.

6. Створювати умови позитивної мотивації навчання, сприятливі психологічні умови для учнів на уроках іноземної мови.

7. Зорієнтувати навчання на особистість учня з урахуванням його вікових особливостей

9. Поєднувати навчальну роботу на уроках з позакласною роботою з метою підвищення вмотивованості вивчення англійською мовою.

Напрямками роботи МО в цьому навчальному році :

 Робота з обдарованими дітьми

I етап олімпіади з англійської мови проводився «25-26» жовтня 2022 року.

В ній брали участь учні 8,9,11 класів:8-х класів - 5 учнів, 9-х класів - 9 учнів, 11-х класів - 7 учнів.

Учасникам були запропоновані завдання за чотирма видами мовленнєвої діяльності: перевірявся рівень сформованості умінь та навичок говоріння, письма, аудіювання та читання. Учням були запропоновані для опрацювання тексти, тематика усного та писемного мовлення підвищеного рівня складності.

Переможцями і призерами олімпіади з англійської мови визнані такі учні:

8 клас І місце –  Леткий Олександр (вчитель Височин Н.А.)       

ІІ місце – Кожушко Денис (вчитель Височин Н.А.)

ІІІ місце – Червоненко Олександр (вчитель Височин Н.А.)

9 клас І місце – Коцюба Ірина (вчитель Хмелюк С.О.)

            Iмісце – Подопригора Софія (вчитель Васільєва О. В.)

            Iмісце – Соломонова Анна (вчитель Васільєва О.В.)

ІІ місце – Гінцар Максим (вчитель Соколенко Н.А.)

IIIмісце – Мустафаєв Ролан (вчитель Соколенко Н.А.)

      

      11 клас  І місце – Соколенко Кирил (вчитель Соколенко Н.А.)

ІІ місце – Носенко Анна (вчитель Соколенко Н.А.)

ІІІ місце – Матвієнко Богдан (вчитель Соколенко Н.А.)

Діагностична та навчально-корекційна робота з учнями:

Вчителі здійснювали корекційно-корегуючі онлайн-заняття з учнями під час

канікул: з учнями 5-8 класів з метою створення умов для адаптації учнів до нових умов навчання, з учнями 11 та 9 класів – з метою підготовки до ЗНО та ДПА.

Навчання та виховання особистості засобами англійської мови:

Вчителі постійно демонструють використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.

Вчителі англійської мови приймали активну участь у роботі МО: розроблялись онлайн уроки в програмі Раdlet, тестові завдання на різних навчальних платформах; вчителі готували міні-презентації до уроків та з досвіду роботи, доповіді, проводили відкриті уроки, старанно виконували свої доручення.

Сербулова Д.В. провела відкритий захід в 4-Г класі на тему «Thanksgiving Day» та відкритий урок в 2-В класі «Myfriends».

 

Недибалюк В.Л. була залучена до складу журі Конкурсу читців польської поезії. Учасники конкурсу виконували вірші мовою оригіналу. Її учениця Іщенко Н.  (5-А клас) посіла друге місце, журі відмітило її артистичність та володіння основами художнього читання.

Члени МО вчителів англійської мови в самоосвітній діяльності приймають активну участь в онлайн-конференціях, вебінарах, тренінгах, де розглядались важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи тощо.

Вчителі англійської мови приймали участь в міських семінарах , проведених ЦМСПС, семінарах-тренінгах для вчителів англійської мови, які працюють в НУШ, семінарах та вебінарах для вчителів англійської мови.

Участь вчителів у вебінарах, онлайн-курсах, семінарах, інтернет- конференціях:

Хмелюк С.О. - «Візуалізація навчального матеріалу. Практичні поради для дистанційного навчання», «Effective Games and Activities in the EFL Classroom», «Впровадження європейського досвіду. Технології та цінності британської освіти з практичного досвіду», «Мовно-комунікативні уміння та навички. Формування відповідальності учнів до навчання», «Креативні методи самопідтримки та пошуку ресурсу для учасників освітнього процесу».

Височин Н.А.- Онлайн конференція, ГО "Платформа освіти", тема "Принципи командної взаємодії в інклюзивному процесі", Курси підвищення кваліфікації КОІППО - "Розвиток професійних компетентностей вчителів англійської мови".

Васільєва О.В.-  «Організація позашкільних та онлайн-проєктів з іноземної мови в умовах дистанційного навчання», «Методика і технології оцінювальної діяльності», « EffectiveGamesandActivitiesintheEFLClassroom».

Недибалюк В.Л. – «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток».

Дослідницька робота вчителя за методичною  самоосвітньою проблемою:

Вчителі англійської мови працюють над визначеними самоосвітніми проблемами, знайомлять із своїми здобутками на засіданнях МО. В І семестрі відбулося 3 засідання методичного об'єднання вчителів англійської мови. На них розглядалися організаційні питання, проходив обмін досвідом з методичних проблем, ознайомлення з методичними новинками.

Голова МО                                                                            Васільєва О.В.