Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики за I семестр 2022-2023 навчального року
Методичне об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики працює
над проблемою:
«Особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес з урахуванням педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму».
Проблема реалізується такими шляхами:
v Вивчати нормативні документи та методичні рекомендації, що регламентують викладання математики, фізики та інформатики.
v Здійснювати вивчення методичних рекомендацій освітніх установ різного рівня.
v Ознайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів тощо.
v Вивчати та впроваджувати елементи ПД в практику роботи.
v Удосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі інтегрованих та нетрадиційних.
v Стимулювати навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності.
v Запроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках математики, фізики та інформатики.
v Організувати та вдосконалити роботу з обдарованими дітьми.
v Приділяти увагу навчальним технологіям орієнтованим на збереження здоров’я дітей.
v Організувати навчання дітей в початковій (І-4 класи) з урахуванням вимог зазначених у концепції НУШ, в середній та старшій школі - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з інформатики.
v Організувати навчання дітей в 5 класі з урахуванням вимог зазначених у концепції НУШ, - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з інформатики та математики.
v Систематично вивчати утруднення здобувачів освіти. Здійснювати моніторинг прогресу в усуненні утруднень здобувачів освіти у вивченні математики, фізики та інформатики.
Головним завданнями в роботі методичного об’єднання в цьому навчальному році є:
1. Забезпечувати виконання вимог нових та оновлених навчальних програм, формувати та розвивати соціокультурну та соціолінгвістичну компетенції учнів.
2. Формувати та розвивати ключові життєві компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій в навчальний процес.
3. Враховувати та впроваджувати вимоги до організації навчального процесу для 5-х класів НУШ;
4. Вдосконалювати професійну компетентність вчителів шляхом їх самоосвіти, участі в різних методичних заходах.
5. Забезпечувати високий методичний рівень проведення уроків як очно проведених так і дистанційно (синхронних та асинхронних).
6. Створювати умови позитивної мотивації навчання, сприятливі психологічні умови для учнів на уроках математики, фізики та інформатики.
7. Зорієнтувати навчання на особистість учня з урахуванням його вікових особливостей
8. Поєднувати навчальну роботу на уроках з позакласною роботою з метою підвищення вмотивованості вивчення математики, фізики та інформатики.
Напрямки роботи МО в цьому семестрі:
- Робота з обдарованими дітьми.
Математика.
Метою проведення учнівської олімпіади з математики є виявлення та розвиток обдарованих учнів, зацікавленні їх у більш поглибленому вивченні предмета.
I етап олімпіади (шкільний) проводився онлайн 18 жовтня 2022 року. В олімпіаді брали участь учні 6-11 класів, за завданнями, розробленими вчителями закладу. Завдання мали теоретичне і практичне спрямування.
ІІ етап олімпіади проводився 24 грудня 2022 року. Призерами стали:
ІІІ місце учень 7-В класу, Луганов Кирило, вчитель Бережна О.О..
Фізика.
В I етапі олімпіади (шкільний) брали участь учні 7, 9, 11 класів, за завданнями, розробленими вчителями закладу. Завдання мали теоретичне і практичне спрямування.
ІІ етап олімпіади проводився 18 грудня 2022 року. Призерами стали:
ІІІ місце учениця 8-Б класу, Василенко Анастасія, вчитель Зайцева О.Б..
В період з 09.12 до 13.12 проводився конкурс з математики «Кенгуру» - безкоштовно. Всі бажаючі учні могли за посиланням та визначеним для школи кодом брати участь. Нажаль, рівень не визначався, а тільки вказувалася набрана кількість балів. Керівництво здійснювала вчитель математики та інформатики Проценко О.О..
- Підвищення кваліфікації вчителів.
Вчителі постійно демонструють використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.
Вчителі вдало поєднують планування та проведення уроків у школі та дистанційно, використовуючи різні види діяльності для учнів.
Члени МО вчителів математики, фізики та інформатики в самоосвітній діяльності приймають активну участь в онлайн-конференціях, вебінарах, тренінгах, де розглядались важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи тощо.
Вчителі математики, інформатики та фізики працюють над визначеними самоосвітніми проблемами, знайомлять із своїми здобутками на засіданнях МО.
У 2022-2023 н.р. атестуються: Зайцева О.Б., вчитель фізики (підтвердження «вищої» кваліфікаційної категорії, Палій Л.С. вчитель фізики та інформатики (присвоєння «першої» кваліфікаційної категорії).
Голова МО Ковтун А.Д.