Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики за I семестр 2022-2023 навчального року

Posted in МО вчителів математики, фізики та інформатики

1619771118 9-phonoteka org-p-matematika-informatika-fizika-fon-9

Методичне об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики працює

 над проблемою:

«Особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес з урахуванням педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму».

Проблема реалізується такими шляхами:

v  Вивчати нормативні документи та методичні рекомендації, що регламентують викладання математики, фізики та інформатики.

v  Здійснювати вивчення методичних рекомендацій освітніх установ різного рівня.

v  Ознайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів тощо.

v  Вивчати та впроваджувати елементи ПД в практику роботи.

v  Удосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі інтегрованих та нетрадиційних.

v  Стимулювати навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності.

v  Запроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках математики, фізики та інформатики.

v  Організувати та вдосконалити роботу з обдарованими дітьми.

v  Приділяти увагу навчальним технологіям орієнтованим на збереження здоров’я дітей.

v  Організувати навчання дітей в початковій (І-4 класи) з урахуванням вимог зазначених у  концепції НУШ, в середній та старшій школі - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з інформатики.

v  Організувати навчання дітей в 5 класі з урахуванням вимог зазначених у  концепції НУШ, - з урахуванням ключових змін до оновлених навчальних програм з інформатики та математики.

v  Систематично вивчати утруднення здобувачів освіти. Здійснювати моніторинг прогресу в усуненні утруднень здобувачів освіти у вивченні математики, фізики та інформатики.

Головним завданнями в роботі методичного об’єднання в цьому навчальному році є:

1. Забезпечувати виконання вимог нових та оновлених навчальних програм, формувати та розвивати соціокультурну та  соціолінгвістичну компетенції учнів.

2. Формувати та розвивати ключові життєві компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій в навчальний процес.

3. Враховувати та впроваджувати вимоги до організації навчального процесу для 5-х класів НУШ;

4. Вдосконалювати професійну компетентність вчителів шляхом їх самоосвіти, участі в різних методичних заходах.

5. Забезпечувати високий методичний рівень проведення уроків як очно проведених так і дистанційно (синхронних та асинхронних).

6. Створювати умови позитивної мотивації навчання, сприятливі психологічні умови для учнів на уроках математики, фізики та інформатики.

7. Зорієнтувати навчання на особистість учня з урахуванням його вікових особливостей

8. Поєднувати навчальну роботу на уроках з позакласною роботою з метою підвищення вмотивованості вивчення математики, фізики та інформатики.

Напрямки роботи МО в цьому семестрі:

-          Робота з обдарованими дітьми.

Математика.

Метою проведення учнівської олімпіади з математики є виявлення та розвиток обдарованих учнів, зацікавленні їх у більш поглибленому вивченні предмета.

            I етап олімпіади (шкільний) проводився онлайн 18 жовтня 2022 року. В олімпіаді брали участь учні 6-11 класів, за завданнями, розробленими вчителями закладу. Завдання мали теоретичне і практичне спрямування.

            ІІ етап олімпіади проводився 24 грудня 2022 року. Призерами стали:

ІІІ місце учень 7-В класу, Луганов Кирило, вчитель Бережна О.О..

Фізика.

В I етапі олімпіади (шкільний) брали участь учні 7, 9, 11 класів, за завданнями, розробленими вчителями закладу. Завдання мали теоретичне і практичне спрямування.

ІІ етап олімпіади проводився 18 грудня 2022 року. Призерами стали:

ІІІ місце учениця 8-Б класу, Василенко Анастасія, вчитель Зайцева О.Б..

В період з 09.12 до 13.12 проводився конкурс з математики «Кенгуру» - безкоштовно. Всі бажаючі учні могли за посиланням та визначеним для школи кодом брати участь. Нажаль, рівень не визначався, а тільки вказувалася набрана кількість балів. Керівництво здійснювала вчитель математики та інформатики Проценко О.О..

-          Підвищення кваліфікації вчителів.

Вчителі постійно демонструють використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.

Вчителі вдало поєднують планування та проведення уроків у школі та дистанційно, використовуючи різні види діяльності для учнів.

Члени МО вчителів математики, фізики та інформатики в самоосвітній діяльності приймають активну участь в онлайн-конференціях, вебінарах, тренінгах, де розглядались важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи тощо.

Вчителі математики, інформатики та фізики працюють над визначеними самоосвітніми проблемами, знайомлять із своїми здобутками на засіданнях МО.

У 2022-2023 н.р. атестуються: Зайцева О.Б., вчитель фізики (підтвердження «вищої» кваліфікаційної категорії, Палій Л.С. вчитель фізики та інформатики (присвоєння «першої» кваліфікаційної категорії).

Голова МО                                                                                                                Ковтун А.Д.