Структура методичної роботи на 2017-2018 н.р.

Posted in Статтi роздiлу "Методична робота"

Форма методичної

роботи

Керівники Проблеми, над якими працюють форми методичної роботи
МО вчителів початкових класів Снєгова О.В., вчитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія, „старший учитель” «Удосконалення методичної компетеності вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій»
ЦМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу Голик О.В., вчитель української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” «Формування ключових і предметних компетентностей у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін»   
ЦМО вчителів математичного циклу предметів Жадан В.В., вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія «Розвиток ключових компетентностей учнів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій»
МО вчителів англійської мови Соколенко Н.А. – вчитель англійської мови, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель-методист” «Формування, розвиток та удосконалення ключових компетентностей учнів засобами англійської мови»
ЦМО вчителів предметів природничого циклу Зубко О.С. – вчитель біології, вища кваліфікаційна категорія, «старший учитель» «Удосконалення різних форм і методів роботи з учнями в процесі розвитку їх життєвих компетентностей»
ЦМО вчителів фізкультури Граждан С.С. – вчитель фізичної культури, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” «Методичне забезпечення процесу зростання професійної компетентності педагогів, розвитку та саморозвитку їх творчих здібностей»
ЦМО вчителів естетичного циклу та трудового навчання Кураксіна О.І. – вчитель музики, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” «Компетентнісний підхід – основа розвитку творчих здібностей учнів»
МО вихователів ГПД Горєлік Т.К. – вихователь ГПД, спеціаліст І кваліфікаційної категорії «Формування й реалізація компетентнісного підходу в діяльності ГПД»

МО класних керівників:

1-4 класів;

5-11 класів

Щорба Ю.В., вчитель початкових класів, спеціаліст

Кураксіна О.І., вчитель музичного мистецтва, спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

1-4 класи: «Оновлення виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій»;

5-11 класи: «Формування ціннісних орієнтирів у навчально-виховному процесі як необхідна умова становлення особистості школяра»

Творча група з питань  організації роботи над  науково-методичною проблемою школи Крупченко М.В., заступник директора з НВ роботи «Формування та реалізація компетентнісного підходу в навчально-виховній діяльності» (частково-пошукове дослідження: «Співпраця вчителя і учня в процесі формування ключових компетенцій»).
Школа по впровадженню Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти Височин Н.А., вчитель англійської мови, спеціаліст І кв. категорії «Професійне зростання вчителя в умовах впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
Школа молодого вчителя  «Паросток» Хмелюк С.О., вч. англійської мови, вища кваліфікаційна категорія, „вчитель - методист” «Шляхи формування професійних компетентностей молодого педагога»