Аналіз роботи ЦМО вчителів математики, фізики, інформатики

Posted in МО вчителів математики, фізики та інформатики

depositphotos_45171447-stock-illustration-natural-sciences-vector-icon-set.jpg

 

 

Аналіз роботи ЦМО вчителів математики, фізики, інформатики за 2019-2020 навчальний рік

 

         В 2019-2020 навчальному році до ЦМО вчителів математики, фізики, інформатики входять:

Цибуля Наталія Олександрівна – заступник директора з навчально-виховної

                                                         роботи, вчитель інформатики,

Завіна Вікторія Петрівна – заступник директора з навчально-виховної  

                                                         роботи, вчитель математики,

Ботвінова Л.М. – вчитель математики,

Жадан В.В. – вчитель математики,

Бережна О.О.- вчитель математики,

Зайцева О.Б. – вчитель фізики,

Проценко О.О. – вчитель математики та інформатики,

Гаркуша С.І. – вчитель математики та інформатики,

Палій Л.С. – вчитель фізики та інформатики.

Методична проблема ЦМО вчителів математики, фізики, інформатики: розвиток ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій.

Як і в минулому році, основними видами роботи над цією проблемою є:

  • Засідання ЦМО:

I засідання                                                         29 серпня 2019 р.

Інструктивно-методичний семінар «Вивчення нормативних документів МОН України щодо викладання математики, фізики, інформатики в 2019-2020н.р.»

II засідання                                                        16 жовтня 2019 р.

Коло ідей: «Суть і роль мотивації до навчання під час вивчення математики, фізики, інформатики».

ІІІ засідання                                                      09 січня 2020 р.

Калейдоскоп ідей: «Інтерактивні методи навчання учнів».

ІV засідання                                                       10 травня 2020 р.

Засідання присвячене закінченню навчального року та аналізу роботи в умовах дистанційного навчання у зв’язку з карантином. На засідання було розроблено методичні рекомендації за наслідками дистанційного навчання. На засіданні вивчалися документи, які стосуються проведення ЗНО 2020 року. Кожний учитель брав активну участь в обговорені всіх питань, які розглядалися на засіданнях ЦМО. Також вчителі ЦМО ознайомилися з особливостями проведення ЗНО в 2019-2020 навчальному році.

  • Взаємовідвідування уроків:
№ п/п П.І.П.вчителя Тема уроку, предмет Клас Дата
1. Проценко О.О.

Розв’язування раціональних рівнянь.

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

8-Б кл

5-В кл.

листопад

лютий

2. Зайцева О.Б.

Магнітні властивості речовини. Залежність магнітних властивостей речовини від температури.

Звукові явища. Швидкість звуку. Класифікації звуків, їх характеристики. Акустичний резонанс.

11 кл

 

 

   10 кл

листопад

 

 

грудень

3. Цибуля Н.О. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. 4-Бкл. листопад
4. Бережна О.О.

Рівняння.

Додавання і віднімання десяткових дробів.

5-А кл

5-А кл.

листопад

березень

5. Гаркуша С.І.

Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.

Величини числового типу, операції над ними.

3-Г кл

 

8-Б кл.

грудень

 

лютий

6. Палій Л.С.

Око як оптична система. Зір і бачення.

Використання посилань і кнопок дій.

9 кл

 

6 кл

грудень

 

грудень

7. Завіна В. П.

Трикутник та його види.

Середнє арифметичне.

5-Б кл

5-Б кл

листопад

квітень

8. Жадан В. В.

Розв’язування трикутників.

Прогресії навколо нас.

9 кл

9 кл

січень

лютий

9. Ботвінова Л. М.

Розкладання многочленів на множники різними способами.

Розв’язування рівнянь.

7-А кл

 

6-А кл

січень

 

квітень

  • Організація і проведення предметних олімпіад, робота з обдарованими дітьми.

В жовтні 2019 року вчителі ЦМО провели І етап Всеукраїнських предметних олімпіад.

Кращими на олімпіаді з математики були: Коцюба Ірина – учениця 6-А класу, Лавріненко Анастасія – учениця 7-А класу, Коваленко Тетяна – учениця 9 класу, Гудим Ангеліна – учениця 10 класу.

На олімпіаді з фізики найсильнішими були Жирновий Єгор – учень 7 –А класу, Поляруш Сергій – учень 8 класу, Пономаренко Вікторія – учениця 9 класу, Гудим Ангеліна – учениця 10 класу.

На олімпіаді з інформатики найсильнішими були: Іщенко Андрій – учень 8 – Б класу, Вакацієнко Нікіта – учень 9 класу, Радько Даниїл – учень 10 класу, Чабаненко Олександра – учениця 11 класу.

     За підсумками ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад призове місце має Гудим Ангеліна – учениця 10 класу (математика, учитель – Жадан В.В.).

    З 10 по 13 листопада 2019 р. в школі був проведений природничий конкурс «Бобер». В цьому конкурсі приймали участь 126 учнів 2-9 класів. Із них свідоцтва з відмінним результатом отримали 12 учнів, з добрим результатом 60 учнів.

  2 кл 3 кл 4 кл 5 кл 6 кл 8 кл 9 кл всього
уч 18 5 18 7 2 2 2 54
доб 8 13 23 4 7 4 1 60
відм 0 1 4 1 3 3 0 12
                 
Всього 126

Конкурс з математики «Кенгуру» пройшов у форматі онлайн з 22 по 24 травня 2020 р. В конкурсі взяли участь 112 учнів нашої школи.

З метою формування пізнавального інтересу до математики, фізики, інформатики і згідно з наказом по школі був виконаний STEM проєкт на тему «Обіймемо рідну землю любов’ю». До виконання проєкту на високому методичному та організаційному рівні була задіяна велика кількість учнів 5-10 класів. Учні готували матеріал та практично реалізовували ідеї проєкту, презентували результати своєї роботи під керівництвом вчителів.

Систематично вчителі ЦМО проводять консультації з предметів, з яких учні будуть здавати ЗНО, а також займаються самоосвітою.

  

Самоосвітня робота вчителів.

Методичні, навчально-виховні проблеми, над якими працюють вчителі ЦМО

№ п/п П.І.П. вчителя Науково-методична проблема, над якою працює
1.

Проценко

Олена

Олександрівна

Розвиток пізнавальної діяльності учнів на основі поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій
2.

Ботвінова

Лариса

Миколаївна

Сучасний урок математики як оптимальне поєднання різних технологій навчання
3.

Жадан
Валентина

Вікторіївна

Компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках математики
4.

Зайцева

Олена

Борисівна

Використання інтерактивних технологій на уроках фізики
5.

Цибуля

Наталія

Олександрівна

Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей на уроках інформатики
6.

Бережна

Ольга

Олександрівна

Компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках математики
7.

Гаркуша

Світлана

Іванівна

Використання інтерактивних методів навчання на уроках інформатики
8.

Завіна

Вікторія

Петрівна

Впровадження інноваційних технологій на уроках математики
9.

Палій

Лілія

Сергіївна

Використання інтерактивних технологій на уроках фізики

У І семестрі вчителі ЦМО приймали участь в засіданнях педагогічної ради школи, в міському семінарі вчителів математики в школі №32 «Методика реалізації інтегрованого навчання та міжпредметні зв’язки» (Завіна В. П.), в семінарі-практикумі з математики (Бережна О. О.), в засіданні міської творчої групи з математики (Ботвінова Л. М.), входили до складу оргкомітета під час проведення ІІ етапу предметних олімпіад, в семінарі – практикумі вчителів інформатики (Палій Л. С.), у фестивалі використання мультимедійних засобів навчання “Розумна дошка” (Палій Л.С.).

У ІІ семестрі вчителі ЦМО відвідували курси підвищення кваліфікації, семінари, вебінари:

ПІБ вчителя Дата

Кількість годин/

Місце проведення

Тема

Жадан В. В.

16.03 – 20.03

30 годин

КОІППО

Курси підвищення кваліфікації за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вчителів математики. Піднапрям: знання фахових методик і технологій»
Цибуля Н. О. 18.05 – 27.05

8 годин

КОІППО

Тренінг «Обґрунтований вибір візуального середовища програмування»
  02.03 15 годин Курс «STEM-школа - 2020»
Проценко О. О. 18.05 – 27.05

8 годин

КОІППО

Тренінг «Обґрунтований вибір візуального середовища програмування»
  02.03 15 годин Курс «STEM-школа - 2020»
Зайцева О. Б. 04.05 – 08.05

30 годин

КОІППО

Курси підвищення кваліфікації за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вчителів фізики і астрономії. Піднапрям: новітні тенденції методики навчання фізики»
Бережна О. О. 25.03   Вебінар. "Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять."
  30.03   Вебінар. "Онлайн-тести "На урок" для дистанційної роботи".
  07.04   Вебінар. "Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики"
  07.05   Вебінар. "Онлайн-тести: варіанти завдань для ефективної взаємодії"
  12.05   Вебінар. "Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину"
  20.05   Вебінар "Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року"
  2.06   Вебінар "Цифрова грамотність: You Tube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Блог та Тести на "Всеосвіті".
Гаркуша С. І. 13.04 – 17.04

30 годин

КОІППО

Курси підвищення кваліфікації за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вчителів інформатики»
    На урок Вебінар.Створюємо мультфільми власноруч
    На урок Вебінар. Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року
    На урок Вебінар. Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання
    На урок Вебінар. Мотивація до навчання під час карантину
    На урок Вебінар. Школа без дискримінації: як вчителю спілкуватися з учнівством
    На урок Вебінар. Інтернет-олімпіада як інструмент контролю і підвищення рівня знань учнів
    На урок Вебінар. «Навчитись вчитися: мислення зростання — основа розвитку учнів»
    На урок Вебінар. Інструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей
    На урок Вебінар. STEAM — драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього

В цьому навчальному році атестувалася Цибуля Н. О. Вона підтвердила раніше встановлену вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «старший учитель». Також атестувалась Палій Л. С. на встановлення кваліфікаційної категорії «Спеціаліст II кваліфікаційної категорії» та Бережна О. О. на встановлення кваліфікаційної категорії «Спеціаліст I кваліфікаційної категорії». Атестація пройдена успішно.