Структура методичної роботи на 2017-2018 н.р.
Форма методичної роботи |
Керівники | Проблеми, над якими працюють форми методичної роботи |
МО вчителів початкових класів | Снєгова О.В., вчитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія, „старший учитель” | «Удосконалення методичної компетеності вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій» |
ЦМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу | Голик О.В., вчитель української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” | «Формування ключових і предметних компетентностей у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін» |
ЦМО вчителів математичного циклу предметів | Жадан В.В., вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія | «Розвиток ключових компетентностей учнів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій» |
МО вчителів англійської мови | Соколенко Н.А. – вчитель англійської мови, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель-методист” | «Формування, розвиток та удосконалення ключових компетентностей учнів засобами англійської мови» |
ЦМО вчителів предметів природничого циклу | Зубко О.С. – вчитель біології, вища кваліфікаційна категорія, «старший учитель» | «Удосконалення різних форм і методів роботи з учнями в процесі розвитку їх життєвих компетентностей» |
ЦМО вчителів фізкультури | Граждан С.С. – вчитель фізичної культури, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” | «Методичне забезпечення процесу зростання професійної компетентності педагогів, розвитку та саморозвитку їх творчих здібностей» |
ЦМО вчителів естетичного циклу та трудового навчання | Кураксіна О.І. – вчитель музики, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” | «Компетентнісний підхід – основа розвитку творчих здібностей учнів» |
МО вихователів ГПД | Горєлік Т.К. – вихователь ГПД, спеціаліст І кваліфікаційної категорії | «Формування й реалізація компетентнісного підходу в діяльності ГПД» |
МО класних керівників: 1-4 класів; 5-11 класів |
Щорба Ю.В., вчитель початкових класів, спеціаліст Кураксіна О.І., вчитель музичного мистецтва, спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист» |
1-4 класи: «Оновлення виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій»; 5-11 класи: «Формування ціннісних орієнтирів у навчально-виховному процесі як необхідна умова становлення особистості школяра» |
Творча група з питань організації роботи над науково-методичною проблемою школи | Крупченко М.В., заступник директора з НВ роботи | «Формування та реалізація компетентнісного підходу в навчально-виховній діяльності» (частково-пошукове дослідження: «Співпраця вчителя і учня в процесі формування ключових компетенцій»). |
Школа по впровадженню Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти | Височин Н.А., вчитель англійської мови, спеціаліст І кв. категорії | «Професійне зростання вчителя в умовах впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» |
Школа молодого вчителя «Паросток» | Хмелюк С.О., вч. англійської мови, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” | «Шляхи формування професійних компетентностей молодого педагога» |