Кадрове забезпечення МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Posted in МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

 

Кадрове забезпечення ЦМО вчителів-предметників

суспільно-гуманітарного циклу

№ з/п

ПІБ

Дата

народження

Освіта,

курси

Предмет

викладання

Педстаж,

категорія

1.

Брайченко

Тетяна Іванівна

04.12.72.

Вища

 2010

Російська мова та

світова література

19 років

ІІ категорія

2.

Осаулець

Лідія Вікторівна

29.05.68

Вища

2007 рік

Українська мова та література

вища,

старший учитель

25 років

3.

Крупченко Марина Василівна

17.05.1982

Вища

2015 рік

Українська

мова та література

І категорія,

13 років

4.

Голик

Олена Валеріївна

15.06.66

Вища

2010 рік

Українська мова та

література

вища,

вчитель-методист,

27 років

5.

Фадєєва

Наталія Віталіївна

21.03.58

Вища

2013 рік

Українська

мова та література

вища,

старший вчитель,

33 роки

6.

Сащенко

Світлана Андріївна

08.04.63

Вища

2009 рік

Світова

література

вища,

старший вчитель,

27 років

7.

            Дума

Наталя Володимирівна

16.03.63

Вища

2010 рік

  Російська мова

І категорія

29 років

8.

Ратушна

Олена Миколаївна

10.09.73

Вища

2006 рік

Світова

література,

російська мова

 І  категорія,

18 років

9.

Бачинська

Вікторія Віленівна

16.10.67.

Вища

2009

Історія та суспільство,

етика

27 років

Вища

вчитель-методист

10.

Зубко

Сергій Петрович

22.11.61.

Вища

2006 рік

Історія, правознавство

вища,

30 років

11.

Бондаренко

Ольга Аркадіївна

22.05.65.

Вища

1986 рік

Історія

32 роки

вища

старший учитель

12.

Колосова Світлана Олегівна

19.10.70

Вища

 

Учитель російської мови і літератури

Старший вчитель

 

13.

Терпак

Ольга Василівна

15.12.67

Вища

2012

Українська

мова та література

Вища,

старший учитель

24 роки

14.

Демешко Катерина Сергіївна

28.10.92

  Вища

   2014

Українська

мова та література

10 місяців

молодий спеціаліст

 

Відомості про членів  циклового методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Колосова Світлана Олегівна – вчитель російської мови і літератури, має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». За час роботи в школі здійснює навчання та виховання учнів з урахуванням специфіки навчального предмета, проводить уроки та інші навчальні заняття на високому методичному рівні.

Метою фахової діяльності педагога є формування комунікативної та літературної компетенцій учнів, що базується на знаннях та уміннях пізнавального і творчого типу, соціальних навичках, світоглядних переконаннях.

Учитель уміло використовує методи компетентнісно зорієнтованого підходу до організації навчального процесу, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності, упроваджує перспективний педагогічний досвід, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці, уміє лаконічно, образно й виразно подати матеріал, аргументувати свою позицію, володіє ораторським мистецтвом.

Світлана Олегівна постійно вдосконалює свій професійний рівень, використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів, володіє освітніми технологіями. Методичними прийомами і якісним їх застосуванням. Значну увагу приділяє роботі з обдарованою молоддю. Має переможців конкурсу читців польської поезії.

Толерантна, креативна, вимоглива, відповідальна.

Сащенко Світлана Андріївна працює на посаді вчителя світової літератури в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» з 2004 року. Працюючи над проблемою «Інтерактивні методи навчання на уроках світової літератури», використовує інтерактивні технології навчання, методики розвитку критичного мислення, метод проектів. Перевагу віддає формуванню життєвих компетенцій учнів у ході роботи над будь-яким художнім текстом. Творчо використовуючи сучасні технології навчання, акцентуючи увагу на проблемно-пошуковому методі аналізу художнього твору, педагог формує у своїх вихованців уявлення про художню літературу як мистецтво слова, виховує повагу до духовних скарбів людства, трансформує індивідуальний духовний досвід дітей у загальногуманістичний. Головним у своїй роботі Світлана Андріївна вважає вміння надихати учнів на творчість думки, на радість і задоволення від виконаного завдання.

Вчитель і її вихованці беруть участь у різноманітних предметних конкурсах. Мають певні досягнення. Світлана Андріївна радо ділиться досвідом зі своїми колега, молодими вчителями, друкується в шкільних методичних виданнях.

Сащенко Світлана Андріївна ерудована і творча, толерантна і вимоглива. Саме за це її поважають колеги, учні та їхні батьки.

 

            Дума Наталія Володимирівна досвідчений педагог, який уміло володіє методиками викладання мови та літератури на рівні сучасних вимог. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу постійно працює над підвищенням свого професійного рівня, оволодіває сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами та впроваджує їх у практичну діяльність. Враховуючи особливості навчального матеріалу і здібності учнів, залучає їх до творчої діяльності, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Лаконічно, образно й виразно подає матеріал, вміє аргументувати власну позицію, вчить цьому учнів.

Учитель працює над методичною проблемою «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках російської мови за допомогою проектних технологій». Усю роботу спрямовує на формування глибоких і міцних знань учнів. З цією метою удосконалює орфографічну та пунктуаційну грамотність, розвиває творчі вміння школярів, використовує міжпредметні зв’язки, навчає дітей самостійно мислити, знаходити й розв’язувати проблеми, залучаючи для цього знання з різних галузей, удосконалює їх здатність прогнозувати результати й можливі наслідки різних варіантів рішення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати власні дії та дії своїх товаришів.

Наталія Володимирівна досконало володіє й ефективно використовує різні форми та методи навчальної діяльності,  активізує самостійність, колективну взаємодію в процесі роботи над проектом, забезпечує високу результативність якості праці. Вчитель постійно прагне удосконалювати свою педагогічну майстерність, займається самоосвітою. Педагог вимоглива до себе, колег і учнів. Користується в колективі повагою й авторитетом.

Голик Олена Валеріївна працює в комунальному закладі  «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №20 – ДЮЦ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» на посаді вчителя української мови та літератури з 1987 року. За час роботи в колективі показала себе знаючим, висококваліфікованим спеціалістом, який володіє методикою викладання предмета на рівні сучасних вимог. У педагогічній роботі вона у комплексі розглядає навчальну та виховну роботу, вміло поєднує методичну та дидактичну сторони навчання, що дає змогу досягти позитивних результатів. Щороку вихованці Голик О.В. є переможцями шкільних, міських, обласних конкурсів та олімпіад, Усеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Ідея соборності», «Найкращий відгук на сучасну українську прозу», «Безсмертний подвиг українського народу» тощо.

            Вчителька займається самоосвітою, є постійним членом обласної творчої групи вчителів української мови та літератури з проблем шкільного аналізу літературного твору. З 2005 року пропагує власний досвід серед слухачів курсів підвищення кваліфікації при КОІППО імені В.О.Сухомлинського. Бере участь у розробці колективних методичних посібників, сама є автором друкованих робіт. Працює тривалий час над методичною проблемою «Інтерактивні методи аналізу художнього твору в шкільній практиці», яка є досить актуальною і практично значущою в літературознавстві. Результатом цієї роботи став навчально-методичний посібник «Сучасний урок. Інтерактивні технології. Українська література. 5-12 класи», який пройшов апробацію (наказ від 26.10.2010, № 295). Її методичні рекомендації, розробки уроків часто друкуються на сторінках фахових журналів видавництва «Педагогічна преса». Ці роботи розкривають нові підходи до процесу навчання, докорінно змінюють існуючі стереотипи організації, змісту навчального процесу, розвивають творчі здібності учнів.

            Працює над апробацією нових підручників, створює авторські програми: спецкурс «Історія давнього українськогого письменства» для учнів 9-х класів, затверджена Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України (2012 рік) тощо.

            Голик О.В. – керівник міського та шкільного МО вчителів-філологів, член атестаційної комісії школи, міста, член експертної комісії, голова журі, бере участь у перевірці робіт на ЗНО тощо.

           Олена Валеріївна і сама бере участь у фахових конкурсах: лауреат Усеукраїнського конкурсу «Мій особистісно орієнтований урок» (2010), переможець обласного конкурсу на кращі методичні матеріали, присвячені 65-річчю Перемоги у Великій Вітчизняній війні, у номінації «Урок» (2010), переможець конкурсу, оголошеного видавництвом «Педагогічна преса», на кращу методичну розробку конспекту з української мови і літератури (дипломи І ступеню) (2013, 2014, 2015). учасник розширеного засідання підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (секція «Літературна освіта») (2010), бере участь в апробації нових підручників.

Голик О.В. вимоглива до себе, колег і учнів. Користується в колективі повагою і авторитетом. Нагороджена знаком «Відмінник освіти України» (наказ МОН України від 19.05.2010 № 192-к), «В.Сухомлинський» (2011 рік) (наказ МОН України від  16.05.2011 № 226-к).

Ратушна Олена Миколаївна працює в навчальному закладі на посаді вчителя російської мови й світової літератури з 1995 року. За час роботи в колективі показала себе знаючим, висококваліфікованим спеціалістом, який володіє методикою викладання предметів на рівні сучасних вимог. Це творчий учитель, основними якостями якого є внутрішня гармонія, оригінальне світосприйняття, відповідальність за результати своєї праці, чесність у стосунках з учнями, об’єктивність в оцінці їхніх дій і вчинків. Успіхи у викладанні є наслідком змістовності її уроків, творчого використання широкого арсеналу пріоритетних методів і прийомів вивчення мови як предмета. Конкретизація поставлених перед учнями завдань сприяє їх зацікавленості, прагненню досягти бажаного результату, вмінню висловити власне бачення проблеми. У цьому вчителю допомагають проектна технологія, інтерактивні форми та методи роботи, серед яких найбільш продуктивними є: робота у великих і малих групах, парах, моделювання життєвих ситуацій, рольові ігри та інші. Саме їх педагог розглядає як засіб виховання творчої особистості.

Головне завдання, яке ставить учитель перед собою та учнями, – сформувати потребу у вивченні російської мови як другої іноземної, оволодіти всіма видами мовленнєвої діяльності, необхідними для людини в усіх сферах життя. Знання мов – це шлях до самоудосконалення. При розв’язанні поставлених завдань учитель звертається до зразків російської культури: живопису, літератури, архітектури, музики, які плідно використовує на уроках розвитку зв’язного мовлення, під час виконання завдань творчого характеру. Олена Миколаївна тривалий час досліджує проблему «Впровадження інтерактивних технологій як засобу виховання конкурентно-спроможного учня-читача на уроках світової літератури». Дана проблема є досить актуальною, має практичне значення, новаційну та інноваційну значущість, бо сучасний урок вимагає переосмислення пріоритету методів та видів навчальної діяльності, розширення їх методичної палітри. Вчитель реалізує головне й надзвичайно суттєве завдання, щоб форми, методи, види й прийоми співпраці педагога й учнів були продуктивними, тобто – були легко повторюваними іншими за звичайних умов, без надриву і подвижництва, характерних для ексклюзивних методів роботи.

Залучаючи учнів до співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), педагог практикує навчальний діалог, дискусію, елементи моделювання ситуації. Учні виступають у ролі дослідників заданої проблеми, а вчитель у ролі їхнього консультанта, координатора дій. Результатом такої плідної співпраці вчителя та учнів є робота  зі здібними учнями, які мають певні досягнення. Найвище досягнення педагога – І місце в ІІ (міському) етапі олімпіади з російської мови та літератури в 2012 році. Високу активність проявили учні, беручи участь у Міжнародному конкурсі знавців російської мови «Русский медвежонок».

Ратушна Олена Миколаївна постійно займається самоосвітою, є активним членом шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів.

Пунктуальна, тактовна, коректна у взаєминах з колегами, батьками, учнями. Користується в колективі повагою і авторитетом.

Фадєєва Наталя Віталіївна працює на посаді вчителя української мови та літератури  з 1992 року. За час роботи в колективі показала себе знаючим, висококваліфікованим педагогом, який володіє методикою викладання предмета на рівні сучасних вимог. Учитель перебуває у постійному творчому пошуку. Це вдумливий педагог, цікавий співрозмовник, уроки якого виховують у кожному учневі особистість. Мета її педагогічної діяльності – зробити процес навчання захоплюючим, цікавим та ефективним. Їй це вдається, бо вихованці Наталії Віталіївни є переможцями і призерами не лише шкільних, міських, а й обласних олімпіад і конкурсів. Учитель постійно займається самоосвітою, має друковану продукцію, проводить апробацію нових підручників. Працює над проблемою: «Практичне застосування технології сучасного уроку української мови та літератури, спрямованої на забезпечення гарантованого позитивного результату самоосвітньої діяльності учнів. Проектна діяльність школярів».

Осаулець Лідія Вікторівна  працює в НВО №20 21 рік. За час роботи в колективі показала себе знаючим, висококваліфікованим спеціалістом, який володіє методикою викладання предметів на рівні сучасних вимог. Працює над методичною проблемою «Використання інтерактивних технологій під час шкільного аналізу художнього твору». Залучаючи учнів до літературної та мовної скарбниць, пропонує учням для аналізу кращі зразки української художньої літератури.

Вчитель постійно займається самоосвітою, друкує свої методичні розробки в шкільних педагогічних виданнях, розробила авторську програму «Синтаксис простого речення» для учнів 8-го класу, затверджену Міністерством освіти. Є активним членом МО. Серйозно підходить до апробації навчальних підручників за новими програмами.

Своїми напрацюваннями ділиться зі слухачами курсів підвищення кваліфікації вчителів, є учасником міських та обласних методичних заходів, проводить показові уроки.

Брайченко Тетяна Іванівна – вчитель російської мови та світової літератури ІІ кваліфікаційної категорії. Працює над проблемою «Інноваційні технології навчання на уроках російської мови та світової літератури». Стаж роботи – 16 років. У своїй роботі прагне отримати наступні результати: навчитися вдало поєднувати новітні технології з традиційними, перевіреними часом, методами навчання. Вивчає, творчо опрацьовує досвід роботи Тихоненко С.О. і, взявши основне, намагається створити щось своє. Мета її роботи – навчений учень, який орієнтується у літературному просторі і вільно володіє російською мовою.

Бондаренко Ольга Аркадіївна виявляє високий рівень професійної компетенції, володіє спектром стратегії навчання, використовує ефективні форми і методи організації навчально-виховного процесу, забезпечує високу результативність та якість своєї праці. Має високий рівень знань теоретичних основ і сучасних досягнень з предмета. На заняттях формує історичне мислення, виховання особистісних рис громадянина України, загальнолюдських цінностей, готує учнів до свідомої активної участі у суспільному житті, приділяє увагу формуванню вмінь і навичок. Вчить вмінню співвідносити історичні події, процеси з періодами історії, користуватися історичною термінологією, аналізувати і узагальнювати історичні факти на основі вивчення різноманітних джерел. У своїй роботі віддає перевагу проблемно-пошуковому методу навчання. Працює над методичною проблемою «Впровадження методів критичного мислення у процесі вивчення історії, активізації пізнавальної діяльності учнів». Проводить  уроки пам’яті, лекції з історії краю, заняття-узагальнення, які є підсумком на виявлення інтелектуальними і практичними вміннями та навичками.

Зубко Сергій Петрович працює в навчальному закладі на посаді вчителя з 1986 року. Педагог досконало володіє методикою викладання історії, правознавства й етики на рівні сучасних вимог. Уроки вчителя мають глибокий науковий і методичний характер, практичне застосування. У процесі вивчення навчального матеріалу він пропонує пізнавальні завдання на доведення судження, класифікацію та інше. Тому актуальними стали індивідуальна та групова робота учнів, робота в парах, дослідницька діяльність під час підготовки домашніх та виконання творчих завдань. На уроках тісно переплітаються традиційні технології з ігровими моментами, технологіями особистісно орієнтованого та розвивального навчання.

Учитель наполегливо працює над підвищенням фахової майстерності, удосконалюючи форми  і методи роботи з учнями на уроках. Працюючи над методичною проблемою «Використання першоджерел під час вивчення історії в старших класах», вчитель ефективно організовує навчально-пізнавальну діяльність школярів. Основний принцип роботи вчителя – індивідуальний підхід до кожного учня, вміння побачити особистість, здатну не лише сприймати навчальний матеріал, а й аналітично мислити, висловлювати власні міркування з визначеної проблеми, переконувати, доводити правильність думки, формулювати тези тощо. Тому педагог використовує різні шляхи залучення кожного учня до активної розумової діяльності, спрямованої на опанування нового навчального матеріалу, виховання життєвих компетентностей, необхідних учневі у дорослому житті.

Методичні здобутки педагога заслуговують на увагу. Його досвід є актуальним і практично значущим, раціоналізаторським, бо на основі самоаналізу він конструює власну систему вирішення цілого ряду проблем, покликаних навчити учнів не лише працювати з додатковою інформацією, а й вирізняти головне, суттєве, робити висновки, оцінювати важливість першоджерел у різні періоди історичного часу.

Бачинська Вікторія Віленівна - висококваліфікований педагог, який досконало володіє методикою викладання історії та суспільствознавчих дисциплін. Головне завдання, яке ставить перед собою вчитель є надання учневі дієвої допомоги у формуванні відповідних компетентностей, які забезпечать учня не лише багажем знань, а й сприятимуть становленню соціально адаптованої та відповідальної особистості, здатної до самореалізації. Дану проблему вчитель вирішує системно та комплексно через впровадження інтерактивних методів навчання та виховання підростаючого покоління.

Вікторія Віленівна надає перевагу психолого-педагогічним питанням і використовує їх результати в практичній діяльності: вибирає найбільш раціональні методи і прийоми навчання та стимулює пізнавальну активність учнів. Навчальний матеріал подає укрупненими блоками, використовуючи самостійно розроблені структурно-логічні схеми, що надає можливість учням вивільнити час на обґрунтування власних позицій, міркувань щодо виучуваних подій.

Учитель надає великого значення формуванню конкретних історичних знань, розвиває особистісне історичне мислення учнів, допомагає осмислити роль особи в історії, усвідомити відповідальність особистості за власні дії, право на вибір власної поведінки з урахуванням і дотриманням правових гуманістичних засад.

Для стилю роботи Бачинської В.В. характерна досконало продумана структура кожного етапу уроку, його змістовне наповнення, чітка постановка мети і різноманітність форм її реалізації.

Учитель постійно підвищує свій фаховий рівень шляхом самоосвітньої діяльності та курсової підготовки вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін. Вивчає і творчо застосовує досвід педагогів області, щедро ділиться власним досвідом з колегами.

Вікторія Віленівна є головою циклового методичного об’єднання вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін міста, завжди відкрита для нових педагогічних ідей та тримає руку на пульсі новітніх освітніх технологій.

Терпак Ольга Василівна – досвідчений педагог. Майстер своєї справи. Має високу професійну підготовку, напрацьовану в творчому пошуку.  Працює над методичною проблемою «Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури з метою формування ключових компетентностей школярів». Вважає цю проблему актуальною, тому що сьогодні, в умовах демократизації та європейської інтеграції національної освіти, вчителі шукають найкращі методи і засоби навчання. Завданням роботи є впровадження інтерактивних методів і прийомів , щоб стимулювати і розвивати творчі здібності учнів, формувати творчу особистість школяра.

Навчальний матеріал викладає доступно, приділяє значну увагу творчій та самостійній роботі учнів. Доцільно використовує різні форми роботи. Їй притаманна захопленість своєю справою, відповідальність.

            Систематично впроваджує перспективний педагогічний досвід, бере участь у його поширенні, надає практичну допомогу іншим працівникам.

           Демешко Катерина Сергіївна реалізує методичну проблему «Розвиток пізнавальної компетенції учнів через використання інноваційних технологій», ретельно добирає методи і форми роботи на уроці, щоб зацікавити дітей, спрямувати їх діяльність у творче русло.

Учитель, який формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Віддає перевагу інтерактивним методам навчання, які створюють атмосферу творчої невимушеності й допомагають кожній дитині вивчити свої можливості. Досягає засвоєння на уроці учнями необхідних знань, відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Вміло поєднує навчання і виховання дітей, добре знає їх психологію та вікові особливості.

Систематично підвищує свій рівень. Наполеглива, вимоглива.

 

Крупченко Марина Василівна 

Крупченко Марина Василівна забезпечує належний рівень викладання філологічних дисциплін відповідно до навчальних програм із дотриманням вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти. Метою фахової діяльності педагога є формування стійкої мотивації до вивчення мови і літератури, виховання відчуття  краси й виразності рідного слова, поваги до української мови, аналізу й оцінювання прочитаного.

У повсякденній роботі вчитель уміло використовує методи компетентністно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу, володіє технологією творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, упроваджує перспективний педагогічний досвід, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці, уміє лаконічно, образно й виразно подати матеріал, аргументувати свою позицію; володіє ораторським мистецтвом.

Крупченко М.В. постійно вдосконалює свій професійний рівень: використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів, на достатньому рівні володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позакласної роботи і якісним їх застосуванням. На уроках активно використовує інноваційні технології, знає основні нормативно-правові акти у галузі освіти.

Учитель бере активну участь у роботі циклового МО вчителів-предметників суспільно-гуманітарного циклу, виступає на засіданнях педагогічної ради, бере участь у семінарах та конференціях, майстер-класах, тренінгах. Значну увагу приділяє роботі з обдарованими учнями.

Марина Василівна – учасник І етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2015», конкурсу «Шевченко – явище неповторне». Відповідальна, сумлінна, відзначається загальною культурою.

Нагороджена Грамотою управління освіти Кіровоградської міської ради (2011).